Поточний час: 29 бер 2024, 02:44

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Тільки проекти, у які вкладено гроші. Решту просимо публікувати у"Концепції та ідеї"


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 961 ]  На сторінку Пред.  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65  Наступ.
Автор Повідомлення
#45927Повідомлення 17 лист 2017, 16:50 
Творець електромобіля
Не в мережі

Дякував (ла) 226 Подякували 1087
Читая форум понимаю, что каждый занимается своим бизнесом и никто не занимается развитием электромобилестроения)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45928Повідомлення 17 лист 2017, 17:57 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
якщо це в мій адрес то я пишу те що думаю, і аж ніяк не в цілях збагачення, чи я не прав?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45930Повідомлення 17 лист 2017, 18:03 
Ветеран руху
Не в мережі

Звідки: Киев Киев
Дякував (ла) 126 Подякували 94
Шота Ишхнели писав(ла):
Читая форум понимаю, что каждый занимается своим бизнесом и никто не занимается развитием электромобилестроения)

неправильно понимаете :winken:
1) "для всего общества" должны заниматься общественные организации.
2) мы тут выживаем а не "занимаемся бизнесом". разница огромная в словах...
3) нет ничего плохого в том, чтобы каждый был занят своим любимым делом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45931Повідомлення 17 лист 2017, 18:11 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1068
babac писав(ла):
якщо це в мій адрес то я пишу те що думаю, і аж ніяк не в цілях збагачення, чи я не прав?

...А тебе, Дима, не в чём оправдываться - потому,что твоя позиция и мнение имеют понятное обоснование и подкрепляются опытом. Поэтому некоторая эйфория новичков по поводу целесообразности,эффективности и простоте (относительной) внедрения МК (да и не только их) в авто скоро развеятся. В том числе благодаря и твоему трезвому мнению. Так шо всё ОК!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45932Повідомлення 17 лист 2017, 18:21 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
babac писав(ла):
Средне авто споживає на холостому при робочій температурі 0.8-1.2л в годину, а вообще то справа кожного на що витрачять свій чяс і гроші, я просто висловив свою думку, якщо асинхронік з редуктором через полуося буде і результат і не нашкодите керованості і надежності авто, мотор колеса утопія для повнорозмірного авто.
А вообще то перепрошивка ЄБУ (для зміни УОЗ для газа,з відключеням лямбда-зонда) + меньші і легші колеса+ збільшення степені стискання(ну це якщо уже по серйозному) дасть кращий результат в плані економії газу за меньші гроші :) І полетять зараз в мене помідори :D :D
Приклад моє авто при моторі 1.8л може споживать 6.8л газу за містом при 90-100км.ч, а якщо 70-80км.ч то 6 літрів , що в переводі 3 літри бензину :)
1 Я також на газу , мотор 1,8 , 10 літрів/газу на 100 км при 100-120 км/год , колеса легкосплавні
2 Одне діло влізти так,щоб можна було відкотитись у випадку незадовільного результату до попереднього стану - втрати будуть десь 2000 президентів з 5000 (+/-)
Зовсім інше залишитись без авто вартістю в 7000 і все одно втратити додакових 4000 .

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45933Повідомлення 17 лист 2017, 18:24 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Инженер писав(ла):
babac писав(ла):
якщо це в мій адрес то я пишу те що думаю, і аж ніяк не в цілях збагачення, чи я не прав?
...А тебе, Дима, не в чём оправдываться - потому,что твоя позиция и мнение имеют понятное обоснование и подкрепляются опытом. Поэтому некоторая эйфория новичков по поводу целесообразности,эффективности и простоте (относительной) внедрения МК (да и не только их) в авто скоро развеятся. В том числе благодаря и твоему трезвому мнению. Так шо всё ОК!
Вже ж писав
Відсутність позитивного результату-також результат
+ не збираюсь набивати шишки самостійно - тому читаю , шукаю хто б захотів/зміг допомогти мені +заробити собі за вже набиті шишки.

ПС
Приємно вражений культурою виробництва Инженера , заповзятістю babac , дизайну Шоти Ишхнели, та комерційною хваткою Захара.тв

ППС
Якщо когось не згадав - вибачайте , ще не всиг все прочитати , читаю форум всього 3 день.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45936Повідомлення 17 лист 2017, 19:43 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1068
budivelnik писав(ла):
читаю форум всього 3 день

