Поточний час: 28 бер 2024, 13:12

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 35 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Volt в чистый электромобиль
#39510Повідомлення 24 лип 2017, 23:59 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Житомир, зараз Rzeszów
Дякував (ла) 31 Подякували 8
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Хочу електротранспорт: Tesla Model X 100D
Stalker_W писав(ла):
Честно говоря, я тоже не в восторге от идеи выломать из Вольта бензиновый двигатель.
Я лично поездив на Вольте понял, что всё что нужно этой машине, так это усилить зарядку. Всё остальное уже не исправишь. И, кстати, для меня электромобиль слишком резвый. Очень тяжело экономить на нём электроэнергию.

справді погарячкував, з виламкою ДВЗ. :) стосовно резвости, я б добавив, якби можна було б :).
і чи можливо зарядку вбудовану (штатну) з 3,3 кВт якось збільшити? що для цього потрібно зробити?

Цитата:
Каждое улучшение тянет за собой несколько ухудшений.
10 кВт батарея займет много места и добавит веса, может нарушить развесовку авто. Да и не забываем, что удвоение емкости батареи вовсе не удваивает пробег (из-за дополнительного же веса).
Так что лучше прислушаться к Сталкеру, и сосредоточиться на зарядке.

Да, еще есть нюанс у Вольта - батарея не заряжается на 100% и выключается задолго до конечного разряда. Это существенно продлевает жизнь батарейки, да и рекуперация работает сразу после полной зарядки (есть куда пихать).
Можно (если очень хочется) попытаться расширить рабочий диапазон батареи, но это скорей хакерская задача.

я вже бачу, що добавляти ваги додатковою батареєю можна, але тоді багажнаки не буде взагалі...
ідея хакера мені сподобалась! якби взяти і зломати МОСК авто, щоб заряджалась батарея повністю на всі 16 кВт. мені не потрібний запас, для рекуперації відразу на старті, і я не боюся що батарея швидше вийде з ладу(завод дає 160 тис, або 8 років, у 2-х власників пробіг по 240 і з батареєю все ок, а я на авто скільки не накатаю, так що треба розумно, але витиснути х нею більше життя!)!
де б такого хакера найти? реально 6кВт так і проситься в роботу... можна було б не 60 а 100 км на одному заряді їхати... :)

і підсумуємо:
1. збільшити потужність зарядки з 3,3 кВт/год до максимально можливої.
2. збільшити ємність заряду батареї з 10 до 16 кВт.
3. мінімального фізичного втручання, тільки по необхідності.
4. продумати і порахувати, що для цього потрібно, і щоб в теорії авто не згоріло при першій зарядці, ну і втілити план в практику! :)

які будуть пропозиції, Шановне паньство? :) :?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Volt в чистый электромобиль
#39550Повідомлення 25 лип 2017, 21:06 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6733 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Усилить зарядку можно. Но при этом повозится с поиском нужных проводов прийдётся немало. И места под зарядку там вообще нет. Опять занимать багажник...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Volt в чистый электромобиль
#39558Повідомлення 26 лип 2017, 00:08 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Житомир, зараз Rzeszów
Дякував (ла) 31 Подякували 8
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Хочу електротранспорт: Tesla Model X 100D
а не можна просто в компютері зняти блок, щоб не відсікало зарядку на 10кВт, а заряджало до повного... до 16 кВт всю батарею штатну? і для чого тут додаткові провода і місце в багажнику?
і стовно швидкості зарядки: 3,3 кіловата можливо якось збільшити? що для цього потрібно?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Volt в чистый электромобиль
#39559Повідомлення 26 лип 2017, 00:44 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Вам как раз и ответили по поводу увеличения мощности зарядного ;) По этому написали про поиск, провода и место в багажнике)) Именно так ваш вопрос был и понятен.

А на счет увеличения диапазона заряда/разряда аккумулятора, не скажу что знаю панацею, но надо искать тех кто уже залезал в мозги вольта, т.к. первопроходцем быть точно не легко. Очень много вопросов, может ли ЗУ вообще заряжать до такого то напряжения, как с балансировкой, электроникой, рекуперацией и т.д.

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Volt в чистый электромобиль
#39564Повідомлення 26 лип 2017, 07:56 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Можно и без хакеров.
Если ставить дополнительную зарядку, то ее и настроить на необходимое напряжение. Нужно всего лишь добраться до управления зарядным контактором. А это намного проще, чем хакерское вмешательство.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Volt в чистый электромобиль
#39568Повідомлення 26 лип 2017, 08:40 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6733 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
В общем нужен живой Вольт "на разобрать и собрать" с риском что-то сломать. Кто рискнёт?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Volt в чистый электромобиль
#39585Повідомлення 26 лип 2017, 14:46 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
ДядяВася писав(ла):
Можно и без хакеров.
Если ставить дополнительную зарядку, то ее и настроить на необходимое напряжение. Нужно всего лишь добраться до управления зарядным контактором. А это намного проще, чем хакерское вмешательство.


Не говорите гоп! Непонятно что скажет электронника если напряжение на ячейках будет например не по 4В, а по 4,2В.

В Mitsubishi e-miev мы так же как и в лифе и кэнгу ze подключили стороннее ЗУ, так электроника через минуту на повышенный ток (~10кВт было суммарно при 350В) так заругалась, что только официалы смогли стереть ошибку и разблокировать весь ЭМ, нам повезло дико, что нас пожалели и не потеряли гарантию, так бы влетели не хило...

