Поточний час: 28 бер 2024, 14:04

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Продавець повинен у першому ж пості чітко вказати, що продається, повні технічні характеристики, ціну, по можливості фото. У назві теми має бути коротка назва товару. Теми з назвою типу "Продам шикарний варіант" будуть відразу видаляться з попередженням автора. Обговорення бажано проводити у технічному розділі форуму за адресою http://electroavtosam.com.ua/forums/viewforum.php?f=29


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 246 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Наступ.
Автор Повідомлення
#42862Повідомлення 26 вер 2017, 15:36 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Руслан и Людмила, Григорій рекомендує заряджати їх до 4,10 для довгого життя.
А струм заряду Ви самі кажіть, який необхідно. Стандартна конфігурація дозволяє 15А заряжати. за +3 долари допаяю ще один ключ, і можна заряджати струмом до 30А.
Правда, чи зарядка струмом 1с допустима для них, питайте в продавця :)

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#42880Повідомлення 26 вер 2017, 22:02 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 150 Подякували 46
Мій електротранспорт: Пока на эвеле
Хочу електротранспорт: Доступный и практичный
Привет Ярик.
БМСки получили. Упакованы хорошо, инструкция, схема подключения, запасные проводки в наличии. Все быстро и четко, в общем как всегда.
Рекомендую.
С ув. Николай.

_________________
Электротранспорт - это когда ездишь сейчас, а платишь в конце месяца.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#42882Повідомлення 26 вер 2017, 22:17 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Поразмыслив немного о нижнем напряжении разряда литиевого аккумулятора, склоняюсь к мысли, что напряжение отсечки нужно выставлять по графику разряда для конкретного типа аккумулятора в зависимости от кратности тока нагрузки. Например возьмем типовый график разряда
Додаткові файли:
график.gif
график.gif [ 56.84 КБ | Переглядів: 6594 ]

Из графика видно, что аккумулятор отдает запасенную энергию, и напряжение медленно уменьшается, а потом наступает момент, когда падение напряжения ускоряется иначинает стремительно падать. Для токов 0,2С 0,5С напряжение отсечки можно выбирать 3,5В. Дальнейший разряд уменьшает жизнь аккумулятора, а запасенная энергия там не большая. Если разряд током 1С, то уже разряжать нужно примерно до 3,2В. Если нагрузка 1,5С то до 3В. Для каждого типа аккумуляторов этот график будет другой. Но суть остается та же, примерно на изгибе графика прекратить разряд аккумулятора.
Вот график который снял Алабам с аккумулятора 48Ач при нагрузке 9А
Додаткові файли:
график алабам.jpg
график алабам.jpg [ 28.54 КБ | Переглядів: 6594 ]
На этом графике напряжение примерно 3,3В. Если китайски БМС отсекают при 2,5В, то я щитаю это нижний аварийный предел, после которого АКБ стремительно помирает. Для нормальной и долой жизни аккумулятора нужно подбирать емкость под нагрузку, по возможности смотреть даташит или характеристики производителя , расчитывать разряд током не более 1С и отсечку делать на преломлении напряжения. Выходит для каждой батареи будет свое индивидуальное нижнее напряжение. Но чем меньше кратность тока разряда, тем больше напряжение прекращения разряда стремится к 3,5В. Но как говорится хозяин барин, и каждый сам выбирает режим работы своей АКБ. Если я в чем то ошибаюсь - знатоки поправьте.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#42885Повідомлення 26 вер 2017, 22:53 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Тут таке діло... всім не вгодиш, тому приходиться вибирати золоту середину і тону досвіду в мішку за плечами :) Думаю, що при 0,2с з нас небагато катаються. Інвалідний транспорт не враховуємо. Переважна більшість - це 0,75-2с довготривало та до 4-6с в піку. Якщо налаштувати на 3,5В, то батарея, яка ще більш ніж наполовину заряджена підсуне вам свиню, коли ви захочете проскочити якесь перехрестя, знаючи що у вас 100% є ще "іони в баку". Два фактори, які вплинули на установку нижнього порогу в 2,90В для іонок/полімерів і 2,40 для ліфера (всупереч 2,50 і 2,00 їх заявленим поргам) це:
- внутрішній опір і просадка через нього під навантаженням при старті, яка короткочасно може становити 0,3-0,5В на елемент, і це нормально для не дуже свіжих елементів в холодну пору року.
- не завжди батарея висаджується в нуль. Для мене це явище приходило тричі за 4 роки експлуатації. Двічі прогнозовано, і один раз несподівано, коли один із елементів втратив третину ємності. Стараюсь тримати завжди "повний бак". Крім того почуваюсь впевненіше :)

