Поточний час: 27 квіт 2024, 08:42

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 76 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.
Автор Повідомлення
#1808Повідомлення 01 квіт 2014, 19:03 
Творець електромобіля, правління клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Україна
Дякував (ла) 73 Подякували 265
Мій електротранспорт: Таврія EV
Тестирую первую версию приложения Андроид для smаrt bms 16s, которая установлена на моей АКБ.
Следующий шаг-создание приложения с возможностями Цикланалиста. (альтернатива Венатору от Алексея)




_________________
Пробіг на батарейках 180 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#1810Повідомлення 01 квіт 2014, 20:09 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: Днепроптеровск
Дякував (ла) 549 Подякували 441
Мій електротранспорт: Fiat Panda пробег 60000км
Считаю что сему девайсу нужно дать имя.
И создать для него ветку.
Ибо к балансирам он не относится.

Но уже вопросы.
Кто разработчик?
Сколько стоит?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#1811Повідомлення 01 квіт 2014, 20:16 
Творець електромобіля, правління клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Україна
Дякував (ла) 73 Подякували 265
Мій електротранспорт: Таврія EV
Разработчик- mevial
Тема тут:
http://electrotransport.ru/ussr/index.p ... #msg413866

_________________
Пробіг на батарейках 180 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#2475Повідомлення 07 трав 2014, 19:36 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: місто Київ
Дякував (ла) 12 Подякували 19
Нещодавно розколупав декілька літієвих АКБ від старезних ноутбуків і таке враження, що їх некондиційна робота (не тримають заряд) викликана саме балансировочно- зарядним пристроєм, який є невідємною частиною батареї, бо відокремлені "банки" (18650) :D і заряджаються, і тримають заряд (за три дні жодного саморозряду не помітив), і віддають його відповідно до декларованих виробником параметрів, що мене дуже здивувало. Правда, заряджав кожну 3,6 В "банку" 4,5 вольтами і струмом 200 мА протягом 10 годин. коли їх відокремлював від батареї напруга на кожній була по 1,2 вольта і протягом років п'яти їх не експлуатували (валялись в коробці). Поки прогнав один цикл заряду-розряду на трьох з десятка виокремлених банок. Зараз поставив на експлуатацію в акумуляторний фрезер (мультитул) без ніякого балансира, навіть не уявляю які можуть бути наслідки, поспостерігаю.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#2493Повідомлення 08 трав 2014, 22:16 
Засновник клубу
Не в мережі

Звідки: Украина, Киев
Дякував (ла) 125 Подякували 59
Мій електротранспорт: Электрорепликар
Leonid_g писав(ла):
Зараз поставив на експлуатацію в акумуляторний фрезер (мультитул) без ніякого балансира, навіть не уявляю які можуть бути наслідки, поспостерігаю.

Цікаво. І як Ваші спостереження, працюють відокремлені?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#2537Повідомлення 13 трав 2014, 10:26 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: місто Київ
Дякував (ла) 12 Подякували 19
Avtoirich писав(ла):
Цікаво. І як Ваші спостереження, працюють відокремлені?


За 2,5 години роботи під змінним навантаженням (обробляв дерев'яну заготовку різними насадками- пилка, наждак, різець) сумарна напруга залишилась незмінною 10,8 вольта. Нігріву бантареї при розряді не помітив. Забув написати, що без балансиру штатна зарядка батареї зовсім не помічає і відповідно не проводить ніяких операцій.
Загалом склалося таке враження, що з часом параметри "банок" змінюються і для їх зарядки потрібна більша за декларовану напруга та менший струм і, відповідно, більший термін заряду, чого штатна пара балансир-зарядний пристрій дати не в змозі, що може привести до повного виходу "банок" з ладу, і добре, якщо балансир спроектовано так, щоб не допустити повного розряду банок, бо в китайському мультітулі балансир повів себе дуже дивно, після двох місяців невикористання акумулятора, одна з банок залишилась 2,4 вольта, а дві інші були "підперті" від неї зворотною напругою 1,2 вольта. Коли підєднав до нього банки напругою 3,6 вольта то видав штатні 10,8, та при підключенні до навантаження "банки" почали відчутно грітись під час розряду.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#2544Повідомлення 14 трав 2014, 00:16 
Засновник клубу
Не в мережі

Звідки: Украина, Киев
Дякував (ла) 125 Подякували 59
Мій електротранспорт: Электрорепликар
Дуже дякуємо за Ваш майже науково-практичний коментар. Ваш приклад наводить на роздуми стосовно більш прискіпливого ставлення до данної теми. Принаймні для мене.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#2547Повідомлення 14 трав 2014, 10:50 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
А я, к сожалению, не понимаю : Да, разбаланс ячеек, если его допускают балансиры, может постепенно увеличиваться, и , даже , до выхода ячейки из строя. Но,для того и балансиры, что бы этого не допустить. (Если не справляются, то им помогают БМСы.)
Но на этом функция балансиров заканчивается; И никакого влияния на процесс разряда , тем более на нагрев батареи,они не оказывают.
( если , конечно ЭТО балансиры)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#2551Повідомлення 14 трав 2014, 12:28 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: місто Київ
Дякував (ла) 12 Подякували 19
Михалыч писав(ла):
( если , конечно ЭТО балансиры)


