Поточний час: 28 бер 2024, 21:33

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]  На сторінку Пред.  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 70  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#44564Повідомлення 26 жовт 2017, 22:11 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1000
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
прикольно! покажете потом!

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#44579Повідомлення 27 жовт 2017, 08:04 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1068
babac писав(ла):
такої кпп тут ще не бачили :)

...заинтриговал, "злодей" :P !


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#44583Повідомлення 27 жовт 2017, 11:06 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Инженер писав(ла):
babac писав(ла):
такої кпп тут ще не бачили :)

...заинтриговал, "злодей" :P !

Ставте лайки і підписуйтесь на мій канал :D :D


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#44585Повідомлення 27 жовт 2017, 11:13 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1068
babac писав(ла):
Ставте лайки

...нет,Дима,лайки - это не "мой конёк" :D ,если заслуженно,то я могу словесно (в тексте) похвалить/поблагодарить. А то,шо ты молодец,я говорил не раз.
Вот ,могу ещё раз - молодец (реально) ! :D
Но это не освобождает тебя от "ответственности" :P ...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#44586Повідомлення 27 жовт 2017, 12:14 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
babac писав(ла):
По кпп там вообще цікаво буде, якщо витримають переделки в середині, такої кпп тут ще не бачили :)
................................
....Какой бы хорошей ни была ЗАЗ. КПП, свои 10-15 ватт.час/км. она заберёт............. Может, чем модернизировать, лучше ЕЁ на на рудуктор ЛУАЗа заменить. Да, шумит у Димы Липко- неисправный . Но у меня же тихий, а и проходимость, при необходимости -вдвое, и по расходу - сразу заметишь зазницу.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#44587Повідомлення 27 жовт 2017, 13:04 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Доречі, на цій компоновкі що зараз собираю, собираюсь ставить свій рекорд економічности :)і попробую побороться з Михаличем, тому що вважаю цей варіант найкращим из тих що робив в плані економії, правда зима на носі, це не дуже сприяє ну нічого.
По редуктору: КПП дає втрати тут не спорю, но це якщо по трассі, но в міському циклі або потихеньку нада на гору виїхать наприклад вона наоборот може зменшить фазний струм в рази!! тим самим зменшить і втрати в мотор-контролері,+ я можу заганять мотор в зону найкращьго КПД мотора і у мене есть нейтраль що добре для накату, короче для BLDC вона зайвою не буде.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#44588Повідомлення 27 жовт 2017, 13:41 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
Михалыч писав(ла):
лучше ЕЁ на на рудуктор ЛУАЗа заменить. Да, шумит у Димы Липко- неисправный . Но у меня же тихий, а и проходимость, при необходимости -вдвое, и по расходу - сразу заметишь зазницу.

лучше использовать редуктора от иномарок 80-90-х - они вечные, культура и точность производства деталей на высоте, ПЧ от 2.9 до 4.3, а доступность и стоимость на разборках - копейки. Абсолютно ничего категорично не имею против отечественных, но объективно редуктор с омеги или скорпио лучше, дешевле и технологичнее ЛУАЗовского, плюс выбор ПЧ.


Востаннє редагувалось dimademch2012 27 жовт 2017, 19:22, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#44593Повідомлення 27 жовт 2017, 15:32 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 113 Подякували 616
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
Проблема в том что тяжело поставить в горби нормальный редуктор, иначе мотор не влазит пришлось подрезать замок капота что б мотор влез.

У меня с Луазовским редуктором проблем хватает, сейчас езжу на втором редукторе и шумит так же как и первый. И плюс проблема о которой Михалыч не говорит: у него мотор стоит посредине машины ( перед задней осью) и редуктор работает в нужную сторону так же как и на ДВСе, а у меня мотор за осью и редуктор получается крутит в другую сторону, из-за чего и шумит сильнее и износ больше главной пары.

По этому в горбатом коробка не такая и плохая штука.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#44596Повідомлення 27 жовт 2017, 17:23 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
[attachment=0]mih02[1].jpg.Нет, Дима, пара гипоидных шестерён ГП - равноценно-реверсивна.
...На первой Электре мотор стоял сзади, но шумнее не был.. Просто, этот редуктор, как и любой другой, кроме новых подшипников, требует тщательной подгонки взаимоположения шестерён, фольговыми прокладками под тремя крышками-фланцами.


