Поточний час: 28 бер 2024, 13:56

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]  На сторінку Пред.  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 70  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43787Повідомлення 12 жовт 2017, 07:54 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Глеваха, возле Киева
Дякував (ла) 244 Подякували 222
Мій електротранспорт: Subaru Libero
Хочу електротранспорт: 4х4 с солнечными панелями
Демпфер, сподіваюсь, від якогось дизелька?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43790Повідомлення 12 жовт 2017, 08:25 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Denis писав(ла):
Демпфер, сподіваюсь, від якогось дизелька?

НЕ :) от ВАЗа, просто из за того що підходе по шліцевій чястині на первічний вал


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43843Повідомлення 12 жовт 2017, 19:43 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Виїхав я таки сьогодні!! Скажу так, динаміка класна мені сподобалось, набагато краще чим було, по розходу не ясно бо весь чяс наступав на педальку, но моя 5-та передачя після 30км/ч виє на всю вулицю, реально стидно їхать, так що завтра заново розбираю КПП :( от такі будні самодельщика :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43863Повідомлення 13 жовт 2017, 06:05 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Доповню. Пікова потужність яку зафіксував була 25кВт, но батарея на половину розряжена, а так должно буть 27-28кВт, пробував відключав великий мотор і їздив тільки на малому(який при цьому щей крутив "паразіта" великого) при використанні КПП цілком достатьно для пересування на роботу в магазин, трогаїться навіть з п'ятої передачі (передаточне в суммі з ГП 2,9) вага авто близько 700кг мотор 13кг. На тепер динаміка з місця схожа з моею другою машиною рено лагуна 1.8 (120л.с) максималка правда 70км.ч , но мені її достатьньо, пока :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43914Повідомлення 13 жовт 2017, 12:12 
Ветеран руху
Не в мережі

Звідки: Киев Киев
Дякував (ла) 126 Подякували 94
babac писав(ла):
По моторам на обох метал 0.30, максимальні обороти обох будуть схожі, но разна кількість полюсів і магнітів.


у вас в моторах неправильная магнитная система.
в зазорах магнитная индукция должна быть повыше, а у вас (по фото) сердечники расширяются к внешнему диаметру, что плохо, зато ближе к центру у вас наоборот, сильная концентрация магн.индукции.
Форма паза должна быть примерно такая:
Зображення
Зображення
расчеты размеров паза можно посмотреть например тут: http://sprav2.dvigatel.org/robm.html

и загляните в тему "вентильные двигатели":
http://electrotransport.ru/ussr/index.p ... #msg685819
и вот:
http://electrotransport.ru/ussr/index.p ... c=8472.126
и "плоский мотор":
http://electrotransport.ru/ussr/index.php?topic=25116.0
кстати, плоский мотор удобно масштабировать : два-три мотора на одном валу с разным числом полюсов, получается неплохо.

и про "вентильно-индукторные" моторы есть неплохая презентация:
http://docplayer.ru/27449282-Soderzhani ... m-mei.html
традиционные методы проектирования не годятся
посмотрите про "Двумерное поле с переменной полюсностью" :winken:
( Синхронный двигатель с гибридным возбуждением )
это может решить проблему применения одного мотора вместо двух.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43919Повідомлення 13 жовт 2017, 13:26 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Про форму паза я Вам уже писав де говорильсь про магнитні линзи, понімаю що було б кряще наоборот но в Outrunner це не реально реалізувать


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43922Повідомлення 13 жовт 2017, 14:14 
Ветеран руху
Не в мережі

Звідки: Киев Киев
Дякував (ла) 126 Подякували 94
babac писав(ла):
було б кряще наоборот но в Outrunner це не реально реалізувать

просто нарисуйте в Автокаде :) после того как сечения просчитаете.
так как должно быть.
все равно реальный мотор отличается от "идеально рассчитанного", мелочи можно за счет контроллера управления исправить.

кстати вопрос: вы металл для набора пластин где и почем брали ?

и совет: если резать металл не так как вы - целым кольцом сразу а кусочками, с последующим сбором на стапеле и проваркой-схваткой в целом, то расход металла можно в разы уменьшить - а это цена мотора уменьшится за счет отходов с пластин :winken:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43979Повідомлення 14 жовт 2017, 20:42 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1000
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
в вышесказанном на счет формы зуба согласен с Алексом полностью
а вот это
Alex_Soroka писав(ла):
и совет: если резать металл не так как вы - целым кольцом сразу а кусочками, с последующим сбором на стапеле и проваркой-схваткой в целом, то расход металла можно в разы уменьшить - а это цена мотора уменьшится за счет отходов с пластин :winken:

сто пудов лучше не делать)себестоимость не уменьшится за счет увеличения времени и количества операций сборки.качество упадет,характеристики ухудшатся,
немного уменьшится размер вложений в мотор,но это копейки,китайцы так даже не делают) не говоря уже о немцах)

если хотите.могу помочь нарисовать пластину для вашего мотора.ну чтобы вам потом резали по этому файлу,
да и думаю плазмой лучше не резать,по идее температурное воздействие не есть хорошо для трансформаторной стали,да и покрытие ж там на ней есть изоляционное да и обработки после нее (плазмы) много...
лучше гидроабразивом,ну или штамп сделать...

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43980Повідомлення 14 жовт 2017, 21:20 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Можна узнать цену виготовлення 130-140шт пластин гідроабразивним методом ? Лазерной резкой близько 200$ :) І це тільки порізать !!!
Тому і ріжу плазмой після якої нада дочищять края, про форму зуба уже писав вище


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43981Повідомлення 14 жовт 2017, 21:34 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1000
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
какая длина реза на одной пластине?

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43988Повідомлення 15 жовт 2017, 06:53 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Близько 2,6метра


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43996Повідомлення 15 жовт 2017, 10:55 
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 73 Подякували 2
Нещодавно мониторив ціни на порізку ел.-тех. сталі різними методами (лазер, гідроабразив, електроерозія). Гідроабразивна різка - ціна п.м прямого різу чорного металу товщиною 0-1мм від 25-30грн. За кривізну доплата. Ваш набор порізати 8-10тис. Але якщо міцно склеїти з пластин сендвічі товщиною 4мм, можна вдвічі дешевше порізати (ціна 50-150грн п.м. в залежності від чистоти різу). Не кожна контора за сендвіч береться. Це з досвіду моїх пошуків.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43997Повідомлення 15 жовт 2017, 11:41 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Киев , Украина
Дякував (ла) 0 Подякували 13
Если сендвичем то можно даже на любительской CNC профрезеровать .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#43998Повідомлення 15 жовт 2017, 12:08 
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 73 Подякували 2
Згоден. Тоді можна і товщій сендвіч зробити.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#44010Повідомлення 15 жовт 2017, 15:47 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Vig писав(ла):
Если сендвичем то можно даже на любительской CNC профрезеровать .

Сомніваюсь, метал дуже твердий і крихкий, легко тріскаеться


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]              На сторінку Пред.  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 70  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: Renegate і гості: 35


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group