Поточний час: 29 бер 2024, 11:16

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 34 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Растоможка после переоборудования
#20210Повідомлення 06 квіт 2016, 15:06 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Украина, Житомир
Дякував (ла) 60 Подякували 91
Хочу електротранспорт: Простой надежный и дешевый)))
Ну да 10% это капля в море, ну а вдруг, когда то там может быть, если повезет сделают нормальный акциз(как на новые авто) ))) Если я не ошибаюсь то заезжать на территорию Украины, и разтоможивать авто никто не запрещал ниже евро 5, а вот регистрировать и выдавать номера не будут.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Растоможка после переоборудования
#20244Повідомлення 06 квіт 2016, 22:16 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
AwakaN писав(ла):
Завозится б/у авто старое и дешевое
Уже не завозится. Я сам интересовался пригоном донора с Европы. Жестокая реальность меня обламала - автомобиле, не соответствующие стандарту Евро-4 не растамаживаются.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Растоможка после переоборудования
#20246Повідомлення 06 квіт 2016, 22:56 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Украина, Житомир
Дякував (ла) 60 Подякували 91
Хочу електротранспорт: Простой надежный и дешевый)))
Я даже не мог подумать что все так печально 8O :wallbash: :irre: :zensur: :maul:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Переоборудование а потом растоможка
#23014Повідомлення 16 черв 2016, 19:51 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Придётся в Польше переоборудовать :( , легализировать и ввозить уже как электромобиль.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#23032Повідомлення 16 черв 2016, 22:59 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
Stalker_W писав(ла):
Придётся в Польше переоборудовать :( , легализировать и ввозить уже как электромобиль.
Маю, поки що ТЕОРЕТИЧНИЙ, варіант: переобладнання нерозмитненого в Україні - леалізація в Польщі - імпорт в Україну як електромобіль.
Для того щоб застосувати теорію на практиці - банально не маю коштів.

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#23082Повідомлення 18 черв 2016, 09:53 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Отделил тему.
А как назад возвращаться уже на электромобиле в Польшу? По документам ведь он в тот момент будет бензиновый!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#23084Повідомлення 18 черв 2016, 10:28 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
А че, нельзя еще в польше снять с бензинки все ненужное вместе с мотором и облицовкой и ввезти на платформе как несущий кузов с кучкой запчастей (типа для ремонта и переоборудования кузова и ходовки в Украине), и назад в польшу так же, а потом уже въезжать в Украину на нем с нормальными документами. Но это полюбому в польше должен кто то быть свой, надо же запчасти где то временно хранить.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#23099Повідомлення 18 черв 2016, 13:12 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 723 Подякували 662
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
А кому нибудь известно насколько сложно и сколько примерно стоит легализовать конверсию в Польше? Например в Чехии, где я сейчас живу зарегистрировать конверсию экономически нецелесообразно- намного дороже и сложнее , чем в Германии!
А то может так выйти , что разница в цене донора будет снивелирована ценой легализации :(

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#23108Повідомлення 18 черв 2016, 15:11 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
Не можу більше тримати це в собі :D
Влаштуємо невеличкий краш-тест моїй ідеї?

1. Авто купується й реєструється на польську юридичну особу. (Як зробити юридичну особу в Польщі я знаю).
2. Після попереднього письмового дозволу митниці українській юридичній особі, та може авто(донор) або власним ходом або на лафеті завозити в Україну й декларувати в митному режимі "Переробка на митній території" (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/4495-17/paran1479#n1479). Митниця не заперечує проти такого митного режиму, правда відповідь мені надала в доволі "розмитому" вигляді. Воно й не дивно, я півгодини розказував у відділі інформації що таке конверсія.
3. Українська юридична особа може мати договори з підрядниками, але може використовувати в конверсії тільки НЕРОЗМИТНЕНІ ТОВАРИ (двигуни й все інше куплене в Україні - заборонено). Тобто двигун може приїхати з Китаю й нерозмитненим встановлюватися в донора.
4. Максимальний срок "переробки" - не більше 1 року, або стільки скільки буде зазначено в попередньому митному дозволі.
5. Конверсоване авто повертається в Польщу (При перетині кордону митний режим "Переробка на митній території" закінчується), там реєструється польською юридичною особою як електротранспорт. Я вже на форумі про це писав - там все просто. (http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?p=18058#p18058).
6. Далі польська юридична особа продає електромобіль в Україну в режимі "Імпорт" (20% ПДВ + 109ЕВРО). До речі з визначенням митної вартості має бути все просто, бо уся документація буде при автомобілі + технічна документація з переобладнання.

- Не треба нагадувати, що під час такого митного режиму експлуатація авто - ЗАБОРОНЕНА.
- Я б спробував би реалізувати ідею на практиці, але .... фінансам капець. Вистачить хіба що на Фіата 126. :P

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#23111Повідомлення 18 черв 2016, 15:39 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1552 Подякували 306
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
А кто подскажет, можно ввезти и растаможить авто (electro с рождения или давно переоборудованное) не на ходу, без каких-то агрегатов (мотор, батарея и тп)? Пару недель назад на suchen.de нашел заводскую єлектро версию своего авто City Stromer (1 из 300 вьіпущенньіх), за 1евро. Но с него бьіл полностью скручен єлектропривод (по полуоси), даже фарьі зачем-то сняли (в описании написали что пересьіпали все в Порш 924). :doh: Пока думал как его потом здесь ставить на учет без мотора и прочее его забрали. :winken:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#23113Повідомлення 18 черв 2016, 16:05 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 29 Подякували 193
Хочу електротранспорт: любой
Dream Tractor писав(ла):
А кто подскажет, можно ввезти и растаможить авто (electro с рождения или давно переоборудованное) не на ходу, без каких-то агрегатов (мотор, батарея и тп)?

