Поточний час: 29 бер 2024, 00:38

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 12 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: ЗУ EMERSON модель HD4825-3
#43266Повідомлення 04 жовт 2017, 04:25 
Секретар клубу
Не в мережі

Звідки: Киев, пр-кт Науки
Дякував (ла) 992 Подякували 223
Мій електротранспорт: пока только електровелосипед
Хочу електротранспорт: ЭЛЕКТРА 3
Собственно один вопрос:
1. Можно ли с этого ЗУ получить зарядное напряжение 58-59 вольт (без переделок)?
Вот фото.
Додаткові файли:
20171001_120449.jpg
20171001_120449.jpg [ 610.17 КБ | Переглядів: 4542 ]
Додаткові файли:
20171001_120500.jpg
20171001_120500.jpg [ 689.14 КБ | Переглядів: 4542 ]
Додаткові файли:
20171001_120443.jpg
20171001_120443.jpg [ 685.81 КБ | Переглядів: 4542 ]

_________________
АКБ убивает РАЗРЯД. Но жертву готовит неправильная зарядка.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗУ EMERSON модель HD4825-3
#43278Повідомлення 04 жовт 2017, 09:10 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
В компьютере даже простая "гляделка" позволяет перевернуть фото в нормальный вид.
Неужели так сложно это сделать перед заливкой?

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗУ EMERSON модель HD4825-3
#43280Повідомлення 04 жовт 2017, 09:21 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Хмельницький
Дякував (ла) 7 Подякували 149
Узнаю свой блок).Регулировка напряжения 46-51в, тока от 8 до 25а,Отсечка по превышению напряжения 54в.По просьбе клиента выставлено 50,2 в и 10а.
Можно и 70+ ,но без паяльника не обойтись.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗУ EMERSON модель HD4825-3
#43808Повідомлення 12 жовт 2017, 11:36 
Секретар клубу
Не в мережі

Звідки: Киев, пр-кт Науки
Дякував (ла) 992 Подякували 223
Мій електротранспорт: пока только електровелосипед
Хочу електротранспорт: ЭЛЕКТРА 3
Dima писав(ла):
Узнаю свой блок).Регулировка напряжения 46-51в, тока от 8 до 25а,Отсечка по превышению напряжения 54в.По просьбе клиента выставлено 50,2 в и 10а.
Можно и 70+ ,но без паяльника не обойтись.


Ось тут і засумніватися можна в істині "кліен завжди правий"
Якщо замовляли напругу до 51, а зробили 50,2 з відключенням при 54, а потім кліенту цого не достатньо і він скаржиться - то хто правий?

Тут я на стороні виконавця. Було зроблено що замовляли, а далі те що хоче кліент за окремі гроші.

_________________
АКБ убивает РАЗРЯД. Но жертву готовит неправильная зарядка.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗУ EMERSON модель HD4825-3
#43858Повідомлення 12 жовт 2017, 22:50 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Руслан и Людмила писав(ла):
Якщо замовляли напругу до 51, а зробили 50,2 з відключенням при 54, а потім кліенту цого не достатньо і він скаржиться - то хто правий?




Прав продавец. Заказывали 50,2В (а не 51В) и сделали 50,2В!


Dima писав(ла):
По просьбе клиента выставлено 50,2 в и 10а.


Для 15S лифера по ходу заказ был...

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗУ EMERSON модель HD4825-3
#43860Повідомлення 12 жовт 2017, 23:09 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
DeLike писав(ла):
Заказывали 50,2В (а не 51В) и сделали 50,2В!
Для 15S лифера по ходу заказ был...

то взагалі не зрозуміло, для чого напруга. Для 15 ліферів треба 54,0-54,8.

або 14 ліферів - по 3,586В
або 12 іонок - по 4,183В

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗУ EMERSON модель HD4825-3
#43869Повідомлення 13 жовт 2017, 08:35 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Судя по цифрам, заказывалось для 12S липолек.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗУ EMERSON модель HD4825-3
#43892Повідомлення 13 жовт 2017, 10:45 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Я судил по автоотключению в 54В. Для 12S LiXX это 4,5В.

Для 12S LiFe 3,6В.

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗУ EMERSON модель HD4825-3
#43897Повідомлення 13 жовт 2017, 11:20 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Хмельницький
Дякував (ла) 7 Подякували 149
Там нет автоотключения.При 54в блок уходит в аварию-перенапряжение.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗУ EMERSON модель HD4825-3
#43903Повідомлення 13 жовт 2017, 11:42 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
В каком случаи может быть перенапряжение аж на 6% от выставленого? Ради расширения знаний спрашиваю.

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗУ EMERSON модель HD4825-3
#43917Повідомлення 13 жовт 2017, 12:44 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Хмельницький
Дякував (ла) 7 Подякували 149
Нерабочя обратная связь по напряжению- ОС-и на выходе 70в....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗУ EMERSON модель HD4825-3
#43954Повідомлення 14 жовт 2017, 05:34 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
DeLike писав(ла):
В каком случаи может быть перенапряжение аж на 6% от выставленого? Ради расширения знаний спрашиваю....

Насколько я шарю в теме, то 54в это напряжение выше которого нельзя накрутить блок без его переделки(выше 54в срабатывает встроенная аварийная аппаратная защита от перенапряжения).

Поэтому очевидный ответ на вопрос:
Руслан и Людмила писав(ла):
Собственно один вопрос:
1. Можно ли с этого ЗУ получить зарядное напряжение 58-59 вольт (без переделок)?...

Нет, нельзя.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 12 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 23


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group