А взагалі не так страшний вовк, як його малюють. Ліфер взагалі можна висадити в нуль, а потім малим струмом "підняти", і ви не замітите різниці. Це я серйозно. Просадки в іонках також не впливають, якщо ви не висадите батарею нижче рекомендованої напруги і не залишите її в такому стані на два місяці. Сіла батарея - заряджаємо. А взагалі еварійне відключення по нижній напрузі це крайня міра, до якої просто не потрібно доводити щоразу. Тим більше, моя БМС розрахована на продвинутих користувачів, які знають що може їх батарея.

Можливо в смарт-бмс буде якийсь адаптивний алгоритм, а як ні - то хоча б можливість з меню поміняти пороги "під себе". Але це ще скоро не буде, бо не можу вирішити деяку технічну загадку вже більше півроку ))

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#42887Повідомлення 26 вер 2017, 23:21 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Цитата:
можливість з меню поміняти пороги "під себе".

идеальный вариант, ибо каждому не угодишь, да и ответственность в таком случае полностью лежит на пользователе.
Изначально , по дефолту , для каждой химии ( лифер, липо , лиион, титанат, графен ( :) ) ... вы конфигурируете как считаете нужным , если же пользователь не согласен , он вправе оперативно менять значения.

Цитата:
Але це ще скоро не буде, бо не можу вирішити деяку технічну загадку вже більше півроку


а какая проблема то ,
помочть я вряд ли смогу , но интересно же над какой именно загадкой работает один из лучших умов форума

и почему до сих пор нет соответствующий темы , где бы обсуждались параметры,возможности , конструктив, пожелания будущих покупателей итд.
Я уже устал ждать подобную БМС, маленькую, ( мне достаточно самого слаботочного варианта ), но что бы там был один общий экран, а не как сейчас куча селлогов, и что бы отображение заряда было как в селлоге , наглядными столбиками, но с возможностью переключения в цифры, когда это нужно.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#42889Повідомлення 27 вер 2017, 05:10 
Секретар клубу
Не в мережі

Звідки: Киев, пр-кт Науки
Дякував (ла) 992 Подякували 223
Мій електротранспорт: пока только електровелосипед
Хочу електротранспорт: ЭЛЕКТРА 3
Маю ще одне питання.

З опису до БМС відомо:
"Мониторинг, обслуживание, защита.
Помимо "стандартных" функций BMS в устройстве реализован мониторинг состояния каждого канала со светодиодной индикацией. Отображаются следующие состояния ячеек (для лифера или липолей):
- защита по переразряду (< 2,40В / 3,00В, точность 1%): краткая вспышка с паузой в 2 секунды"

От мене і цікаво - при аварійному стані що буде?
Ячейку БМС відключе при напрузі менше за 2,4 В чи тільки буде блимати?

І ще спитаю.
При продовженні заряда ячейки при досягненні напруги 4,2 на ячейку БМС її відключе чи буде лише індикація?
Така "- защита по перезаряду (> 3,70В / 4,20В, точность 0,05%): яркое мерцание 2 раза в секунду "

_________________
АКБ убивает РАЗРЯД. Но жертву готовит неправильная зарядка.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#42893Повідомлення 27 вер 2017, 07:34 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 297 Подякували 14
Мій електротранспорт: Электросамокат Tante Paula Ferdinand II
Руслан и Людмила, как я понимаю то слово защита, говорит о том что она будет отключать при определенных параметрах. Если бы было иначе, то было бы просто написано - индикация!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#42897Повідомлення 27 вер 2017, 08:33 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
Защита по перезаряду осуществляется встроенными в БМС зарядными ключами.