99% Saxo или Berlingo ввезены сюда без батарей.Главное,чтобы был техпаспорт электроавто и авто было снято там с учета.Вроде так.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#23119Повідомлення 18 черв 2016, 19:03 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Никола писав(ла):
Dream Tractor писав(ла):
99% Saxo или Berlingo ввезены сюда без батарей.Главное,чтобы был техпаспорт электроавто
Подтверждаю. По вопросу обычного ввоза электромобилей обращайтесь к slonik75

paskalex, всё выглядит на грани фола. Какие расходы получаются? Что может пойти не так?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#23151Повідомлення 19 черв 2016, 08:49 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
paskalex писав(ла):

3. Українська юридична особа може мати договори з підрядниками, але може використовувати в конверсії тільки НЕРОЗМИТНЕНІ ТОВАРИ (двигуни й все інше куплене в Україні - заборонено). Тобто двигун може приїхати з Китаю й нерозмитненим встановлюватися в донора.


Вот тут я немного не понял. Я не представляю себе покупку в китае комплектующих (типа мотора) и ввозе их без растаможки. Материалы тоже надо ввозить что ли (железо, болты, гайки, провода)? Тогда видится вариант покупки мотора, батареи и контроллера сразу на юр адрес в польшу, и ввозу этого всем гамузом в Украину вместе с авто. Батарею можно по минимуму, лишь бы ехало для регистрации, а потом уже когда авто будет целиком тут с документами, дорастить батарею до нужной ёмкости.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#23175Повідомлення 19 черв 2016, 16:42 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
Stalker_W писав(ла):
paskalex, всё выглядит на грани фола.
Так, операція складна.
Stalker_W писав(ла):
Какие расходы получаются?
- закупка ТЗ (від 600 злотих)
- його реєстрація на ПЮО (польська юридична особа) (від 150 до вартості ТО й Страховки)
- утримання ПЮО (від 300 злотих/місяць)
- польський брокер (невідомо)
- логістика ТЗ в Україну (вартість залежить від багатьох чинників)
- утримання УЮО (українська юридична особа) (від 200 грн/місяць)
- дозвіл митниці (безкоштовно, засоби фінансового гарантування при такому МР не передбачені)
- український брокер (від 1500грн/декларація)
- зберігання ТЗ в Україні й конверсія (до вартості операції не входять)
- логістика ТЗ в Польщу (вартість залежить від багатьох чинників)
- перереєстрація з ДВЗ на Електро (300 злотих)
- повторне ТО (не потрібне)
- страховка (зберігається поточна, але дешевше не стає)
- експорт ТЗ в Україну (тут послуги slonik75)
--------
Теоретично, щоб не гнати ТЗ назад в Польщу, можна запросити в Україну польського експерта. Я так робив, коли працював в авіакомпанії (вони приїжджають, занотовують все до спецформи, а потім сертифікат надсилають поштою). МР "Переробка на митній території" в такому випадку закінчується шляхом зміни його на МР "Імпорт".
---------
Stalker_W писав(ла):
Что может пойти не так?
Та практично все що хочеш, я не Ванга! Найбільшу проблему вбачаю в
1) українська митниця, особливо оформлення й пропуск ТЗ на МП
2) питання "продуктів переробки" (ДВС, паливна система, тощо), а саме їх подальша доля (обрання для них відповідного МР).
3) Як наслідок п.2 - нормативна база, а саме її двояке трактування. Наприклад ДВС - "продуктів переробки" що може розглядатися Митницею як "брухт легованих чорних металів, брухт кольорових металів та напівфабрикати з їх використанням” - тоді взагалі НІЧОГО НЕ ВИЙДЕ, але в той же самий момент ДВС мже розглядатись Митницею як "відходи, що утворилися в результаті здійснення операцій з переробки іноземних товарів і мають господарську цінність" - тоді його треба помістити в МР "Імпорт", розмитнити в Україні й продати там же.

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Востаннє редагувалось paskalex 19 черв 2016, 16:56, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#23176Повідомлення 19 черв 2016, 16:49 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
-=TRO=- писав(ла):
Я не представляю себе покупку в китае комплектующих (типа мотора) и ввозе их без растаможки.
Якщо у УЮО буде дозвіл від ДФС на переробку, то так, на основі цього товари ввозяться в Україну без розмитнення, комплектуються на нерозмитнений товар (конверсія ТЗ) й потім усім загалом вивозяться з митної території України. Держава (ДФС) нічого не втрачає. адже такі товари не будуть продані в Україні.
-=TRO=- писав(ла):
Материалы тоже надо ввозить что ли (железо, болты, гайки, провода)?
Так само.
-=TRO=- писав(ла):
Тогда видится вариант покупки мотора, батареи и контроллера сразу на юр адрес в польшу, и ввозу этого всем гамузом в Украину вместе с авто.
Для Польщі таке ввезння (двигун, залізо, болти, гайкі, проводи) буде МР "Імпорт" (адже дозволу на переробку Польща Вам не надавала), а значить треба буде платити польське цло за них.
-=TRO=- писав(ла):
Батарею можно по минимуму, лишь бы ехало для регистрации, а потом уже когда авто будет целиком тут с документами, дорастить батарею до нужной ёмкости.
Тут все вірно! Там діє обмеження на вагу переобладнаного ТЗ. Потім в Україні це вже ніхто контролювати не буде.

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 34 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 5


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group