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Volt в чистый электромобиль
#39612Повідомлення 26 лип 2017, 19:09 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Житомир, зараз Rzeszów
Дякував (ла) 31 Подякували 8
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Хочу електротранспорт: Tesla Model X 100D
Stalker_W писав(ла):
В общем нужен живой Вольт "на разобрать и собрать" с риском что-то сломать. Кто рискнёт?



:) усегда гатов! :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Volt в чистый электромобиль
#41327Повідомлення 29 серп 2017, 20:47 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Житомир, зараз Rzeszów
Дякував (ла) 31 Подякували 8
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Хочу електротранспорт: Tesla Model X 100D
SergiuszB писав(ла):
Stalker_W писав(ла):
В общем нужен живой Вольт "на разобрать и собрать" с риском что-то сломать. Кто рискнёт?



:) усегда гатов! :)


всім привіт!
так я реально готовий експерементувати і дати свій Вольт для експерименту!
основне, що я хоче це в компютері відрегулювати, щоб заряджало не 10 кВт, а всі 16.
далі, по можливості добавити батареї, можна закласти весь багажник, як на фото вище. ну і стаціонарну зарядку теж прискорити і збільшити потужність не 3,3 кВт/год а більше.

що скажете, Шановні? :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Volt в чистый электромобиль
#41328Повідомлення 29 серп 2017, 20:53 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Стационарную зарядку не ускорить, добавить доп ЗУ в режиме Slave возможно, тем более если будете увеличивать емкость ВВБ!

П.С: побыстрому одним глазом читал ваши ссылки, так и не понял каким путем увеличивали скорость езды только на электромоторе?

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Volt в чистый электромобиль
#41333Повідомлення 29 серп 2017, 21:31 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Житомир, зараз Rzeszów
Дякував (ла) 31 Подякували 8
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Хочу електротранспорт: Tesla Model X 100D
скорость никак... :) максималка 161 отсекает комп. :)
увеличивал езду на электрической батареи с помощью режима горный. Maintan

добавить доп ЗУ в режиме Slave возможно это как? это сделать так, чтобы можно все 16 кВт заряжать?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Volt в чистый электромобиль
#41350Повідомлення 30 серп 2017, 09:44 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Не 161 я имел ввиду. А до 80км/ч без запуска ДВС, обычно только электромотор работает до 50км/ч.

Добавить дополнительных зарядок в режиме slave означает - т.к. ваша стационарная зарядка больше чем 3кВт не может, добавить других зарядок в параллель, хоть то серверные блоки или фирменные зарядки, которые будут вкл/откл из-за стационарного ЗУ, в роли ведущего, а блоки или доп.ЗУ в роли ведомых.
Заряжать батарею на всю ее емкость зависит еще и от программной части, не только от максимального напряжения стационарного ЗУ.

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Volt в чистый электромобиль
#41354Повідомлення 30 серп 2017, 10:21 
Секретар клубу
Не в мережі

Звідки: Киев, пр-кт Науки
Дякував (ла) 992 Подякували 223
Мій електротранспорт: пока только електровелосипед
Хочу електротранспорт: ЭЛЕКТРА 3
Цікаво по якому алгаритму визначаеться максимальна АКБ яку заряджае штатне ЗУ?
Чому саме 10 кВт, бо так написано на дисплеї?
Де (звідки) впевненість що приеднавши до штатної АКБ додаткову припустимо на 2 кВт штатна ЗУ Вольта не буде заряджати штатну і додаткову АКБ разом?

_________________
АКБ убивает РАЗРЯД. Но жертву готовит неправильная зарядка.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Volt в чистый электромобиль
#41386Повідомлення 30 серп 2017, 14:30 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6733 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
SergiuszB писав(ла):
всім привіт!
так я реально готовий експерементувати і дати свій Вольт для експерименту!
основне, що я хоче це в компютері відрегулювати, щоб заряджало не 10 кВт, а всі 16
Подождите полгодика. Может и до вас дойдут руки. Сейчас актуальнее разобраться с Лифами.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Volt в чистый электромобиль
#41467Повідомлення 01 вер 2017, 11:48 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Россия
Дякував (ла) 0 Подякували 19
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Stalker_W писав(ла):
SergiuszB писав(ла):
всім привіт!
так я реально готовий експерементувати і дати свій Вольт для експерименту!
основне, що я хоче це в компютері відрегулювати, щоб заряджало не 10 кВт, а всі 16
Подождите полгодика. Может и до вас дойдут руки. Сейчас актуальнее разобраться с Лифами.

Да с Лифами уже вроде разобрался : http://mynissanleaf.ru/viewtopic.php?id=1019 ... У моего приятеля Опель Ампера. С родным контроллером - кирпичом , ток по цепи 220в 10а. Пробовали подключать кирпич от ЗЕО , нормально заряжался током 16а. Один американец поставил в Шевроле Вольт (та-же Опель Ампера) еще одну ВВБ в параллель. После разряда основной ВВБ (отбора из нее 10кВт час) и перехода машины на бензин, он останавливается, выключает машину на 5 минут. затем снова включает ее и едет дальше, уже опять на электричестве...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 35 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 5


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group