Поточний час: 29 бер 2024, 13:43

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 59 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
#35864Повідомлення 09 трав 2017, 15:34 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Город-герой Киев
Дякував (ла) 2 Подякували 69
Мій електротранспорт: Электровелосамопал
Попробую разжевать почему КПД = 0 при нулевых оборотах всегда каким бы нанотехнологичным не был бы двигатель.

КПД = "совершенная работа" / "потраченная энергия"
"совершенная работа" = "угол перемещения" * "момент"

отсюда следует: "угол перемещения" = 0, значит "совершенная работа" = 0, значит, КПД = 0


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#37254Повідомлення 05 черв 2017, 14:59 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев,Соломенка
Дякував (ла) 9 Подякували 25
Мій електротранспорт: "Дракош" электроквадрик
Мое виденье электромотыка:
Берем кроссовый дрынчик,на крайняк хардэндуро.Желательно двухтактный и с железной рамой,чтоб доварить можно было нужные крепежи,выбрасываем коптилку и тулим электромотор или мк и вуаля .
Рулится,что велик ,веса понты,ходовка Агонь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#37277Повідомлення 05 черв 2017, 21:34 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
В мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
Тему очистил от флуда.
Флуд перенес сюда: http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=78&t=1904
Если кто то считает что его сообщение должно в теме остатся, можете попробовать оспорить мне в личке (а не в этой теме).
Тут просьба больше не флудить, эта тема концепта от старттопика, для обсуждения всего остального дружно идем в соответствующие темы.
За рецидив буду просить админов банить.


-=TRO=- : модератор раздела "Лёгкий электротранспорт"

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38468Повідомлення 01 лип 2017, 19:10 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 188 Подякували 53
какая форма нравится такую и делайте, хоть горбатая рама как на малюнке, хоть треугольная, вам нравится? - всё, идеал достигнут. Это как выбор невесты, не слушай никого если нравятся негритянки, женись на негритянке и будь счастлив. Желаю успехов в проекте, не теряйтесь - это форум, тут и хвалят, и вопросы задают, и высказывают что не понравилось и что понравилось. Хорошо рисуете, трудно на блендере работать? Научите, программа бесплатная.
Какую вилку планируете? Модель вилки, или самодельная?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38484Повідомлення 02 лип 2017, 02:35 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Мотор без сердечника має і свої плюси і свої мінуси. Плюси - відсутність тормозіння двигуна паразитними струмами, що виникають у магнітопроводі. Мінус суттєвий - мізерний крутний момент, так як немає "підсилення" і концентрації магнітного потоку. Залізо в двигунах не дарма вибирають, воно пвдсилює магнітне поле котушок (збільшує їх індуктивність) в тисячі разів. Звісно, можна зробити двигун без залізного сердечника, загнати його в пару сот тисяч обертів і зробити механічну редукцію. Та чи вартує свічок даний геморой? І ще не відомо, де будуть більші втрати - в залізі чи многоступінчатому редукторі. На практиці попадався безколекторний двигун потужністю 40 вт і обертами 600 тисяч(!) в хвилину ) виконаний по безсердечній" технології) момент ніякий. Поки в підшипнику масло не розігріється, на оберти хх не виходить десяток секунд без навантаження. Кому цікаво - то стоматологічна бормашина прямого приводу. Двигун важить грам 50.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38751Повідомлення 08 лип 2017, 00:19 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
Запевняю що двигун досить нефантастичний і має свої переваги і мінуси. З характеристик і наявних зараз точних даних це кпд 82 проценти з нуля обертів з 10 кг(10нм) ваги і енергозатратою 30 ват.При 700 обертах .Уточню( це в піку магнітної фази . Ізза неправильної геометрії магнітів робоча область обмотки звисає на половину із напруженого магнітного поля перед включенням другої фази.Тому кпд як не жахливо при кожному імпульсі увімкнення і проходження обмотки через магніт виглядало б як міандр починаючи включення із 41 проценту кпд і мати пік у82) mr.Dream із повагою заявляю Ваш аналіз ..порівняння і висновки примітивні а якщо написане раніше про характеристики прототипа підаєте сумніву з власних міркувань то або спробуйте самі або найдіть спеца який вийде із шеренги і чітко напише що такий двигун неможе бути таким який умене получився на колінці. Проблема у тому що я спеців уже бачив багато...занадто. І більшість тільки теорію місить на язиці і те що ім вбили в голови у навчальних закладах. 80 відсотків спеців очі відкривали від подиву коли говорив що без жиліза наче я з марса а принцип його дії у кожному підручнику з фізики є.Я недумаю що у мене панацея.Це вузьконаправлене рішення .В основному це живуча електрична машина для робототехніки і складних пристроїв воєнного призначеня. Подивітся кому цікаво німецьку сучасну фірму Maxon і чому вони мають 100 патентів у самих розвинених країнах .Правда там машини до 500 ват і чому так я уже знаю по практиці і з німецькими інженерами згоден.Але це уже область де треба бути готовим чимось жертвувати ради того що цей двигун реально тяжко перегрузити і спалити . Люди живуть стереотипами.....Доказовість дійсно має бути тільки одна.відео де ясно і прекрасно видно конструкцію і момент заміру кпд із певною нагрузкою. Що буде продемонстровано але незнаю коли бо як відомо можливість працювати над цим то є то немає.
п.с Я надіюсь що докогось дійшло чому написано саме з нуля обертів .Буде вам загадка а не філосовствувати про майже одинакові двигуни на основі одного принципа із мінімальними розбіжностями і радуватись тому що виграли пару процентів кпд майже спаливши . Стереотипи відсуньте і подумайте.Часткова відповідь уже мелькала в постах в намаганні мені розповісти як кпд міряти)))

