Поточний час: 28 бер 2024, 15:54

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 10 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Новые аккумуляторы в прессе
#2739Повідомлення 21 трав 2014, 22:08 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 129 Подякували 383
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt 2014,Chevrolet Bolt 2017
Хочу електротранспорт: Tesla Model S
http://nnm.me/blogs/dgtu/novye-akkumuly ... onnyh/#cut
интересная тема,вопрос только когда это появится в свободной продаже и сколько будет стоить.



_________________
загальний пробіг на електротязі більше 200 тис.км км
http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=184


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#2740Повідомлення 21 трав 2014, 23:19 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 129 Подякували 383
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt 2014,Chevrolet Bolt 2017
Хочу електротранспорт: Tesla Model S
вещь интересная получается,только все эти новшества как правило дальше прототипа не идут почему то,опять таки кто-то тормозит.
http://itc.ua/articles/mesyats-bez-podz ... h-batarey/ Если основное сырьё-хлопок,то по идее себестоимость должна быть поменьше чем у традиционных литий-ионных,хотя....хз,поживём-увидим,даст Бог дождемся этих чудо-батарей в свободной продаже и по приятной цене.
Попытаюсь списаться с производителем,а вдруг чего хорошего ответит,по результатам отпишусь.

_________________
загальний пробіг на електротязі більше 200 тис.км км
http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=184


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#10475Повідомлення 20 черв 2015, 15:06 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 1 Подякували 34
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Хочу електротранспорт: Tesla
Розробка графенових суперконденсаторів зробить революцію в автотранспорті.

У Південній Кореї розроблено технологію, яка дозволить створити новий вид електромобілів, що працюватимуть не на батареях, а на суперконденсаторах.

Літій-іонні батареї, які застосовуються в більшості сучасних електрокарів, відрізняються дорожнечею і недостатньою ємністю. А сам процес зарядки займає багато часу. Вчені з Корейського інституту науки і технологій (KAIST) запропонували використовувати для зберігання енергії суперконденсатор з графенових обкладками.

Графен є модифікацією вуглецю товщиною всього в один атом. Це робить його найбільш підходящим для використання в суперконденсаторах.

Один грам графену може покрити площу 2,675 м2. Теоретично графенові суперконденсатори можуть бути використані для зберігання набагато більшої кількості енергії на кілограм у порівнянні з літій-іонними батареями.

23 травня британський журнал The Economist розповів, що технологам KAIST вдалося створити графеновий суперконденсатор, здатний заряджатися менш ніж за чотири хвилини. Надалі дослідники сподіваються розробити покращену версію суперконденсатора, яка за эмністю перевершить літій-іонні батареї. Наступним етапом стане масштабування і комерціалізація технології.

Перешкодою для здійснення цих планів може стати висока трудомісткість отримання графену. Виробничі рішення, що існували донині, не дозволяли створювати графен в достатньому для комерційного використання обсязі.

Однак поки корейці працювали над суперконденсатором, в США група дослідників з Массачусетського технологічного інституту (MIT) розробила новий метод виробництва графену, що має потенціал врешті вивести цей чудо-матеріал з лабораторії і направити його прямо в комерційне виробництво. Нова технологія використовує спеціальну камеру з рухомою підкладкою. Команда вчених вже побудувала і провела випробування зменшеної лабораторної версії такої камери і знайшла режим, при якому на підкладці утворюється високоякісний рівномірний шар графену.

Це не перший інноваційний метод для виробництва графену, розроблений вченими з MIT. У травні 2014 року та ж команда дослідників описала метод, що дозволяє створювати графен на обох сторонах базового матеріалу. Тепер вчені говорять про плани поєднати два методи, тобто створити камеру, яка вироблятиме відразу готові пластини з двох шарів графену, розділених діелектричним матеріалом.

Але саме такі пластини і потрібні для виготовлення суперконденсаторів. Якщо вдасться вирощувати їх в промисловому масштабі, вони в міру вдосконалення технології та розширення виробництва будуть стрімко дешевшати, адже графен за своїм хімічним складом – це всього лише вуглець.

