Поточний час: 28 квіт 2024, 00:50

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 14 ] 
Автор Повідомлення
#33209Повідомлення 11 лют 2017, 08:41 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
В минулому 2016 році встановив на свій ровер "Козак Мамай" редукторне моторколесо МАС. Експлуатувати його розпочав для переміщення по місту подаючи на нього 72В.На контролері інфініоні 12 фет виставив 25А батарейного і 50А фазного струму.
В такому режимі на протязі кількох місяців проїхав неповних 3000 км. У листопаді двигун почав при старті або при переїзді через дрібні перешкоди, видавати звук металевого брязкання .
Прийнято рішення самостійно здійснити ремонт.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#33211Повідомлення 11 лют 2017, 12:04 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
почти 2кратное превышение подводимой мощности ?
а посмотреть на процесс ремонта интересно, если можно с фотками причины и ваш способ устранения.
Насколько помню, на русском форуме много о нем писали.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#33216Повідомлення 11 лют 2017, 20:17 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Відкрутивши бічні кришки побачив ось таку картину
Додаткові файли:
поломка мас.jpg
поломка мас.jpg [ 79.39 КБ | Переглядів: 6453 ]

Посипалась полімерна шайба ,з під якої повистрибували пружинки.Подальше розбирання виявило знищення обойми в котрій тримаються кульки, пружинки, "собачки" фривіла.
Додаткові файли:
IMG_20170211_185013.jpg
IMG_20170211_185013.jpg [ 130.73 КБ | Переглядів: 6453 ]

Щоб зємником не пошкодити дроти котрі виходять з вісі двигуна ,для виймання фривіла ,виготовили перехідну втулку.
Додаткові файли:
переходник.jpg
переходник.jpg [ 101.8 КБ | Переглядів: 6453 ]


Після демонтажу і розбирання хочу поділитись враженнями від побаченого.
Вал на котрому стоять підшипники виявився на 0,2 мм меншим в діаметрі від необхідного розміру для запресовки підшипників. Жоден підшипник не тримався на валу. Вал оберався в внутрішніх обоймах підшипників. Тобто підшипники взагалі не працювали.
Полімерні шестерні теж не тримались на валиках, а підшипники в шестенях мали люфт 4мм на сторону при коливаннях в сторону.
Як взагалі все це проїхало майже 3000 км :doh:
На форумах не знайшов способу вилікувати такий фривіл,всі купують і міняють на фривіл "старого взірця".
Що буду робити:
- зроблю новий вал (вал двигуна і три валики шестерень)
- шестерні виточу з бронзи
- заміню всі (китай) підшипники на європейські
- ремонт фривіла або заміна на фривіл старого взірця
- можливо зроблю продувку для охолодження


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#33217Повідомлення 11 лют 2017, 20:31 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Мрак, однословно.
А неравномерная выработка на валу и на валиках сильно заметна?
и вообще она есть? Ведь усилия там , насколько я понимаю, косые.
Может поэтому люфты такие ?

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#33228Повідомлення 12 лют 2017, 12:24 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Виникла думка на місце "мертвого" фривіла поставити промислову обгонну муфту. У когось є інформація по надійності таких муфт?

Додаткові файли:
обгонні муфти.jpg
обгонні муфти.jpg [ 109.35 КБ | Переглядів: 6419 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#33270Повідомлення 13 лют 2017, 11:09 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
А может вообще убрать обгонную муфту? На тяжелом байке без рекуперативного тормоза колодки стираются быстро. В условиях города, где часто приходится тормозить, общий пробег на одном заряде не должен сильно упасть. Кроме того отпадет необходимость в отдельном датчике скорости - контроллер сможет считать скорость при движении накатом.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#33328Повідомлення 14 лют 2017, 21:35 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
irde писав(ла):
Мрак, однословно.
А неравномерная выработка на валу и на валиках сильно заметна?
и вообще она есть? Ведь усилия там , насколько я понимаю, косые.
Может поэтому люфты такие ?

Так, там на валу дуже добре видно як вал обертався в підшипнику.Заниження в дві десятки.
Додаткові файли:
IMG_20170214_100950.jpg
IMG_20170214_100950.jpg [ 92.23 КБ | Переглядів: 6345 ]

Вал буду реставрувати напиленням і подальшим шліфуванням.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#33362Повідомлення 16 лют 2017, 21:18 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Сьогодні повністю розібрав мотор.Дроти вийняти з валу неможливо, тому обрізав шматок кабелю.
Додаткові файли:
заміна (2).jpg
заміна (2).jpg [ 65.87 КБ | Переглядів: 6308 ]

Центральний підшипник замінимо на SKF
Додаткові файли:
заміна (1).jpg
заміна (1).jpg [ 79.6 КБ | Переглядів: 6308 ]

Вигляд редуктора після розборки
Додаткові файли:
шестерні.jpg
шестерні.jpg [ 79.45 КБ | Переглядів: 6302 ]


Виготовлення нових шестерень з бронзи вже на завершенні.
На фото комплект китайський (сині шестерні,шайба товщ.0,5мм,китай підшипник)
і верхній комплект "український" (шестерні бронза, шайба 1мм нержавійка, підшипник Timken)
Додаткові файли:
мої шестерні.jpg
мої шестерні.jpg [ 86.02 КБ | Переглядів: 6302 ]


Також накреслили наш варіант обгонної муфти ( буде з металу)
Додаткові файли:
муфта.jpg
муфта.jpg [ 77.52 КБ | Переглядів: 6301 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#33375Повідомлення 17 лют 2017, 13:13 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 90 Подякували 249
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
Как раз шестерням там ничего и не грозит,они надежные.А бронзовые будут сильно греметь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#33385Повідомлення 17 лют 2017, 21:42 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Ось насверлив отворів, три підуть під заклепки, інші зробив для облегчення.
Додаткові файли:
шестерні.jpg
шестерні.jpg [ 130.45 КБ | Переглядів: 6248 ]

Їх до речі можна зробити більшого діаметру. Але тут постало питання: як впливає облегчення шестерень на роботу редуктора? Хтосьу цьому має інформацію?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#33847Повідомлення 08 бер 2017, 20:27 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Вроде как никак. Если сильно облегчит, то просто сломается. Теоретически можно попасть в камертонный эффект.
Ваши колёса не передают крутящий момент от оси, так что могут облегчены до уровня велосипедного колеса.

Ну и можно это всё точно посчитать вот в этой (или подобной) программке




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35261Повідомлення 22 квіт 2017, 23:17 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Шестерні з бронзи готові.
Додаткові файли:
шестерні бронза.jpg
шестерні бронза.jpg [ 137.69 КБ | Переглядів: 6130 ]

Полімерний сепаратор щеплення теж був пошкоджений , тому ми виготовили новий .Здається я єдиний хто це зробив в металі.
Додаткові файли:
корпус муфти.jpg
корпус муфти.jpg [ 80.1 КБ | Переглядів: 6130 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35336Повідомлення 24 квіт 2017, 10:03 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина, Харьков
Дякував (ла) 200 Подякували 181
Так вы стало быть скоро можете при желании предоставлять конвейерные услуги по апгрейду редукторных мотор-колес до "неубиваемого" состояния?

_________________
Реплика Morgan 3 Wheeler на электротяге.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35348Повідомлення 24 квіт 2017, 19:11 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Ось так виглядає відреставрований вал після напилення та шліфування
Додаткові файли:
вал.jpg
вал.jpg [ 57.43 КБ | Переглядів: 6074 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 14 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 126


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group