В тім то й справа, що жоден з виробників не надає повної інформації про склад цих пристроїв і не можливо достовірно зробити висновки про їх працездатність Просто примушують купувати "кота в мішку" і за ті кошти, які вони бажають отримувати. Знайомий намагався ремонтувати акумулятор від ноутбука заміною складових елементів від "нонейм" виробника і його спроба виявилася невдалою, акумулятор з новими "банками" не працював в тошибі, хоча номінали банок були однакові. Витративши 30 баксів і не досягнувши потрібного результату він вирішив більше не ризикувати і придбав новий акумулятор за вдвічі більшу суму.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#2552Повідомлення 14 трав 2014, 13:00 
Творець електромобіля, правління клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Україна
Дякував (ла) 73 Подякували 265
Мій електротранспорт: Таврія EV
В батарее ноута при разбалансе =50мВ бмс стает в аварию и больше не работает. Надо покупать новую батарею или делать сброс аварии у спецов за полцены батареи.

_________________
Пробіг на батарейках 180 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#2837Повідомлення 28 трав 2014, 13:49 
Правління клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 309 Подякували 237
Мій електротранспорт: Е-КРОСС 72В30Ач 3кВт
Хочу електротранспорт: электромобиль на каждый день
разрешите вставить свои 5коп по поводу балансиров.
намедни тестировал вот такой балансир http://www.batterysupports.com/36v-37v- ... p-265.html с моей 10 баночной полимеркой в режиме разряда. по заявлению и на практике батарея отключилась от нагрузки при просадке одной ячейки до 2,95В. Нагрузкой служила гирлянда ламп мощностью порядка 300Вт. По показаниям другого балансира с индикацией по вольтажу каждой ячейке информация подтвердилась (естественно учитывая некоторое время для отключения и проверки АКБ). Но в идеале для проверки необходимо подключить параллельно балансирному разъему многоканальный вольтметр с индикацией каждой ячейки и выяснить как он (балансир) правильно работает.
По заряду через вышеуказанный пока ничего не скажу, не проверял.

ПС В идеале любому балансиру не помешает добавить световую индикацию на каждую ячейку АКБ, для их контроля. погас или загорелся светодиод - значит с ячейкой нелады, надо проконтролировать в индивидуальном порядке.

_________________
Кто ищет - тот всегда найдет. Кто хочет - тот всего добъется.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#2888Повідомлення 30 трав 2014, 20:52 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Нивки
Дякував (ла) 7 Подякували 26
Хочу електротранспорт: хочу ... по деньгам Дуе Ланос .. жизнь подправит
Счас занимаюсь схемкой по аккумуляторам ( с подачи Михалыча)
Вобщем п.1: - при превышении 3,75 "зарядка" подключать шунт (решаемо .. лажанулся с ключом на полевике, компаратор требует нагрузки)
п.2. при нагрузке и разрядке до 3,2 отключить батарею, подключив вместо нее шунт уберегая ее. Тут жопа только потому что 3,2В слишком мало. Любой активный компанент сам даст падение 0,3 0,5В (а их будет несколько) остается такая мелочь что надо думать, что на остатках вобще сработает.
P.S. в пятницу 30.05.2014 многое понял но первая макетка ... неудалась.

_________________
... через тернии к звёздам


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#2890Повідомлення 30 трав 2014, 22:22 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Балансиров ведь уже наделали кучу! Начиная от Броя, заканчивая Сорокой. Зачем городить ещё и своё?

А по делу - подумайте над идеей сделать балансиры на обычных электромагнитных реле. Только не пишите, что их питающее напряжение начинаются с 6 вольт. Мы же можем намотать и свои катушки.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#2902Повідомлення 31 трав 2014, 21:33 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
.....Так я, к примеру обмотку мотал на 5ти амперные герконы; прекрасно справляются. Я не справился с электронной частью. (стабильностью срабатывания) Я ж не электронщик.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#2921Повідомлення 02 черв 2014, 15:57 
Правління клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 309 Подякували 237
Мій електротранспорт: Е-КРОСС 72В30Ач 3кВт
Хочу електротранспорт: электромобиль на каждый день
Как по мне - заряжать нужно каждую ячейку отдельно в АКБ. Именно ЯЧЕЙКУ через балансирный разъем!!!.
Такая фишка уже реализована в мире моделизма вот http://www.rc-shop.amocs.ru/product_inf ... s_id=46619 Данный девайс заряжает отдельно каждую ячейку не использую общие силовые выводы.

_________________
Кто ищет - тот всегда найдет. Кто хочет - тот всего добъется.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 76 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 48


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group