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38753Повідомлення 08 лип 2017, 00:54 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Acinonyx писав(ла):
точних даних це кпд 82 проценти з нуля обертів з 10 кг(10нм) ваги і енергозатратою 30 ват.При 700 обертах .

10Нм при 700 обертах це трохи більше 730Вт.
тому, якщо у вас при 700 об/хв ККД 2443%, то я і не здивуюсь, що при 0 ККД 82%. Навіть більше мало бути, мінімум 146% :D

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38756Повідомлення 08 лип 2017, 05:56 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Acinonyx, очень много текста. Присутствует ярко выраженное надувание щек, и отсутствует ответ на элементарный вопрос - по какой формуле считался КПД 82% при 0 оборотов?

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38796Повідомлення 09 лип 2017, 18:24 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 31 Подякували 27
Мій електротранспорт: Manowar 1.1
а мені більше цікаве залізо, а ніж ці ваші кпд з магнітами, коли буде рама готова?

ось такого плану мені подобається
Зображення

_________________
https://furorbikes.jimdo.com/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38800Повідомлення 09 лип 2017, 22:56 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
Згоден. Дизайн чудовий . Я взагалі то хочу щось наближене до мотоциклів компанії Confederate.Але електричне звісно. Для душі прокататись на такому в тиші української ночі по гладкому асфальту у лісі.... Рама буде скоро я просто зараз борюся з бажанням переробити задню підвіску і маятник так щоб там соосно прикручувалось би будьяке моторколесо як у нової моделі Pozitive MD. А на справді незрослося робити раму .І зараз договорився із іншим спецом по зварюваню . Уже дизайн помінявся і вагу зменшив до уміряних 25 кг. Це вам не до існуючої рами бокси варити....Картинка чудернацька показує як дизайнер бачить пропорції мотоцикла .Таким чином можна за допомогою кружків з просоння будьякого мотоцикла намалювати. Я взяв цю методику із посібников дезайнерів по находженю пропорцій автомобіля.Може кому пригодится а то іноді саморобки просто караул жахливі на вигляд.


Додаткові файли:
анализ пропорции мотоциклов.jpg
анализ пропорции мотоциклов.jpg [ 416.88 КБ | Переглядів: 5628 ]
c331cc1c53179db9462ecd8afb14aa44.jpg
c331cc1c53179db9462ecd8afb14aa44.jpg [ 97.67 КБ | Переглядів: 5628 ]

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#42165Повідомлення 13 вер 2017, 15:40 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
Звертаюсь до тих хто знайомий із проектуванням. Потрібна аргументована критика . Проект добігає кінця по стадії розробки. Зараз період вагань і пошуку можливо нових рішень. Рама розрахована на мотокомпоненти . Буде використана труба діаметром 32 миліметри . Приблизна вага рами 32 кг. Повинна приймати на маятник мотор-колеса як мідрайв від малих до моторів Дуюнова 186-318 габариту ,а також інші види моторів яким потрібні вуха для шпильок. В даний момент чухаюсь через геометрію маятника а також вуха для ряду амортизаторів. По задумці можна буде ставити амортизатори різної довжити до 350 мм. Найбільш турбує зараз живучість маятника ,а саме чи потрібно варити кільця у трикутники .


Додаткові файли:
el moto.jpg
el moto.jpg [ 715.92 КБ | Переглядів: 5581 ]
Variant 5.jpg
Variant 5.jpg [ 150.98 КБ | Переглядів: 5581 ]

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#42174Повідомлення 13 вер 2017, 16:59 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Ви з Pozitiff (E-Kross) робите схожi проекти )

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#42175Повідомлення 13 вер 2017, 17:18 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Ящик внизу рами зовсім не ергономічно дивиться. І якщо це мотоцикл, то і швидкості мають бути відповідні, то аеродинамічні характеристики теж варто врахувати. А то буде нагадувати ось це: :)
Зображення

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#42254Повідомлення 14 вер 2017, 18:53 
Не в мережі

