Поточний час: 28 бер 2024, 14:58

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 35 ]  На сторінку 1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Volt в чистый электромобиль
#39191Повідомлення 17 лип 2017, 20:27 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Житомир, зараз Rzeszów
Дякував (ла) 31 Подякували 8
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Хочу електротранспорт: Tesla Model X 100D
Всім привіт! :)
мене звати Сергій.
вже кілька років цікавлюсь електроавтомобілями!
вчора зареєструвався у Вас на форумі, правда, ще нічого не читав з мануалів...
купив Вольта і в мене є велике бажання викинути з нього ДВЗ(бак, труби і т.д.) і варіатор і на їх місця вставити батареї від Тесла десь в сумі щоб було 70 кВт і редуктор одноступеневий надійний, бо варіаторам щось не довіряю. ну і ідеально було б підсилити якось електродвигун з 150 конячок американських хоча б до 300 мінімум... :)
коротко все.
якщо таке можливо, прошу заохотити коментарями.
дякую!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#39198Повідомлення 18 лип 2017, 06:35 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Нету там вариатора (в смысле того, что с железным ремнем). Планы прямо таки наполеоновские. Откуда такая уверенность, что заявленная переделка быстрее/лучше/дешевле, чем просто купить электромобиль? Потому как подозреваю, что сначала авто станет надолго на переделку, а потом просто будет продано на запчасти...

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#39200Повідомлення 18 лип 2017, 07:45 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
.....Это круто! .....Если уж сочинять, то, сразу " ВОЙНУ И МИР ! "


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#39213Повідомлення 18 лип 2017, 12:42 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
Пост гніву!
ДядяВася і Михалыч, прошу будьте ввічливими!
Я запрошую людей до форуму (можливо й до членства в клубі пізніше), а Ви так нечемно спілкуєтесь, тим більше відразу з першого ж посту нового учасника.
ДядяВася, ну для чого ото писати "... Потому как подозреваю, что сначала авто станет надолго на переделку, а потом просто будет продано на запчасти...". Ми всі ж приходимо на форум зеленими зі своїми ще наївними фантазіями й мріями. Можна ж просто написати, що ідея є недоцільною, бо ....1) .... 2)...! Уявіть, аби на форумі так відповідали би усім сьогоднішнім саморобникам й конверсаторам, ще на стадії "смакування мрії".
Михалыч зі своїм "Если уж сочинять, то, сразу " ВОЙНУ И МИР !" взагалі мене ошелешив! Авторитет має бути авторитетним у всьому.

SergiuszB - українець/поляк, який в Польщі розповсюджує станції зарядки Кеба від "Карпоінт Ту Ю" Назара Шимон-Давида - https://www.facebook.com/profile.php?id=100004483096872

Завантажується з Facebook. Очікуйте...
.............
............
...........
..........
.........
........
.......
......
......
.....
....
...
..
.

. Доволі обізнаний в сфері електромобілів, але про наш форум/клуб ніколи нічого не чув. Я це виправив. Первно, у людини присмак від першого спілкування залишився.

Я більше нікого до форуму/клубу запрошувати не буду!

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#39225Повідомлення 18 лип 2017, 16:09 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Дело то в том, что реальные самодельщики начинают с малого и , к сожалению, не все , добиваются успеха на пути к вершинам творчества. !
......Да , бывает и наоборот: кто то начинает с вершин, с рекордов ! обычно, ЯЗЫКОМ ! Им , в радость, даже представить себя НЕПРЕВЗОЙДЁННЫМИ !
......Ой, сколько таких уже было ..........- Один , даже летать на самодельном электромобиле обещал. Никто из них, даже не комплектовался.......
Хотя нет. .....Один такой, в Челябинске , на "Мазде 8", даже по площади подрифтовать успел. На большее не хватило ни мотора, ни батареи, ни Павла.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#39228Повідомлення 18 лип 2017, 17:14 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
paskalex писав(ла):
Пост гніву!
ДядяВася і Михалыч, прошу будьте ввічливими!
Я запрошую людей до форуму (можливо й до членства в клубі пізніше), а Ви так нечемно спілкуєтесь, тим більше відразу з першого ж посту нового учасника.
ДядяВася, ну для чого ото писати "... Потому как подозреваю, что сначала авто станет надолго на переделку, а потом просто будет продано на запчасти...". Ми всі ж приходимо на форум зеленими зі своїми ще наївними фантазіями й мріями. Можна ж просто написати, що ідея є недоцільною, бо ....1) .... 2)...! Уявіть, аби на форумі так відповідали би усім сьогоднішнім саморобникам й конверсаторам, ще на стадії "смакування мрії"

А как еще реагировать? Человек едва въехал на форум, и уже собирается портить серийный автомобиль! Да у меня просто нет слов!!!
И, судя по рассуждения о вариаторе и про 300 коней на этот кузов и ходовую - не сильно то в теме.