Додаткові файли:
mih02[1].jpg
mih02[1].jpg [ 68.93 КБ | Переглядів: 4860 ]


Востаннє редагувалось Михалыч 28 жовт 2017, 06:17, редаговано 1 раз.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#45869Повідомлення 16 лист 2017, 18:50 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Лев писав(ла):
Михалыч писав(ла):
Радует, что этот массивнее, значит будет дальше от режима насыщения, и КПД шнее,при трогании и малых оборотах. К сожалению, приблизится режим квадратичных потерь ФУКО от высоких оборотов-частот...............
Отсюда предложение: - Представь себе свои магниты, не неподвижно вклеенные, а , подпружиненные с возможностью увеличивать магнитный зазор на 1,5 - 2,0 мм, под действием ЦБ силы, от высоких оборотов..
Так можно "ОБМАНУТЬ ФУКО", уменьшив высокочастотные потери высоких оборотов. .........Такого ещё не было ! Реализуешь -ПАТЕНТУЙ ! и Слава Героям!
не выйдет,при работе мотора,магниты будут притягиваться к обмоткам...
Я не знаю чи правий Міхалич по суті , але якщо він правий, то регулювати зазор можна механічно , з високою точністю регулювання

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#45882Повідомлення 16 лист 2017, 21:33 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1000
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
мотор станет на 10% эфективней,в три раза дороже,и в десять раз ненадежнее...

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#45924Повідомлення 17 лист 2017, 16:14 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Лев писав(ла):
мотор станет на 10% эфективней,в три раза дороже,и в десять раз ненадежнее...
1 Ефективність на жаль порахувати не можу , хоча на паралельній гілці припустив що МК 8000 Кваньшунь на 1000 обертів/хвилину ,16 пар полюсів - отримає приблизно 300-400Вт втрат
2 Що до переробки - то в три не в три , а на +30% так (в абсолютних цифрах думаю що в 200 зелених президентів б вклались)
3 На рахунок надійності - ясно що будь яка додаткова кількість деталей - погіршує надійність , але не думаю що так вже й сильно.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#45951Повідомлення 17 лист 2017, 23:56 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
Михалыч писав(ла):
....Отсюда предложение: - Представь себе свои магниты, не неподвижно вклеенные, а , подпружиненные с возможностью увеличивать магнитный зазор на 1,5 - 2,0 мм, под действием ЦБ силы, от высоких оборотов..
Так можно "ОБМАНУТЬ ФУКО", уменьшив высокочастотные потери высоких оборотов. .........Такого ещё не было ! Реализуешь -ПАТЕНТУЙ ! и Слава Героям!


Боюсь опоздали, если пройтись по древним патентам, там уже вроде как все запатентовано.
Когда активно гуглил на эту тему видел разные вариации.
Был вариант мотора где зазор ротора и статора делается не цилиндром, а конусами, и подпружиненный статор выходит из ротора с магнитами под действием центробежных сил, небольшими грузиками (как в вариаторе скуттера).

На "сфере" (центровой англоязычный электротранспортный форум) попадался незавершенный проэкт с переделкой мотора "лемко" (с дисковым статором и ротором в виде боковых крышек с магнитами), там то же после переделки крышки расходились от центробежной силы, но там конструкцию я так до конца и не понял.

Но может ну её эту механику, надо делать как создатели "Деллера", закупили железо 0,18мм, и спокойно подняли обороты.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#45952Повідомлення 18 лист 2017, 00:08 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
-=TRO=- писав(ла):
...Но может ну её эту механику, надо делать как создатели "Деллера", закупили железо 0,18мм, и спокойно подняли обороты.
Тобто Ви вважаєте , що просте зменшення товщини листів зменшить струми Фуко і таким чином зменшить втрати?

Цікаво б було подивитись з чого зібрані МК кваньшуй QS 8000 273 50H

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#46077Повідомлення 21 лист 2017, 09:36 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Підскажіть хто знає, який діаметр і дліна ротора ДС3.6, просто потрібно для міркувань а найти не можу


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]              На сторінку Пред.  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 70  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: Renegate, yuri і гості: 104


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group