Але справа не лише в ціні. Головний недолік існуючих електромобілів – тривалий час зарядки акумуляторних батарей. Так, за свідченнями користувачів, для повної зарядки Nissan Leaf (у неї батарея на 24 кіловат-години) потрібно близько восьми годин, а на повний заряд Tesla Model S (батарея на 85 КВт • год) може піти вдвічі більше часу.

Якщо для зарядки суперконденсаторів буде потрібно лише кілька хвилин, як стверджують корейські вчені, це зможе викликати перелом у свідомості широких мас автолюбителів. Коли вони побачать, що електромобілі на суперконденсаторах виграють у звичайних автомобілів як за економічністю, так і за запасом ходу і зручністю в експлуатації, звичайно, всі не побіжать купувати собі новий транспортний засіб. Щоб відбулися незворотні зміни і в світовому автопромі, і на авторинку, і в інфраструктурі автобанів, потрібно близько двох десятиліть. По суті, це той час, який потрібно, щоб виросло нове покоління автолюбителів, яке не знає запаху бензину.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Новые аккумуляторы в прессе
#19894Повідомлення 29 бер 2016, 09:35 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6733 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Мировой рост производства аккумуляторов. По диаграмме видно, что подключаются новые фирмы. Странно, что нет winston battery.
Зображення


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Новые аккумуляторы в прессе
#19913Повідомлення 29 бер 2016, 22:03 
Власник електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 880 Подякували 179
Мій електротранспорт: Porsche 924 Молния, Nissan Leaf, Trabant EV, Citroen Saxo
Хочу електротранспорт: Прототип Народного ЭМ
Вот это очень интересно!

Всегда верил что СЛАВЯНЕ лучшие технари в мире!
http://5thelement.ru/5-th-element/akkum ... tsiya.html

_________________
http://elmob.co


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Новые аккумуляторы в прессе
#19915Повідомлення 29 бер 2016, 22:29 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
ZaxaR.tv писав(ла):
http://5thelement.ru/5-th-element/akkumulyatornaya-revolyutsiya.html
Поки не буде прямого лінка на сторінку з кнопкою "BUY", все це класні казочки.
Ми живемо в матеріальному світі. Ми навіть не "китайські інвестори".


Оффтоп
По гуглозапиту "Ху Юаньпин" - одна тільки мова про чеські батарейки. Дивний якісь "інвестор".

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Новые аккумуляторы в прессе
#19916Повідомлення 30 бер 2016, 06:23 
Правління клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 309 Подякували 237
Мій електротранспорт: Е-КРОСС 72В30Ач 3кВт
Хочу електротранспорт: электромобиль на каждый день
Аналогия с канистрой: если ее положить горизонтально - ёмкость увеличиться :) . Или что-то в заметке недосказано, или очередной фейк.

_________________
Кто ищет - тот всегда найдет. Кто хочет - тот всего добъется.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Новые аккумуляторы в прессе
#19991Повідомлення 31 бер 2016, 00:41 
Власник електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 880 Подякували 179
Мій електротранспорт: Porsche 924 Молния, Nissan Leaf, Trabant EV, Citroen Saxo
Хочу електротранспорт: Прототип Народного ЭМ
Стоян может сможете найти контакты Этого организатора ? http://www.electromobile360.ru/2016/03/tri-kitaiza.html

_________________
http://elmob.co


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Новые аккумуляторы в прессе
#24269Повідомлення 12 лип 2016, 12:45 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
В Австрии изобрели аккумулятор в 2 раза легче, чем у Tesla:
http://hvylya.net/news/digest/v-avstrii ... tesla.html

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Новые аккумуляторы в прессе
#24272Повідомлення 12 лип 2016, 13:26 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
ДядяВася писав(ла):
В Австрии изобрели аккумулятор в 2 раза легче, чем у Tesla:
http://hvylya.net/news/digest/v-avstrii ... tesla.html
https://www.facebook.com/kreiselelectric/



Трохи раніше вже писав про їх конверсовану Skoda Yeti - http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?p=13621#p13621

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 10 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 22


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group