Ему же лучше, если пресечь на корню такое безобразие. Еще спасибо скажет, если в тему въедет.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#39241Повідомлення 18 лип 2017, 21:34 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Житомир, зараз Rzeszów
Дякував (ла) 31 Подякували 8
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Хочу електротранспорт: Tesla Model X 100D
ДядяВася писав(ла):
Нету там вариатора (в смысле того, что с железным ремнем). Планы прямо таки наполеоновские. Откуда такая уверенность, что заявленная переделка быстрее/лучше/дешевле, чем просто купить электромобиль? Потому как подозреваю, что сначала авто станет надолго на переделку, а потом просто будет продано на запчасти...

дякую! я вже відео подивився, дійсно пасу/ременя там немає і пірамідок, одні шестерні, планетарний механізм, коротше кажучи. :)
дуже радий читати коментарі, хто в цьому розбирається, бо хоч я люблю електро автомобілі але ще зовсім мало про них знаю! дякую!

Михалыч писав(ла):
.....Это круто! .....Если уж сочинять, то, сразу " ВОЙНУ И МИР ! "

дякую, Метр! :) а як жеж! ще політаємо! :)
paskalex писав(ла):
Пост гніву!
ДядяВася і Михалыч, прошу будьте ввічливими!
Я запрошую людей до форуму (можливо й до членства в клубі пізніше), а Ви так нечемно спілкуєтесь, тим більше відразу з першого ж посту нового учасника.
ДядяВася, ну для чого ото писати "... Потому как подозреваю, что сначала авто станет надолго на переделку, а потом просто будет продано на запчасти...". Ми всі ж приходимо на форум зеленими зі своїми ще наївними фантазіями й мріями. Можна ж просто написати, що ідея є недоцільною, бо ....1) .... 2)...! Уявіть, аби на форумі так відповідали би усім сьогоднішнім саморобникам й конверсаторам, ще на стадії "смакування мрії".
Михалыч зі своїм "Если уж сочинять, то, сразу " ВОЙНУ И МИР !" взагалі мене ошелешив! Авторитет має бути авторитетним у всьому.

SergiuszB - українець/поляк, який в Польщі розповсюджує станції зарядки Кеба від "Карпоінт Ту Ю" Назара Шимон-Давида - https://www.facebook.com/profile.php?id=100004483096872. Доволі обізнаний в сфері електромобілів, але про наш форум/клуб ніколи нічого не чув. Я це виправив. Первно, у людини присмак від першого спілкування залишився.

Я більше нікого до форуму/клубу запрошувати не буду!

все добре! вони мене зовсім не образили, навіть сподобалась така увага до моєї персони!
радий, що зареєструвався на форумі, впевнений, що багато тут взнаю нового і при нагоді стану корисним! :)
запрошувати на форум можна і треба! :)
все буде добре!
дякую всім за коментарі!
дійсно, як добре розібратись може краще просто купити електрокар з кращими характеристиками, але жилка конструкторська требує своє! і якщо, наприклад, все ж таки найти місце у Вольті і добавити 10 кВт батареї і якось все це звязати з БК, щоб все працювало як часи - хіба не було б круто??? :) впевнений, що було б! 120 км все ж краще чим 60 км на одній зарядці! :)
гляньте у мене на ФБ, кому цікаво, як фантастично виглядає білий Вольт з бамперами від Ампери! просто космічно! :)
більше тут флудити не буду. переходжу в інші розділи форуму!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#39252Повідомлення 19 лип 2017, 09:20 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
А вчера, в Киеве, новенький полицейский Оутлендер, при переезде косых трамвайных рельсов, оторвал себе переднее колесо. ! Слава Богу , без жертв.!...........................
....Случись ТАКОЕ с самоделкой или переделкой, да и ещё с завышенной мощностью !......................................- ВСЕХ ЗАПРЕТЯТ !


