Поточний час: 18 квіт 2024, 16:38

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Продавець повинен у першому ж пості чітко вказати, що продається, повні технічні характеристики, ціну, по можливості фото. У назві теми має бути коротка назва товару. Теми з назвою типу "Продам шикарний варіант" будуть відразу видаляться з попередженням автора. Обговорення бажано проводити у технічному розділі форуму за адресою http://electroavtosam.com.ua/forums/viewforum.php?f=29


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 23 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: продам електровелосипед "Заря" на LiIo !!
#38799Повідомлення 09 лип 2017, 22:49 
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 11 Подякували 5
Мій електротранспорт: електровелосипед: модернізований Заря-силач, авто: Shevrolet-Volt
Хочу електротранспорт: влаштовує що маю
13500грн
Електровелосипед "Зоря Силач"[facebook][/facebook]
!!!модернізований під літієві акумулятори!!!
У фару поставлені світлодіоди підвищеної потужності.
Двигун: Асинхронний безколекторний
Потужність: 350W
Батарея: !!! LiIo 66,6В ; 24А макс; 10,2 А/год (54 шт 3,7В; 8А макс.; 3400мА/год "Panasonik" Японія) ; 400-500 циклів заряд/розряд. акумулятори відпрацювали тільки один сезон!
Час заряду акумуляторів 3-4 год
Розмір шин: 22*
Тормоз задній і передній: Барабанного типу
Пробіг на одному заряді (км) - 30 - 40 (для збільшення пробігу є можливість доставити акумулятори)
Максимальна швидкість: 54 км/час
Максимальне навантаження: 200 кг
розміри (мм): 1440х280х760
Вага: 38 кг
Сигналізація, дистанціне керування живленням, блокування заднього колеса двигуном.
Режим їзди "круїзконтроль" (при утриманні ручки "газу" в одному положенні більше 10 сек - контролер запам'ятовує її положення і ручку можна відпускати)
Велосипед має незначні царапини і ушкодження, отримані в процесі експлуатації.
комплектація:
1) електровелосипед
2) зарядний пристрій
3) Паспорт
4) передній вантажний кошик.
5) додаткова стояночна "лапка"
Дуже зручний, надійний і економний транспорт. Практично не потребує техобслуговування. Крейсерська швидкість на рівній дорозі: 47 км/год. Досить шустрий на старті, спокіно возить двох людей + вантаж.
Однозначно кращий за оригінал з свинцевими акумуляторами.
Велосипедом дуже задоволений. Причина продажу - збираю ресурси на новий проект.


Додаткові файли:
IMG_1551.JPG
IMG_1551.JPG [ 438.29 КБ | Переглядів: 7005 ]


Востаннє редагувалось Oleg S 10 лип 2017, 00:53, редаговано 3 раз(а).
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38801Повідомлення 09 лип 2017, 23:07 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1007
Мій електротранспорт: >
Oleg S писав(ла):
...Двигун: Асинхронний безколекторний...

Может все таки синхронный?

Oleg S писав(ла):
.... 8 - 9 тис циклів заряд/розряд.....

Вы как бы того, урезали бы осётра.. Откуда такая сказочная инфа по циклам?

Цену не увидел, может плохо искал, ткните носом.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38802Повідомлення 10 лип 2017, 00:06 
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 11 Подякували 5
Мій електротранспорт: електровелосипед: модернізований Заря-силач, авто: Shevrolet-Volt
Хочу електротранспорт: влаштовує що маю
-=TRO=- писав(ла):
Oleg S писав(ла):
...Двигун: Асинхронний безколекторний...

Может все таки синхронный?

Oleg S писав(ла):
.... 8 - 9 тис циклів заряд/розряд.....

Вы как бы того, урезали бы осётра.. Откуда такая сказочная инфа по циклам?

Цену не увидел, может плохо искал, ткните носом.


1) а біс його знає!? може і "синхронний" !? :)
2) "осетра різати" не буду - постачальник акумуляторів б'є себе в грудь і пише взагалі до 10 тис. циклів при неповному розряді і при падінні ємності до 80%. тому то все приблизно - тільки час і практика покаже правду!
3) про ціну справді забув!! :) Дякую! :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38803Повідомлення 10 лип 2017, 00:21 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1007
Мій електротранспорт: >
Так может тут и напишите, что вот этот вот конкретный поставщик, вот тут вот конкретно заявляет то и то (со ссылочками).
А реальные графики циклирования панасоников на 3400мАч выглядят вот так
Додаткові файли:
panas.JPG
panas.JPG [ 59.53 КБ | Переглядів: 6990 ]

Взято отсюда: https://www.math.ubc.ca/~wetton/papers/NCR18650B.pdf
На графике видно что осталось меньше 70% через 500 циклов.

