команда E-KROSS рада анонсувати поважній публіці проект під потужний міддрайв, який найближчим часом надійде в продажу
комерція буде у відповідному розділі, тут тільки технічні питання
будемо раді вислухати ваші побажання / зауваження
відмінні особливості:
- зовнішній відкритий скелет рами з круглих безшовних труб з герметичним коробом всередині, на відміну від листової рами це трохи ускладнює конструкцію і ускладнює процес зварювання та складання, але дає відмінну міцність і неперевершений зовнішній вигляд, в сумі з можливістю фарбування порошком практично в будь-який колір це дає відмінну візуальну насолоду, ну і в принципі "не як у всіх"
- привід колеса через ланцюгову передачу 428 мото ланцюгом, натяг ланцюга натяжителями на задньому колесі, відсутність натяжних роликів з можливістю повноцінної рекуперації
- можливість підібрати передавальне число під ваші потреби, з пріоритетом на тягу, швидкість або універсальний варіант (ми самі виготовляємо зірки зі спец стали з відповідною закалкою і шліфуванням)
- в якості двигуна звичні всім МК, а значить практично повна герметичність двигуна, хороший запас по форсажу (в т.ч. за рахунок підвищеної напруги з наступною редукцією), немає сенсу в складних і дорогих контролерах
- відсутність робочих педалей, педалі все таки будуть, але в якості підніжок на складному кронштейні (для зручності в тісних просторах, і щоб не зламати при падінні)
- можливість установки вело і мото амортизаторів від 190 до 300мм
- для різання круглих труб використовується досить прогресивна і дорога технологія лазерного різання труб, але такий спосіб забезпечує ідеальне витримування розмірів і стикування всіх труб без зайвих зазорів
- заднє мото колесо під вісь 15мм (Пітбайк маточина)
- все що забув допишу :-)
основні параметри рами
1. рульовий стакан 1.5' вело неінтегрований (з посадкою 49.6мм), довжина 140мм, з можливістю встановити велосипедну вилку з штоком 1.1./8' або чашку для мото вилки
2. ширина рами 18см, отвір під акб 43х24см, корисна ширина акумуляторного відсіку 16см
3. ширина посадкового місця під мотор 190мм, з можливістю встановити більш вузькі МК
4. заднє колесо до R18 з шириною покришки до 100мм
5. база 1300мм, розрахункова вага 15кг
в основному ця рама розрахована на МК мото кваншунь з шириною осі 190мм, тому що в такому моторі є потужний приплив під 3 болта М8 для дискового гальма, здатний забезпечити передачу великого моменту на ведучу зірку і даний двигун має відмінні показники питомої потужності, досить поширений, а дуже часто і дешевше своїх велоаналогів
але варіанти інших моторів так само опрацьовуються
рама буде пропонується або окремо, або з комплектом зірок під ваш мотор і колесо, буде також доступний варіант з мотором, заднім колесом і трансмісією
велика кількість деталей вже в наявності, зараз на етапі виготовлення стапеля для зварювання, так що готовий результат вже близько