AwakaN писав(ла):
Новая терминология не в пользу самодельщиков
Да, есть ужесточения:
Цитата:
велосипед – транспортний засіб, крім інвалідних колясок, який має принаймні два колеса і приводиться в рух переважно за допомогою педалей або рукояток м'язовою енергією особи, яка керує ним. До велосипедів прирівнюються також транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі і приводяться в дію за допомогою двигуна внутрішнього згорання робочим об’ємом менше 50 куб. см або електродвигуна максимальною номінальною потужністю не більше 4 кВт, за умови, що їх максимальна конструктивна швидкість не перевищує 25 км/год;
То есть велосипед только с педалями и только до 25км/ч. Многие электровелосипедисты уже пролетят.
Цитата:
Не вважаються механічними транспортними засобами велосипеди і прирівняні до них транспортні засоби, гужові вози (сані), причепи, а також інвалідні коляски, в тому числі з електродвигуном;
Есть чёткое указание, что велик - немеханическое транспортное средство.
Цитата:
Велосипедисти зобов'язані:
3) мати при собі документ, що посвідчує особу, а у випадку керування транспортним
засобом, що приводиться в дію за допомогою двигуна, – також документ, що підтверджує такі
технічні параметри, як об’єм двигуна внутрішнього згорання (потужність електродвигуна) та максимальну конструктивну швидкість цього транспортного засобу; на вимогу уповноваженої особи, що здійснює контроль за дорожнім рухом і його безпекою, надавати для перевірки вказані документи;
А вот это самое интересное. Ну, предположим, вы распечатали инструкцию к своему мотор-колесу. Там есть мощность. Но там ведь напрямую не указана максимальная скорость - она зависит от диаметра самого колеса! Да и ксерокопия с инструкции в нашем государстве не является в полной мере документом. Она должна быть заверена. Не, ну клуб, напрмимер, может взять на себя такие функции - но кто ж ему это даст??!! Или предложить чиновникам свои услуги??!
Цитата:
квадроцикл– чотириколісний механічний транспортний засіб (автомобіль), в тому числі підвищеної прохідності (мотовсюдихід),переважно з верховою посадкою водія та (або) мотоциклетним кермом. Квадроцикл в залежності від своїх технічних характеристик може належати до категорії АМ, В1 або В, визначених частиною третьою статті 43 цього Закону;
В квадроциклах нет ограничений по мощности. Но на них были и будут нужны права.
Но есть прикол с правами В1 - масса квадрацикла считается без учёта батарей. То есть права В1 дают право управлять электро-квадрациклом весом 400кг+батарея. Зачем это сделано - непонятно. Ощущение, что у кого-то в кабмине есть электро-квадрацикл весом 550кг и права В1 и он подсуетился чтоб права не менять
Цитата:
мопед– механічний двоколісний транспортний засіб, трицикл та квадроцикл, що
приводяться в дію за допомогою двигуна внутрішнього згорання робочим об’ємом менше 50 куб. см або електродвигуна максимальною номінальною потужністю не більше 4 кВт, та у яких максимальна конструктивна швидкість не більше 50 км/год.(за винятком прирівняних до велосипедів транспортних засобів, максимальна конструктивна швидкість яких не перевищує 25 км/год.);
Бдует чёткое разделение - едешь быстрее 25км/ч, значит ты на мопеде.
Цитата:
мотоцикл –механічний двоколісний транспортний засіб (з боковим причепом або без нього), що приводиться в дію за допомогою двигуна внутрішнього згорання робочим об’ємом 50 куб. см і більше чи електродвигуна максимальною номінальною потужністю більше 4 кВт, або у якого максимальна конструктивна швидкість більше 50 км/год.при будь-якому двигуні. Мотоцикли за своїми технічними характеристиками поділяються на категорії А1, А2 та А, визначені частиною третьою статті 43 цього Закону;
Ну а быстрее 50км/ч это однозначно мотоцикл. То есть (если правила введут) в клубе практически половина будет ездить на мотоциклах.
А теперь самое грустное -
Стаття 37. Основні вимоги щодо переобладнання транспортних засобів Газовые установки весом до 100кг вообще не нужно вносить в техпаспорт (кроме выезда за границу)! Во как нужно лоббировать свои интересы! Взяли и прописывают прямо в ПДД! А мы тут "извините, простите, но может нам можно заниматься техническим творчеством?", блин
Цитата:
Допуск до експлуатації переобладнаних транспортних засобів здійснюється лише шляхом проведення спеціальних випробувань та оформлення документа про проведення оцінювання відповідності переобладнаного транспортного засобу вимогам чинних в Україні правил, нормативів і стандартів.
То есть не будет никаких дистанционных осмотров по реферату (как это происходит сейчас). Доиграемся, если будем молчать.
Цитата:
Переобладнання транспортних засобів здійснюється в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Это означает, что мы по прежнему должны нажимать на КабМин, чтоб нам упростили регистрацию.
В законопроекте опять не выделены электромобили. А могли бы для них какие-то льготы прямо в законе прописать.
Законопроект скорее всего протянут максимально быстро, т.к. в неём есть статья, ради которой это всё и городится -
Стаття 81. Порядок впровадження, експлуатації та вимоги до системи фіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі Нужно шевелится, если мы хотим что-то в нём изменить.P.S. Кстати, в нём предусмотрены не только "письма счастья" но и "СМСки счастья" в течении 5 минут после фиксации.
P.P.S.
Цитата:
керування агресивне– поведінка водія під час руху транспортного засобу, яка створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху чи провокує їх на поведінку не у відповідності з вимогами цього Закону: різке гальмування та маневрування; неодноразова і часта зміна смуги руху; умисне недотримання безпечного інтервалу або дистанції; перешкоджання обгону; випередження по узбіччю; безпідставне використання звукового сигналу; використання образливих жестів і вигуків по відношенню до інших учасників дорожнього руху або посадових осіб органів державної влади, що забезпечують контроль за дорожнім рухом;
Ну наконец-то можно будет наказывать му..ков за рулём!
Если кто-то узнает даты общественных слушанья или другую инфу по этому законопроекту - обязательно пишите тут. Или напрямую ставьте меня в известность. Будем бороться.