Поточний час: 29 бер 2024, 00:11

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Тільки проекти, у які вкладено гроші. Решту просимо публікувати у"Концепції та ідеї"


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 84 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.
Автор Повідомлення
#24747Повідомлення 23 лип 2016, 11:11 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
AwakaN писав(ла):
А если поставить центробежное сцепление??? И стартовые нагрузки уменьшатся, момент страгивания увеличится, и старт плавный будет.
Я вірно зрозумів, що якщо щось піде не так із таким щепленням, то є всі шанси пустити двигун в рознос?

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24749Повідомлення 23 лип 2016, 11:23 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Нет, разнос бывает только у ДПТ при исчезновании поля статора ( мин.нагрузке, но при напряжении на якоре)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24760Повідомлення 23 лип 2016, 14:38 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Михалыч писав(ла):
Про мотор: -Он и красивый и модный и момент у него завидный, но , и номинальный и максимальный момент - рабочий, но не стартовый (кратно меньший), с которого ВАМ придётся трогаться, иногда и на подъём.
Мотор в наличии, есть и Келли; у слесарей есть и динамометрический ключ.
Почему бы и не замерить, что бы не ошибиться в п.ч.

Динам.ключ у нас є. Але ми планували це зробити по іншому, машинку встановимо на наклон естакади і динам.клучем спробуєм зрушити її з місця, без участі електрокомлектуючих визначимо таким чином момент потрібний нам.
А потім повторимо так як ви порадили і порівняєм результати .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24762Повідомлення 23 лип 2016, 14:57 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Мы, с Вами , о разных моментах. Я то Вам о стартовом моменте, с нуля оборотов, Вашего мотора, который Вам неизвестен.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24781Повідомлення 23 лип 2016, 22:25 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Сьогодні тимчасово прикріпили кермо і вставили одне сидіння. Весь день визначали геометрію комфортного положення керма та сидіння.
З кількох варіантів постійно отримували варіант,коли або ноги задовгі або руки закороткі :XD:
Додаткові файли:
примірка сидіння.jpg
примірка сидіння.jpg [ 238.27 КБ | Переглядів: 6192 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24785Повідомлення 23 лип 2016, 22:51 
Не в мережі

Звідки: из Киева
Дякував (ла) 16 Подякували 33
садили по центру?

двомісний треба трохи довшим зробити (за рахунок плеча заднього колеса) для курсової стійкості... (ІМХО)

_________________
https://www.behance.net/GGMVDB


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24786Повідомлення 23 лип 2016, 23:00 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
a_mel писав(ла):
садили по центру?

двомісний треба трохи довшим зробити (за рахунок плеча заднього колеса) для курсової стійкості... (ІМХО)


Ні, не по центру. На останньому фото ліве шоферське сидіння.Праве пасажирське ще не встановлювали.
Трохи довшими від чого? Геометрія у нас ось така
Додаткові файли:
геометрія.jpg
геометрія.jpg [ 22.62 КБ | Переглядів: 6182 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24792Повідомлення 24 лип 2016, 07:14 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 88 Подякували 238
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
Это ищешь??
http://www.electra.com.ua/elementy-upra ... lnaya.html
http://www.e-bike.com.ua/komponenty-i-z ... ct_id=1696


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24938Повідомлення 27 лип 2016, 21:43 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Тимчасово закріпили сидіння. Тепер встановимо салазки для регулювання.
Додаткові файли:
вид збоку.jpg
вид збоку.jpg [ 239.11 КБ | Переглядів: 6126 ]

Сидіння підняли з можливістю встановлення під ними ще 10шт. ліфовських "консерв".
Додаткові файли:
вид з заду.jpg
вид з заду.jpg [ 242.6 КБ | Переглядів: 6126 ]

Між сидіннями зробили 100мм
Додаткові файли:
вид спереду.jpg
вид спереду.jpg [ 248.5 КБ | Переглядів: 6126 ]

Тепер у пошуках таврійського лобового скла...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24942Повідомлення 27 лип 2016, 22:15 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 188 Подякували 53
Ребята успехов вам больших в этом благородном деле. И денег побольше.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24947Повідомлення 28 лип 2016, 00:09 
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 22 Подякували 43
Небольшая ошибка


Додаткові файли:
подвеска.jpg
подвеска.jpg [ 18.77 КБ | Переглядів: 6105 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24949Повідомлення 28 лип 2016, 06:25 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Байкер83 писав(ла):
Небольшая ошибка

Першим автом у моїх 18 років був. ЗАЗ965 (горбатий).За сім років і 200000 пробігу два рази міняв втулки важілів, і був дуже задоволений роботою передньої підвіски, проходимість,курсова стійкість"горбатого " була вражаюча і не поступалась моєму останньому джипу.

Саме хід передніх коліс ЗАЗа я хочу повторити у першому варіанті свого проекту.Теорію роботи триколісного транспорту буду випробувати на практиці.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24971Повідомлення 28 лип 2016, 16:42 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 723 Подякували 662
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Володимир писав(ла):
Байкер83 писав(ла):
Небольшая ошибка

Першим автом у моїх 18 років був. ЗАЗ965 (горбатий).За сім років і 200000 пробігу два рази міняв втулки важілів, і був дуже задоволений роботою передньої підвіски, проходимість,курсова стійкість"горбатого " була вражаюча і не поступалась моєму останньому джипу.

Саме хід передніх коліс ЗАЗа я хочу повторити у першому варіанті свого проекту.Теорію роботи триколісного транспорту буду випробувати на практиці.


Так ведь на схеме изображена подвеска с поперечными рычагами, а на горбатом подвеска с продольными рычагами, которую я тоже не рекомендовал бы.

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24983Повідомлення 28 лип 2016, 21:05 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Украина, Житомир
Дякував (ла) 60 Подякували 91
Хочу електротранспорт: Простой надежный и дешевый)))
У вас конструкция на стандартных рычагах а вы хотите как на заз


Додаткові файли:
912942.jpg
912942.jpg [ 62.46 КБ | Переглядів: 6040 ]
398f45u-960.jpg
398f45u-960.jpg [ 491.82 КБ | Переглядів: 6040 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24993Повідомлення 29 лип 2016, 08:43 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Однако, Коллеги, обратите внимание, на очень красивое изображение, правильной классической двухрычажной подвески, С КЛАССИЧЕСКОЙ ЖЕ ОШИБКОЙ ПРИМЕНЕНИЯ НИЖНЕЙ ШАРОВОЙ ОПОРЫ , РАБОТАЮЩЕЙ НА ВЫРОВ ! Именно потому у ВАЗов 01 -07 , -репутация ЛИДЕРОВ ПО ОТВАЛУ ПЕРЕДНИХ КОЛЁС ! Может вырвать шаровой палец и из штампованного корпуса, и с другой стороны из конуса ( конус не держит вибронагрузок на выров, тем более, уже при люфте, когда и резьба не справиться).....................
Инфа, для размышления вдумчивым конструкторам, как яркий пример :.....
- НЕ ВСЁ ПРАВИЛЬНО, ЧТО ФИРМОВО, ДАЖЕ , ЕСЛИ ТРИЖДЫ СЕРТИФИЦИРОВАНО!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 84 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 14


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group