Звідки: Киевский
Дякував (ла) 1 Подякували 10
Добрый вечер.
Рама выглядит круто. Пару вопросов:
1) какая толщина стенки труб? Я вот тоже рисую трубы нержавейка 32мм и толщина стенки 2мм, тоже клетка, как у вас, но у меня Солид пишет что 6 кг получается ( это мало хочу добить до 11-13 кг). Рамы КТМ и дукати по 8 кг. У ИЖ читал что 23 кг. Как у Вас 32кг получилось не совсем понятно.
2) угол наклона вилки похож на 29-30 градусов и для города может быть многовато.
3) если вилку не сами делаете надо учитывать вылет перьев от оси сошки - может добавить нежелательно 3см к колесной базе, как случилось у меня и пришлось перерисовать.
4) смешное но важное, рисуете с какой нагрузкой мотоцикла - это влияет на длинну вилки и расположение крепления заднего амортизатора. И перед и зад под весом водителя должен просаживаться на 4см из где-то 12см хода подвесок.
5) какой мощности мотор? Пластина для крепления мотора может быть толстой. На сфере ставят 7мм сталь или 10мм алюминий на 10квт в номинале.

Маятник ответственный деталь и за его сварку попросят денег и не мало. Сам узнавал. Сам себе купил от бу мота. Можете посмотреть маятник и от Харлея на ебей, точно будут дешевле самопала. И скорее всего крепче.

Какая колесная база и трейл?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#42273Повідомлення 15 вер 2017, 00:25 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
1) какая толщина стенки труб? Я вот тоже рисую трубы нержавейка 32мм и толщина стенки 2мм, тоже клетка, как у вас, но у меня Солид пишет что 6 кг получается ( это мало хочу добить до 11-13 кг). Рамы КТМ и дукати по 8 кг. У ИЖ читал что 23 кг. Как у Вас 32кг получилось не совсем понятно.

Які труби будуть остаточно невідомо бо вага трохи велика, і можлива заміна. Я оріентуюсь вкластись в 25 кг максимум .В розрахунках брав трубу 32 мм і товщина стінки 2 мм .Виходить поки що 16 метрів сталі із 2 кг на метр ,звідси і 32 кг. Перегляд інших труб відкладаю поки що і хочу зварити із того що є.
2) угол наклона вилки похож на 29-30 градусов и для города может быть многовато.
Так зараз взяв 30 градусів а якщо щось буде нетак то буде відрізатись і приварюватись рульовий стакан поки не стане ідеально. Або сяду навчусь проганяти раму через проктування на нагрузку в симуляціях .Що буде зроблено після першого прототипу бо зараз недотого.
3) если вилку не сами делаете надо учитывать вылет перьев от оси сошки - может добавить нежелательно 3см к колесной базе, как случилось у меня и пришлось перерисовать.
Спасибі буду мати на увазі. Я раніше розривався між звичною вилкою і гірдером .І вирішив звичайну ставити .
4) смешное но важное, рисуете с какой нагрузкой мотоцикла - это влияет на длинну вилки и расположение крепления заднего амортизатора. И перед и зад под весом водителя должен просаживаться на 4см из где-то 12см хода подвесок.
Каверзний момент .Наскільки я знаю при нагрузці мотоцикл повинен просідати одночасно на обидві підвіски. Тут покищо складно бо я поставлю одне а інша людина може поставити інший амортизатор чи вилку і вийде інша робота при різних регулюванях ходу відскоку. Але порада слушна. Вилка має регулювання або ставте адекватну до цієї рами . А задній амортизатор думаю зробити можливість переставляти по декільком вухам і досягати потрібного ефекту. Ви ж забуваєте що людина різна може бути і вага мотора і акума. Усе це вгадає тільки ванга…. Або інженер з програмою і вагоном симуляцій по параметрам сучасних комплектуючих по каталогам. А нагрузку покаже симуляція або перший втрощений прототип .
5) какой мощности мотор? Пластина для крепления мотора может быть толстой. На сфере ставят 7мм сталь или 10мм алюминий на 10квт в номинале.
Цей проект направлений на створення можливості створення різних конфігурацій .Який мотор буде такий і поставите якщо він влизе в ширину простору . І пластинки можна варити звичайно під заказ наперед які схоче людина .

Маятник ответственный деталь и за его сварку попросят денег и не мало. Сам узнавал. Сам себе купил от бу мота. Можете посмотреть маятник и от Харлея на ебей, точно будут дешевле самопала. И скорее всего крепче.

Вірю самопал тяжко зробити якісним .Але я протестую різного рівня спеців по зварюванню і якщо ніхто невийде на потрібний рівень буде розглядатись можливість співпраці із профі.

Какая колесная база и трейл?
Колісна база 1650 мм. Трейл 3 дюйма
Смотрю в сторону разних круизеров таких как дукати дьявол наприклад.

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 59 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 19


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group