Поточний час: 27 квіт 2024, 11:22

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]  На сторінку Пред.  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 70  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36912Повідомлення 28 трав 2017, 09:45 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Украина, Житомир
Дякував (ла) 60 Подякували 91
Хочу електротранспорт: Простой надежный и дешевый)))
babac писав(ла):
AwakaN писав(ла):
Вот пару видео про реализации центробежного сцепления на основе тормозного барабана классик.
По поводу реализации в вашем проекте, довольно рациональное решение. 1 двигатель сделать тяговым который будет давать старт его то и делать с центробежкой, а потом переходить на повышенную передачу ( 2 двигатель скоростной).

Щеплення таке і хочю зробить, але між спаркою моторів і КПП, при цему старт з місця повинен бути значно живішим, але есть і мінус, це обрив рекуперації при малій швидкості, зараз вона до повної зупинки.

НУ я бы не сказал что это минус, у вас тогда появляется накат. И еще не доказано что накат менее эффективен чем рекупирация :mrgreen:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36914Повідомлення 28 трав 2017, 10:02 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Накат і Так есть, нові мотори практично вільно крутяться, а обрив рекуперації буде на швидкості приблизно 15 і меньше км.ч, + у мене е нейтральньна в КПП яку я періодично застосовую.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36920Повідомлення 28 трав 2017, 11:32 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1057 Подякували 1071
fakel писав(ла):
Не дергайте из контекста слова - теряется смысл.
Имелось ввиду

...то,что имелось ввиду известно только вам. А я как прочитал,так и понял.
Дима,центробежное сцепление я бы не советовал для авто - видимой плавности не добьешься, будет непредсказуемое,неуправляемое (или трудноуправляемое) ускорение. Сложно и некомфортно будет дозировать тягу. Да и лишние ватты будут теряться. Лучше доводи до совершенства двигатели - добавляй габарит,мощность,если тебе твоих теперешних не хватает. Но это так,мысли вслух, можешь попробовать - тем более экспериментов ты не боишься.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#36937Повідомлення 28 трав 2017, 21:51 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 28 Подякували 114
Мій електротранспорт: Trabant 601S electro в постройке
fakel писав(ла):
Инженер писав(ла):
для babac
Хтось з форумчан вже радив маючи два повноцінних комплекти(двигун-контроллер) розглянути можливість прямого включення моторів через півосі на колеса, окремо кожен мотор на своє колесо, тим паче як я зрозумів зчеплення і коробка швидкостей використовується Вами у крайніх випадках, тобто фактично коробка швидкостей виконує функцію ще однієї ГП просто понижуючи оберти до необхідних.
Але це так на майбутнє коли насититесь досягнутим.


Я в свое время писал про идею соединить мотор колеса через коробку с дифференциалом в разных передаточных отношениях для тяги более низкое для скорости более высокое передаточное. Это приблизительно так есть шестерня дифференциала и с ней с разными передаточными числами соединены 2 одинаковых блдс мотора, один через редуктор один к двум для получения тяги второй через редуктор 1 к 1 для скорости, но, стопор был в вопросе согласования скорости вращения моторов а скорее в реализации таковой


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37071Повідомлення 31 трав 2017, 18:29 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965



Зробив на скору руку замер економічності, сразу вибачяюсь за якість і шум куліси з кпп


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37075Повідомлення 31 трав 2017, 19:31 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Дима, спасибо за информативность. ..............
Но, звучание твоей КПП , особенно главной пары ГП, говорит о крайней степени её износа, а значит и о немалых потерях именно там. ......
Именно сейчас кликнул в поиск: купить КПП ЗАЗ 965, нашёл в ОЛХ, в сборе аж за 300 гр. Конечно, "кот в мешке", но , вряд ли хуже твоей.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37081Повідомлення 31 трав 2017, 20:45 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Кпп зараз 40-ка ,главна пара звучить не так страшно, страшний звук от рекуперації на 4-й передачі, пока лень туда лізти, коли авто проїзжае по вулиці то шум елі чють а в середині із за голого метала по кругу шум усилюеться, зашумую буде нормально.
А по економічності то есть ще резерв в ходовій ,кпп і недокачяних колесах ( зараз накачяно 2атм для більшого комфорту, а можна і 3 :) )
Кстаті максимальний ток який бачив це 315А ( 22кВт), в контролерах виставлянно 70% батарейного і 75%фазного.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37096Повідомлення 01 черв 2017, 08:00 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1057 Подякували 1071
babac писав(ла):
А по економічності то есть ще резерв в ходовій ,кпп і недокачяних колесах

...я-бы выделил "в ходовой" и возможно в тормозной системе. Уверен,если-бы реконструировались ступичные узлы и торм. ситема - Дима-бы просто "охренел" :P от полученного эффекта!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37106Повідомлення 01 черв 2017, 11:23 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
з тормозами все ок :) задня подвеска уже переделана на подшипніки 2108 и шрузи, передок пока сток


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37119Повідомлення 01 черв 2017, 15:46 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 103 Подякували 46
Мій електротранспорт: USA AZEO, 2014/S
Хочу електротранспорт: теслу
заз=ваз в сторону хотябі немцев нужно смотреть.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37122Повідомлення 01 черв 2017, 15:57 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 377 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
zivaka писав(ла):
заз=ваз в сторону хотябі немцев нужно смотреть.

Не согласен. Переделка ЗАЗовской ходовки на ВАВзовскую отработана и не дорогая! 8)

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37125Повідомлення 01 черв 2017, 16:15 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
zivaka писав(ла):
заз=ваз в сторону хотябі немцев нужно смотреть.


Немці на таких самих подшибніках катаються :) було ролікове з регуліровкой, стало шарікове і без регуліровки


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37141Повідомлення 01 черв 2017, 17:56 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1057 Подякували 1071
babac писав(ла):
передок пока сток

...для заднеприводного состояние "переда" сказывается заметнее. Не знаю,может я ошибаюсь, но по видео трансмиссионных шумов не особо, больше похоже на шумы в ступицах ,полуосях и шорхание и дребезг колодок. Живьём мог бы сказать точно.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37160Повідомлення 02 черв 2017, 05:41 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
babac писав(ла):
Кпп зараз 40-ка ,главна пара звучить не так страшно, страшний звук от рекуперації на 4-й передачі, .........................................
........................................................
....Нет Дима, когда : РРР.......РРР......РРР......РРР - под нагрузкой малых оборотов и кратно каждому обороту колеса, а значит и гл.шестерни ГП,
то ,.......причём тут рекуперация или бесшумка ? Это, однозначно критичный износ, или выкрошены зубья на части окружности гл шестерни.
......На оборотах ОНО сливается в общий гул. .....................
У моего Волыновского редуктора ГП от 968го; Не подрезинен ни мотор-ни редуктор; но их не слышно.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#37161Повідомлення 02 черв 2017, 06:45 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Ізнос на ГП есть но її почті не чють ,якщо їхать на 2,3 передачах то все тихо, а от на 4-й звук другий, а при рекуперації вообще скрегоче, короче нада проїхать в живу, потому як з телефона цего не понять. Ще у мене один тормозний барабан бракований кривий, тозмозе ривками от воно в купі так і звучить :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]              На сторінку Пред.  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 70  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 197


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group