Поточний час: 24 квіт 2024, 16:45

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Тільки проекти, у які вкладено гроші. Решту просимо публікувати у"Концепції та ідеї"


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 84 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.
Автор Повідомлення
#24513Повідомлення 17 лип 2016, 19:42 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Украина, Житомир
Дякував (ла) 60 Подякували 91
Хочу електротранспорт: Простой надежный и дешевый)))
Ваш вариант))) http://buggy-plans.ru/forum/viewtopic.php?p=133923




Додаткові файли:
0_81808_e98f06ef_XXXL.jpeg
0_81808_e98f06ef_XXXL.jpeg [ 447.81 КБ | Переглядів: 5992 ]
0_8180a_41ae7ab0_XXXL.jpeg
0_8180a_41ae7ab0_XXXL.jpeg [ 437.4 КБ | Переглядів: 5992 ]
0_80361_6cb6e119_XXXL.jpeg
0_80361_6cb6e119_XXXL.jpeg [ 500.1 КБ | Переглядів: 5992 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24514Повідомлення 17 лип 2016, 19:46 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1057 Подякували 1071
Olaff писав(ла):
Это далеко не лучший вариант геометрии

...блин! Только собираюсь "поумничать" по одной из моих любимых тем подвесок, так появляется ЭТОТ человек :D и говорит то,что я только собираюсь написать :P :P ( Олег,привет!)
Не вдаваясь пока в подробности - если проектируется "самоходная пляжная тележка" со скоростями до 40, то сойдёт любая конструкция,способная держать и поворачивать колёса :lol:
Если-же планируется ТО ,что задекларированно в первом сообщении - нужно радикально обновить знания (сужу по последним сообщениям автора - шо значит превращается в двухколёсный 8O ?). Упомянутое выше изменение колеи далеко не единственный важный фактор в работе подвески, в особенности передней - всё о-о-чень не просто и само конструирование заставляет учитывать массу иногда противоречивых факторов. Единственное,что пока сделано правильно - это решение использовать готовые решения,не изобретая велосипед. Теперь задача правильно! использовать и скомбинировать эти варианты.
И выбор пер.подв. вазоклассики на мой взгляд не самый удачный - палец шаровой нижнего рычага усилием пружины стремится вырвать, архаичная и капризная ступица на коничках,требующих постоянного внимания, тяжелые тормозные механизмы. Но даже взяв за основу этот вариант перекраивание кинематики подвески крайне не правильно - уж лучше оставили-бы как есть...
Опять же ,по моему мнению, лучше было бы рассматривать узлы от передних подвесок типа макферсон .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24515Повідомлення 17 лип 2016, 19:57 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Ой , дуже подібно :x
Але там нема акумуляторів і нема електродвигуна. І де на такому возитися ?
І я вже прикупив два сидіння і стояти вони будуть саме так як на фото.
Додаткові файли:
сидіння тризуба.jpg
сидіння тризуба.jpg [ 236.19 КБ | Переглядів: 5986 ]

Саме покупка сидінь дала відповідь нам на питання конструкторів - а яка має бути ширина рами?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24516Повідомлення 17 лип 2016, 20:01 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Да слабина нижней шар опоры РАБОТАЮЩЕЙ НА ВЫРОВ, замечена правильно,
но ваш то передок будет на 200 кг легче.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24517Повідомлення 17 лип 2016, 20:08 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Михалыч писав(ла):
Да слабина нижней шар опоры РАБОТАЮЩЕЙ НА ВЫРОВ, замечена правильно,
но ваш то передок будет на 200 кг легче.

Ми плануєм вкластись на весь конструктив в 300 кг. Тому передку у виконанні жигулівських важілів боляче не буде.
Підвіска макферсона мені теж імпонує, але вона за рахунок стійки змінить конфігурацію рами (висоту). А ми задумали невисоку приземисту платформу.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24518Повідомлення 17 лип 2016, 20:19 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
З заднім колесом теж трохи повозились. Всі три колеса задумали взяти у 13".Найширше яке довелась нам знайти за недорого було 205 на 60 . Щоб надати колесу більшої ширини довелось розрізати диск і нарощувати на 40мм з допомогою полоси.
Додаткові файли:
зад колесо.jpg
зад колесо.jpg [ 249.47 КБ | Переглядів: 5982 ]

Вид заднього маятника з гальмівним супортом від вісімки, та мотозіркою для ланцюга
Додаткові файли:
зад.jpg
зад.jpg [ 242.88 КБ | Переглядів: 5982 ]

Додаткові файли:
зад з супортом.jpg
зад з супортом.jpg [ 236.75 КБ | Переглядів: 5982 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24521Повідомлення 17 лип 2016, 20:41 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1057 Подякували 1071
Ещё раз заострю внимание автора - ваш вариант подвески ошибочен и даже ОПАСЕН! Уж если выбрали вазовскую подвеску, используйте все её элементы как есть! И углы по возможности копируйте с исходника,ну разве что продольный угол наклона оси поворота на градус-полтора можно увеличить.
И ещё,может фото обманчиво, но для моделирования рычаги должны быть параллельны поверхности, посмотрите по документациям ваза для расстояния до балки перед регулировками углов.
(П. С. Торм.цилиндр 08 в гориз.положении склонен к завоздушиванию)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24525Повідомлення 17 лип 2016, 21:52 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Украина, Житомир
Дякував (ла) 60 Подякували 91
Хочу електротранспорт: Простой надежный и дешевый)))
Подвеска стандартная (развал, кастор , аккреман). Желательно такого и придерживаться.