Защита по переразряду осуществляется путем обестачивания слаботочки контроллера, т.е в паре с контроллером (если в контроллере ключи погорят, то и защите по переразряду капец).

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#42925Повідомлення 27 вер 2017, 16:34 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Руслан и Людмила писав(ла):
От мене і цікаво - при аварійному стані що буде?

При досягненні нижньої аварійної межі відключається слаботочка, вирубується контролер, і якщо підключена туди інша електроніка, така як фара, дісішка, музяка :) Хоча особисто я собі фару підключив напряму, щоби при "висадці" батареї вночі я лишився зі світлом і міг докотити ) а на залишку заряду, який вже не достатній для пари кіловат ще можна ліхтарик на пару ват довго світити ) Але це вже на власний розсуд і знання можливостей своєї батареї.
При досягенні верньої межі відключається і зарядка і слаботочка. Так, як плата розрахована на потужну рекуперацію, наприклад 100% заряджений ліфер дуже легко вбити, загнавши в нього пару десятків ампер рекуперативного стурум. наприклад, якщо жити на верхушці гори і виїхати з дому на повністю зарядженому.
Щоби не було відключень всієї системи при "рекуперативному перезаряді", в контролері варто налаштувати діапазон напруг.
В симетричній же БМС, якщо дійде до відключення, то запасена енергія в індуктивності мотора може вивести з ладу контролер, коли буде різке відключення "сили". Майже подібно тому, як в сучасному автомобілі при працюючому на високих обертах двигуні різко відключити АКБ, може статись неприємність з електронікою.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#42987Повідомлення 28 вер 2017, 12:21 
Правління клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 309 Подякували 237
Мій електротранспорт: Е-КРОСС 72В30Ач 3кВт
Хочу електротранспорт: электромобиль на каждый день
Заявка на БМСку на 13S.
отправка в Киев

_________________
Кто ищет - тот всегда найдет. Кто хочет - тот всего добъется.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43071Повідомлення 30 вер 2017, 09:19 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 126 Подякували 626
Мій електротранспорт: Пежо 205
Ярослав - реально изготовить БМС под такие АКБ(1S 10P например)?
http://greenteh.in/vse-tovari/kategoriy ... -180a450a/

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 45 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43073Повідомлення 30 вер 2017, 10:08 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Goga65 писав(ла):
Ярослав - реально изготовить БМС под такие АКБ(1S 10P например)?
http://greenteh.in/vse-tovari/kategoriy ... -180a450a/

К сожалению, нижний диапазон напряжения ячеек пересекается с нижним диапазоном питания микроконтроллера. Гарантировать корректную работу при таких условиях не рискую.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43766Повідомлення 11 жовт 2017, 19:03 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
На даний момент всі замовлення виконано :)
Залишилось ще 9 акційних пропозицій:
viewtopic.php?f=63&t=1332&p=41782#p41782
Не упустіть можливості отримати хороший продукт за хорошою ціною.

Також за цей час поекспериментував з "виносною" зарядною частиною для бмс на 34s (2 по 17) на 143В на струм заряду 40-50А
Додаткові файли:
eOL096695.jpg
eOL096695.jpg [ 362.83 КБ | Переглядів: 6350 ]

Буде використовуватись на одному потужному моцикцлі з контролером келлі на 400А :)

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43769Повідомлення 11 жовт 2017, 20:00 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 2 Подякували 0
Мій електротранспорт: Велосипед a2b
Хочу електротранспорт: Nissan leafa
День добрый
Нужна bms для 18s lion 37Ah
Ток заряда 7ампер
Верхний порог зарядки не выше 4,1 вольта


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43784Повідомлення 12 жовт 2017, 06:56 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Можно заказать бмс 16sдля узких монстров 30а.ч.от lu4 ток заряда до 15а.спасибо


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 246 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 1


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group