Так что не перевешивайте пожалуйста лапшу с одних ушей на другие, и давайте реальные характеристики, потому как в данном случае подлог слишком очевиден.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38804Повідомлення 10 лип 2017, 00:52 
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 11 Подякували 5
Мій електротранспорт: електровелосипед: модернізований Заря-силач, авто: Shevrolet-Volt
Хочу електротранспорт: влаштовує що маю
-=TRO=- писав(ла):
Так может тут и напишите, что вот этот вот конкретный поставщик, вот тут вот конкретно заявляет то и то (со ссылочками).
А реальные графики циклирования панасоников на 3400мАч выглядят вот так
Додаткові файли:
panas.JPG

Взято отсюда: https://www.math.ubc.ca/~wetton/papers/NCR18650B.pdf
На графике видно что осталось меньше 70% через 500 циклов.

Так что не перевешивайте пожалуйста лапшу с одних ушей на другие, и давайте реальные характеристики, потому как в данном случае подлог слишком очевиден.



Хм ... це явно ближче до реальності!! Дякую! Виправляю!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38812Повідомлення 10 лип 2017, 11:56 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 127 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
Oleg S писав(ла):
Потужність: 350W
Пробіг на одному заряді (км) - 30 - 40
Максимальна швидкість: 54 км/час
Максимальне навантаження: 200 кг

Меня другие цифры смущают. У меня два скутера по 350Вт,один 48в,второй переделаный с 48 на 64в(мах 67в). Их мах можно разогнать на ровной дороге до 38км/ч...(да и цифра в весе 200кг :? )
https://www.youtube.com/watch?v=8DULsl5_hqc


Додаткові файли:
DSC08978.jpg
DSC08978.jpg [ 2.48 МБ | Переглядів: 6946 ]

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38815Повідомлення 10 лип 2017, 15:02 
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 11 Подякували 5
Мій електротранспорт: електровелосипед: модернізований Заря-силач, авто: Shevrolet-Volt
Хочу електротранспорт: влаштовує що маю
народ! Хватить присікуватись!!
В мене напруга - до 72 В, при 24А макс струмі акумулятор теоретично може видати до 1728 Вт потужності (якщо закон Ома не бреше) !! Звичайно двигун при заявлених 380 Вт стільки не візьме (та й контролер має заявлених 600Вт), але зі збільшенням струму все ж мусить видавати більше своїх 380Вт. Якщо скласти пропорцію то виходить близько 440Вт. Звідси і додаткова потужність і швидкість! На 54 км/год з горба по рівній дорозі двигун перестає працювати, при більшій швидкості - навіть тормозить (Швидкість вимірюю по встановленому додатково велосипедному спідометру). Реальна крейсерська швидкість на рівній дорозі - 43 - 47км/год по спідометру.
Вантажопідйомність ... їздимо регулярно з дружиною на ринок - нас двоє, повний рюкзак продуктів і мішочок картоплі! Так .. їдемо повільно - до 25 км\год (швидше - просто небезпечно) - от і рахуйте скільки то кілограм! Ну і відончик зі сторони - то ще той!!! :)

велосипед вийшов справді класний ... дуже не хочеться продавати ...але я попав в ситуацію як в тому анекдоті : "ти чому так дорого велосипед продаєш - та ... на машину не вистачає!" .. в нашій чудній державі ці 13500грн навіть на половину розтаможки не вистачить ...

Дуже буду вдячний за конструктивні і по суті коментарі та питання!

Додаю фото для хорошого настрою! :)


Додаткові файли:
IMG_8327.JPG
IMG_8327.JPG [ 1.4 МБ | Переглядів: 6923 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38821Повідомлення 10 лип 2017, 17:05 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Ни чего не пойму, у меня 800ватт движок, 60вольт напруга, контролёр 30ампер, и всё равно с моими 100кг весом,больше 42км/ч по прямой не едет( без груза)? Наверное надо было купить на 350 ватт движок и радоваться жизни. Уважаемый, при вашей конфигурации хорошо если 35км/ч поедет, и то пустой.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38823Повідомлення 10 лип 2017, 17:22 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
По-моему, на таких велосипедах стоит то ли 600, то ли 800Вт мотор-колесо. Если даже и заявлено 350Вт, то сознательно, чтоб не приравнять к мопедам.