Додаткові файли:
Suspension_Steering_Geometri.jpg
Suspension_Steering_Geometri.jpg [ 54.3 КБ | Переглядів: 5962 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24527Повідомлення 17 лип 2016, 22:05 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Трихи інф.що до енергооснащення.
В моїй колекції двигунів залежався Кваншунь на 8 кВт http://www.cnqsmotor.com/en/article_rea ... r/294.html
Купувався на проект електромотоциклу.
Думаю його першим встановити в раму і провести тестування.
Додаткові файли:
двигун тризуб (1).jpg
двигун тризуб (1).jpg [ 240.99 КБ | Переглядів: 5960 ]

Додаткові файли:
двигун тризуб (2).jpg
двигун тризуб (2).jpg [ 226.57 КБ | Переглядів: 5960 ]


А також маю до цього двигуна контролер Келлі
Додаткові файли:
келлі для тризуба.jpg
келлі для тризуба.jpg [ 238.59 КБ | Переглядів: 5960 ]

Та 10 шт. ліфовських "консерв"
Додаткові файли:
консерви.jpg
консерви.jpg [ 243.09 КБ | Переглядів: 5960 ]

Ще є в наяності цикл аналіст.
Дайте пораду як це все зібрати до купи... :hilfe:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24528Повідомлення 17 лип 2016, 23:03 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 732 Подякували 662
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Инженер писав(ла):
Ещё раз заострю внимание автора - ваш вариант подвески ошибочен и даже ОПАСЕН! Уж если выбрали вазовскую подвеску, используйте все её элементы как есть! И углы по возможности копируйте с исходника,ну разве что продольный угол наклона оси поворота на градус-полтора можно увеличить.
И ещё,может фото обманчиво, но для моделирования рычаги должны быть параллельны поверхности, посмотрите по документациям ваза для расстояния до балки перед регулировками углов.
(П. С. Торм.цилиндр 08 в гориз.положении склонен к завоздушиванию)


Как всегда не могу не согласиться. С углами можно ещё поиграть, например приопустить внутреннее крепление верхних рычагов , но всё это имеет смысл делать по результатам испытаний с предполагаемой развесовкой и что самое главное с пониманием принципов работы автомобильной подвески. Для этого предложил бы срочно прочитать книгу Й. Раймпеля "Шасси автомобиля", легко найти в сети, хорошо читается (даже перед сном :) ). Думаю после этого вопросы пропадут сами по себе.

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24530Повідомлення 18 лип 2016, 07:20 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Двигун ми встановимо в раму .Трансмісія буде у вигляді : зірка на двигуні, ланцюг, зірка на задньому колесі.Мала зірка на двигуні 15т, велика на калесі 45т.
Додаткові файли:
шассі.jpg
шассі.jpg [ 135.82 КБ | Переглядів: 5932 ]

На вище викладені роботи витратили два тижні неспішної роботи.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24541Повідомлення 18 лип 2016, 08:45 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Редукция 3 к 1 - маловато, однако. Судя по вн.виду, мотор не сериесник, который и в 10 раз может перегрузится на старте. Если это БЛДС с пост магнитами, то макс вдвое. Но , стартовый момент с нуля , может быть меньше номинального, Тогда, тронется ли и на подъём ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24552Повідомлення 18 лип 2016, 17:39 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Вы практически повторили мою идею viewtopic.php?f=76&t=796 ))

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24560Повідомлення 18 лип 2016, 19:49 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Алексей В писав(ла):
Вы практически повторили мою идею viewtopic.php?f=76&t=796 ))


Алексей В , я вдячний за ваш допис , але я не вмію повторювати ідеї.
Я практик і прагматик. Як виробничник , я з двоколісного електротранспорту переходжу в іншу невідому мені категорію - триколісну, тому у своїй темі я буду радий бачити дописи колег які мають практичний досвід побудови елетротранспорту. :winken:

Сьогодні придбали два передні амортизатори від Вазу і переробили на власні потреби , доставивши пружини з механізмом їх стискання. Завтра доваримо вуха і покажемо фото.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24562Повідомлення 18 лип 2016, 20:18 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Я не в коем случае не имею ничего против, но согласитесь что концепция весьма схожая(обратный трайк, с приводом на заднее колесо цепью/ремнем, на автокомплектующих, с возможностью установки различных типов двигателей, на лифовских батареях, даже габариты близки), отличия в деталях. Просто еще раз убедился, что идея годная, раз не только мне в голову пришла. Буду следить за вашим проектом с интересом.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Востаннє редагувалось Алексей В 18 лип 2016, 20:30, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 84 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 8


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group