Поточний час: 28 бер 2024, 20:21

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 58 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4
Автор Повідомлення
#35055Повідомлення 18 квіт 2017, 19:58 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Буш писав(ла):
написал романтику, жду ответа, я так понял что эти хедвеи любят загорайся? а может от греха подальше купить те что исключают такую опасность?
И ещё, - получается мне нужно при запуске подключать акум к штатным проводам мотоцикла на прямую а при зарядке через BSM?

Це у випадку БМС з малим максимальним струмом. При роботі стартера струм може перевищити максимальний струм БМС, спрацює захист. В такому випадку для запуску потрібно буде підключити напряму. Більший струм може бути, наприклад, взимку. Або в холодну погоду.

Не знаю - які параметри БМС Романтика. Він краще знає.

Ті, що рідко горять - це кислотні акумулятори. Як горять Хедвеї - не знаю. Може й не горять, а приходять в непридатний стан. Треба поміряти напругу на ваших Хедвеях. Вони робочі?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35062Повідомлення 18 квіт 2017, 21:11 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Продовжую шукати інформацію в інтернеті.
http://2kolesa.de/%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0 ... D0%B2.html

http://www.tecnoparts.de/category/tecnoion-neu/
Не знаю - який там захист? Балансири або що? БМС?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35064Повідомлення 18 квіт 2017, 21:24 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Вот ещё неплохой вариант БМС для таких целей
viewtopic.php?f=63&t=1395


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35066Повідомлення 18 квіт 2017, 21:29 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Киевская обл. г.Ирпень
Дякував (ла) 1 Подякували 78
Мій електротранспорт: Воплощаю
Хочу електротранспорт: с вечным и очень мощным движко
Тоесть если развязать эту схему через мощное реле с одни нормально замкнутым плечом с последовательно включенным в цепь БМСом и вторым плечом переключаемым в момент пуска напрямую на стартер то будет работать?

_________________
вижу цэль-не вижу препятствий!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35068Повідомлення 18 квіт 2017, 21:45 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Буш писав(ла):
Тоесть если развязать эту схему через мощное реле с одни нормально замкнутым плечом с последовательно включенным в цепь БМСом и вторым плечом переключаемым в момент пуска напрямую на стартер то будет работать?

Так, може бути такий алгоритм роботи.
Якій краще - невідомо.
Або можна пошукати дорогу БМС на високий стартерний струм.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35076Повідомлення 19 квіт 2017, 06:05 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Киевская обл. г.Ирпень
Дякував (ла) 1 Подякували 78
Мій електротранспорт: Воплощаю
Хочу електротранспорт: с вечным и очень мощным движко
и такой вариант меня устроит. а что значит дорогой? это сколько?

_________________
вижу цэль-не вижу препятствий!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35079Повідомлення 19 квіт 2017, 06:52 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Відносно дорогий. Цін не знаю.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35081Повідомлення 19 квіт 2017, 07:09 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Киевская обл. г.Ирпень
Дякував (ла) 1 Подякували 78
Мій електротранспорт: Воплощаю
Хочу електротранспорт: с вечным и очень мощным движко
Если Вам несложно, ткните где такие продаются?
Вчера ездил на мото, незаводил до этого неделю, еле завел, если бы незавёлся с первого раза то....
Танци с бубном(

_________________
вижу цэль-не вижу препятствий!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35082Повідомлення 19 квіт 2017, 07:16 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Для прикладу на 100+ ампер
http://matrix-dc.prom.ua/p349869571-bms-seriya-12v.html
Не знаю - підійде чи не підійде.

Підбір БМС для ваших потреб це також непросто.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#35113Повідомлення 19 квіт 2017, 22:01 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Киевская обл. г.Ирпень
Дякував (ла) 1 Подякували 78
Мій електротранспорт: Воплощаю
Хочу електротранспорт: с вечным и очень мощным движко
20 баксов -так это нормально) эта платка решает вопрос?

_________________
вижу цэль-не вижу препятствий!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#37340Повідомлення 07 черв 2017, 11:54 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
подскажите, у кого на сколько "отскакивает" лифер после зарядки?
под зарядным током доходит, допустим, до 3.7В, после отключения сразу же 3.5В, через 10мин - 3.45В, через 30мин - 3.39-3.42В
покатался - может подержаться 3.33-3.35, после отстоя опять вырастает до 3.38-3.39

лифер вообще не держит 3.6-3.65 и откатывается вниз как свинец, или я его недозаряжаю?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#37394Повідомлення 08 черв 2017, 15:21 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Дима, вообще Твои Хедвеи, так же как и мои и Хедвеи , и Винстоны, имеют паспортное номинальное напряжение каждой ячейки ХХ 3,3 вольта.
И ведут себя ОНИ , как и должны- ИДЕАЛЬНО.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#41098Повідомлення 24 серп 2017, 15:02 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Подтверждаю. Их можно (но не нужно) заряжать и до 4В. А потом они сами за 5-10 минут садятся до 3,4В. Это нормально.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 58 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 6


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group