С учетом овервольтинга 50км/ч по прямой вполне верю.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38825Повідомлення 10 лип 2017, 18:07 
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 11 Подякували 5
Мій електротранспорт: електровелосипед: модернізований Заря-силач, авто: Shevrolet-Volt
Хочу електротранспорт: влаштовує що маю
Kapral88 писав(ла):
Ни чего не пойму, у меня 800ватт движок, 60вольт напруга, контролёр 30ампер, и всё равно с моими 100кг весом,больше 42км/ч по прямой не едет( без груза)? Наверное надо было купить на 350 ватт движок и радоваться жизни. Уважаемый, при вашей конфигурации хорошо если 35км/ч поедет, и то пустой.


Це ще що за пук в повітря!? Мені що - ще відео тут розмістити!? Чи офіційний акт з полійції за перевищення швидкості велосипедом!? що я маю вам доказувати "уважаємий" ? Не вірите - ваші проблеми - милості прошу в Рівне на тест драйв!
Принаймні реальний покупець легко зможе то перевірити на власному досвіді! :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38827Повідомлення 10 лип 2017, 18:14 
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 11 Подякували 5
Мій електротранспорт: електровелосипед: модернізований Заря-силач, авто: Shevrolet-Volt
Хочу електротранспорт: влаштовує що маю
i8086 писав(ла):
По-моему, на таких велосипедах стоит то ли 600, то ли 800Вт мотор-колесо. Если даже и заявлено 350Вт, то сознательно, чтоб не приравнять к мопедам.

С учетом овервольтинга 50км/ч по прямой вполне верю.

Звичайно що по прямій!!! я ж не самовбивця - щоб на такій швидкості та на такій "чортопхайці" ще й віражі крутити!!:) Він занадто легкий і після 50-ти вже перестає тримати дорогу. Ганяти настійливо не рекомендую!
Ось так виглядає двигун в колесі 22". Я бачив кіловатний - той явно масивніший. Може хто підкаже що воно таке? буду дуже вдячний! :)


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: МОТОР-КОЛЕСО
двигун_колесо.JPG
двигун_колесо.JPG [ 381.41 КБ | Переглядів: 6888 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38829Повідомлення 10 лип 2017, 18:33 
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 11 Подякували 5
Мій електротранспорт: електровелосипед: модернізований Заря-силач, авто: Shevrolet-Volt
Хочу електротранспорт: влаштовує що маю
Kapral88 писав(ла):
Ни чего не пойму, у меня 800ватт движок, 60вольт напруга, контролёр 30ампер, и всё равно с моими 100кг весом,больше 42км/ч по прямой не едет( без груза)? Наверное надо было купить на 350 ватт движок и радоваться жизни. Уважаемый, при вашей конфигурации хорошо если 35км/ч поедет, и то пустой.


Секундочку!! А акумулятори які у вас!?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38832Повідомлення 10 лип 2017, 19:46 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Акумы 14s "монстры" 37а.ч, литий полимер.а поводу"пука" -возьмите и снимите видео, только не с китайским спидометром на котором и 100км.ч не проблема.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38836Повідомлення 10 лип 2017, 20:37 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Ну так приведите батарейное напряжение к общему знаменателю и получится та же самая скорость.

То что 350Вт мотор-колесо работает как 800Вт, это его проблемы и контроллера.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38838Повідомлення 10 лип 2017, 21:05 
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 11 Подякували 5
Мій електротранспорт: електровелосипед: модернізований Заря-силач, авто: Shevrolet-Volt
Хочу електротранспорт: влаштовує що маю
Kapral88 писав(ла):
Акумы 14s "монстры" 37а.ч, литий полимер.а поводу"пука" -возьмите и снимите видео, только не с китайским спидометром на котором и 100км.ч не проблема.

а мені-то навіщо!? що я маю комусь доказувати!? спідометр в мене аж ніяк не дешевий китайський - поміряв рулеткою довжину сліду колеса, запрограмував як в інструкції вказано - думаю що можна довіряти . Хто не вірить - то його проблеми. Покупець зможе сам перевірити - ви мій покупець? що - ні!? - то довідзеня, до настемпнего зобачення!! :) Катайтесь на своїх "монстрах" і радуйтесь життю! :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 23 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 2


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group