Поточний час: 28 бер 2024, 12:51

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]  На сторінку Пред.  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 70  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36912Повідомлення 28 трав 2017, 09:45 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Украина, Житомир
Дякував (ла) 60 Подякували 91
Хочу електротранспорт: Простой надежный и дешевый)))
babac писав(ла):
AwakaN писав(ла):
Вот пару видео про реализации центробежного сцепления на основе тормозного барабана классик.
По поводу реализации в вашем проекте, довольно рациональное решение. 1 двигатель сделать тяговым который будет давать старт его то и делать с центробежкой, а потом переходить на повышенную передачу ( 2 двигатель скоростной).

Щеплення таке і хочю зробить, але між спаркою моторів і КПП, при цему старт з місця повинен бути значно живішим, але есть і мінус, це обрив рекуперації при малій швидкості, зараз вона до повної зупинки.

НУ я бы не сказал что это минус, у вас тогда появляется накат. И еще не доказано что накат менее эффективен чем рекупирация :mrgreen:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36914Повідомлення 28 трав 2017, 10:02 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Накат і Так есть, нові мотори практично вільно крутяться, а обрив рекуперації буде на швидкості приблизно 15 і меньше км.ч, + у мене е нейтральньна в КПП яку я періодично застосовую.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36920Повідомлення 28 трав 2017, 11:32 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1067
fakel писав(ла):
Не дергайте из контекста слова - теряется смысл.
Имелось ввиду

...то,что имелось ввиду известно только вам. А я как прочитал,так и понял.
Дима,центробежное сцепление я бы не советовал для авто - видимой плавности не добьешься, будет непредсказуемое,неуправляемое (или трудноуправляемое) ускорение. Сложно и некомфортно будет дозировать тягу. Да и лишние ватты будут теряться. Лучше доводи до совершенства двигатели - добавляй габарит,мощность,если тебе твоих теперешних не хватает. Но это так,мысли вслух, можешь попробовать - тем более экспериментов ты не боишься.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36937Повідомлення 28 трав 2017, 21:51 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 28 Подякували 114
Мій електротранспорт: Trabant 601S electro в постройке
fakel писав(ла):
Инженер писав(ла):
для babac
Хтось з форумчан вже радив маючи два повноцінних комплекти(двигун-контроллер) розглянути можливість прямого включення моторів через півосі на колеса, окремо кожен мотор на своє колесо, тим паче як я зрозумів зчеплення і коробка швидкостей використовується Вами у крайніх випадках, тобто фактично коробка швидкостей виконує функцію ще однієї ГП просто понижуючи оберти до необхідних.
Але це так на майбутнє коли насититесь досягнутим.


Я в свое время писал про идею соединить мотор колеса через коробку с дифференциалом в разных передаточных отношениях для тяги более низкое для скорости более высокое передаточное. Это приблизительно так есть шестерня дифференциала и с ней с разными передаточными числами соединены 2 одинаковых блдс мотора, один через редуктор один к двум для получения тяги второй через редуктор 1 к 1 для скорости, но, стопор был в вопросе согласования скорости вращения моторов а скорее в реализации таковой


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37071Повідомлення 31 трав 2017, 18:29 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965



Зробив на скору руку замер економічності, сразу вибачяюсь за якість і шум куліси з кпп


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37075Повідомлення 31 трав 2017, 19:31 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Дима, спасибо за информативность. ..............
Но, звучание твоей КПП , особенно главной пары ГП, говорит о крайней степени её износа, а значит и о немалых потерях именно там. ......
Именно сейчас кликнул в поиск: купить КПП ЗАЗ 965, нашёл в ОЛХ, в сборе аж за 300 гр. Конечно, "кот в мешке", но , вряд ли хуже твоей.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37081Повідомлення 31 трав 2017, 20:45 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Кпп зараз 40-ка ,главна пара звучить не так страшно, страшний звук от рекуперації на 4-й передачі, пока лень туда лізти, коли авто проїзжае по вулиці то шум елі чють а в середині із за голого метала по кругу шум усилюеться, зашумую буде нормально.
А по економічності то есть ще резерв в ходовій ,кпп і недокачяних колесах ( зараз накачяно 2атм для більшого комфорту, а можна і 3 :) )
Кстаті максимальний ток який бачив це 315А ( 22кВт), в контролерах виставлянно 70% батарейного і 75%фазного.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37096Повідомлення 01 черв 2017, 08:00 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1067
babac писав(ла):
А по економічності то есть ще резерв в ходовій ,кпп і недокачяних колесах

...я-бы выделил "в ходовой" и возможно в тормозной системе. Уверен,если-бы реконструировались ступичные узлы и торм. ситема - Дима-бы просто "охренел" :P от полученного эффекта!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37106Повідомлення 01 черв 2017, 11:23 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
з тормозами все ок :) задня подвеска уже переделана на подшипніки 2108 и шрузи, передок пока сток


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37119Повідомлення 01 черв 2017, 15:46 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 103 Подякували 46
Мій електротранспорт: USA AZEO, 2014/S
Хочу електротранспорт: теслу
заз=ваз в сторону хотябі немцев нужно смотреть.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37122Повідомлення 01 черв 2017, 15:57 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 376 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
zivaka писав(ла):
заз=ваз в сторону хотябі немцев нужно смотреть.

Не согласен. Переделка ЗАЗовской ходовки на ВАВзовскую отработана и не дорогая! 8)

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37125Повідомлення 01 черв 2017, 16:15 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
zivaka писав(ла):
заз=ваз в сторону хотябі немцев нужно смотреть.


Немці на таких самих подшибніках катаються :) було ролікове з регуліровкой, стало шарікове і без регуліровки


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37141Повідомлення 01 черв 2017, 17:56 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1067
babac писав(ла):
передок пока сток

...для заднеприводного состояние "переда" сказывается заметнее. Не знаю,может я ошибаюсь, но по видео трансмиссионных шумов не особо, больше похоже на шумы в ступицах ,полуосях и шорхание и дребезг колодок. Живьём мог бы сказать точно.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37160Повідомлення 02 черв 2017, 05:41 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
babac писав(ла):
Кпп зараз 40-ка ,главна пара звучить не так страшно, страшний звук от рекуперації на 4-й передачі, .........................................
........................................................
....Нет Дима, когда : РРР.......РРР......РРР......РРР - под нагрузкой малых оборотов и кратно каждому обороту колеса, а значит и гл.шестерни ГП,
то ,.......причём тут рекуперация или бесшумка ? Это, однозначно критичный износ, или выкрошены зубья на части окружности гл шестерни.
......На оборотах ОНО сливается в общий гул. .....................
У моего Волыновского редуктора ГП от 968го; Не подрезинен ни мотор-ни редуктор; но их не слышно.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37161Повідомлення 02 черв 2017, 06:45 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Ізнос на ГП есть но її почті не чють ,якщо їхать на 2,3 передачах то все тихо, а от на 4-й звук другий, а при рекуперації вообще скрегоче, короче нада проїхать в живу, потому як з телефона цего не понять. Ще у мене один тормозний барабан бракований кривий, тозмозе ривками от воно в купі так і звучить :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]              На сторінку Пред.  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 70  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 55


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group