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Volt в чистый электромобиль
#39458Повідомлення 24 лип 2017, 10:38 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6733 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Честно говоря, я тоже не в восторге от идеи выломать из Вольта бензиновый двигатель.
Я лично поездив на Вольте понял, что всё что нужно этой машине, так это усилить зарядку. Всё остальное уже не исправишь. И, кстати, для меня электромобиль слишком резвый. Очень тяжело экономить на нём электроэнергию.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#39485Повідомлення 24 лип 2017, 18:05 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
SergiuszB писав(ла):
... але жилка конструкторська требує своє! і якщо, наприклад, все ж таки найти місце у Вольті і добавити 10 кВт батареї і якось все це звязати з БК, щоб все працювало як часи - хіба не було б круто??? :) впевнений, що було б! 120 км все ж краще чим 60 км на одній зарядці! :) ...

Каждое улучшение тянет за собой несколько ухудшений.
10 кВт батарея займет много места и добавит веса, может нарушить развесовку авто. Да и не забываем, что удвоение емкости батареи вовсе не удваивает пробег (из-за дополнительного же веса).
Так что лучше прислушаться к Сталкеру, и сосредоточиться на зарядке.

Да, еще есть нюанс у Вольта - батарея не заряжается на 100% и выключается задолго до конечного разряда. Это существенно продлевает жизнь батарейки, да и рекуперация работает сразу после полной зарядки (есть куда пихать).
Можно (если очень хочется) попытаться расширить рабочий диапазон батареи, но это скорей хакерская задача.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Volt в чистый электромобиль
#39491Повідомлення 24 лип 2017, 19:20 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
вот лично я против. Лишние 10кВтч запасенной энергии отнюдь не сделают из Вольта не только Теслу, но даже Лифа, ибо к родному электроходу кажется в 60км дополнительные 10Квтч, да ещё и кастрированных в пределе 25-90%, не добавят и 100км пробега. И что получится?

Гибрид - это бесперспективно. У него нет будущего. Это такой электромобиль-выродок. Но именно на сегодняшний день BMW I3REX и Shevy Volt 1-2 поколения полностью удовлетворяют требования разбалованного потребителя в плане ежедневной езды на электричестве по городу, иногда и зачастую используя бесплатное электричество, а если надо на дальняк - запускается коптилка и GO!
И даже ни Тесла 3 ни Шеви Болт не могут по сути предложить полноценную замену покупателям. Но если смирится с явлением гибридов как с переходным , но необходимым периодом - все ли так плохо?
п.с. я может сильно оптимистичен, но литиевую технологию тоже считаю переходной в уже неминуемом процессе развития электромобилей...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#39501Повідомлення 24 лип 2017, 20:36 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
ДядяВася писав(ла):
Да и не забываем, что удвоение емкости батареи вовсе не удваивает пробег (из-за дополнительного же веса).




Оффтоп
Почти полностью согласен, но очень интересно проверенно ли это на практике? Так как преимущества могут перекрыть доп.вес. А именно ровно в два раза меньше средние токи и к тому же, одно дело когда надо например 0,5С для разгона и на подсевшей батарее это может быть проблема, а с двойной это уже 0,25С и даст разрядить/проехать немного больше в критичном случаи (например до 10% с одной и до 5% с двойной).

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Volt в чистый электромобиль
#39503Повідомлення 24 лип 2017, 20:46 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Так на лифе проверяли, где-то было на форуме.
Про потери на внутреннем сопротивлении - тоже все верно, но выигрыш буде заметен, если рысачить конкретно. При спокойной езде разница незаметна.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Volt в чистый электромобиль
#39505Повідомлення 24 лип 2017, 22:25 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 38
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Chevrolet Volt - додаткова батарея в багажнику.

Збільшиться пробіг не в 2 рази, а в 1,95. Все одно краще, ніж з однією батареєю.


Додаткові файли:
db6e4ees-1920.jpg
db6e4ees-1920.jpg [ 856.53 КБ | Переглядів: 7609 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Volt в чистый электромобиль
#39507Повідомлення 24 лип 2017, 23:03 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Ну тогда вместо теоретических +100% реальных +97,5% к пробегу не такая уж и большая разница.

Я просто вспоминаю пежо 106 с Чехии, где около 52кВтч лифера (128В 400+ Ач), ЛИФЕРА КАРЛ! И тем не менее с огромным перегрузом рекорд Чехии в 502км, т.е. те же около 100Втч/км в ЭКО+ режиме (в ноль LiFePO ксти не разряжали).

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 35 ]              На сторінку 1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 26


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group