...это очень мало - месяца два-три ,а то и с полгода :D ,но Вы сильно не увлекайтесь - это дело заразное.
Чуть подсядешь - и фсё,спрыгнуть будет сложно. А народ у нас хороший!
(...на добром слове - спасибо!)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45939Повідомлення 17 лист 2017, 20:55 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 88 Подякували 238
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
Дело конечно заразное,но лучше учиться на чужих ошибках а не на своих.Тем более сумма вложения немалая.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45946Повідомлення 17 лист 2017, 22:11 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
tank6661 писав(ла):
Дело конечно заразное,но лучше учиться на чужих ошибках а не на своих.Тем более сумма вложения немалая.
Що і роблю :ups:
Вже сформувалось кілька запитань
1 Чому Батискаф відмовився від BLCD , я зрозумів що горів контролер... , але коли горить контролер - то відмовляються від того що горить , а не від того що залишилось ціле
2 Скільки реально циклів витримують батареї різних типів при різних струмах ( чекати тільки той тип від Григорія.К , що витримує 10-20С і 5000 циклів , але в 1,5-2 рази важчий , чи взяти в 1,5-2 рази більший обєм 18650 або монстриків)
3 Які реально претензії до МК ?
Втрати 0,3Квт потужності на максимальній швидкості - не проблема для авто з ДВС
Ненадійність постійних магнітів-? - так полетять - наклеємо інші- чи вони постійно летять?

ПС
По темі гілки
1 Кузов народного авто повинно бути однообємним (хечбек а-ля степвей, мінівен+високий кліренс)
2 Тип приводу - а-ля БМВ і3 + аля конструктор лего
30-150 км на батарейках+15Квт генератор
3 Мінімальна конфігурація
Кузов+(електродвигун на одну вісь з 2-х швидкісноюКПП або 2МК)+батарейки 5Квт*годин______приблизно 7000-10000 доларів
При цьому клієнту наполегливо пропонують
або поставити додатково генератор___________________________+700-1000
або поставити додатково 5-10-15-20 Квт*год батарейок__________+750-1500-2250-3000
або і одне і друге разом_____________________________________+1450-4000
або все разом+двигун на іншу вісь...__________________________+3000
Таким чином
В мінімальному варіанті реально вкластись в 7000-10000 доларів
В максимальному - і 17000 буде мало , але й машина буде іншого класу і конфігурації.... і при цьому досить конкурентоздатна навіть в максимальній комплектації (повний привід+пробіг на чистій електриці 150Км+без обмежень пробігу на швидкості до 100км/година

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45948Повідомлення 17 лист 2017, 23:21 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 88 Подякували 238
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
Самая главная претензия к МК-слабый момент на низах,ему нужны обороты.Магниты постоянно в моторах не летят,точнее,они вообще практически не летят,тут скорее всего был банальный брак.По батареям проще всего поставить консервы от Лифа-и надежно,и просто,и циклов 1000+ будет.Но дешевле поставить монстры.
Вопрос в другом-если это хобби,тогда понятно,но если вы ищите в переделке хоть какую нибудь выгоду-затея бессмысленная.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45950Повідомлення 17 лист 2017, 23:45 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
tank6661 писав(ла):
Самая главная претензия к МК-слабый момент на низах,ему нужны обороты.
Поясніть
Якщо я правильно розумію електротехніку то момент від оборотів не залежить - ККД може бути 0 , якщо колесо на місці і опір обертання має вищий момент ніж механічний момент колеса...
Але якщо влив 250А ( у варіанті який я розглядаю) то отримав 350Нм моменту навіть якщо колесо стоїть на місці і весь ампераж нагріває обмотки
В крайньому випадку офіційна інформація від виробника
Вольтаж____Ампераж_____Момент_____обертів
95,4_________250________187________1000
95,4_________250________202________900
95,4_________250________218________800
95,4_________250________235________700
95,4_________250________262________600
Нижні значення по обертах не вказані , але побудувавши графік можна вийти на 350Нм- і така цифра вказана виробником як максимальний момент
2 * 350=700
Момент двигуна мого китайця 150 НМ( на 1000 думаю що не більше 100) , головна передача 4 , перша3,5, друга 2 , таким чином момент на колесах від ДВС на першій максимум 1200 , на 2гій-800
2МК з горем пополам машину потягнуть , а 4 - то не відрізниш від ДВС
tank6661 писав(ла):
Магниты постоянно в моторах не летят,точнее,они вообще практически не летят,тут скорее всего был банальный брак.
Це вже добре
tank6661 писав(ла):
По батареям проще всего поставить консервы от Лифа-и надежно,и просто,и циклов 1000+ будет.Но дешевле поставить монстры.
Якщо використовувати батарею як компенсатор який покращує ефективність роботи ДВС то циклів повного заряду розряду на 300 км/день буде більше 3. Тому 1000 циклів за 800 доларів-якось дороговато.
Ті батареї що анонсував Григорій.К мають 5000 циклів і фантастині параметри віддаваємої потужності/заряду + не бояться холоду...
tank6661 писав(ла):
Вопрос в другом-если это хобби,тогда понятно,но если вы ищите в переделке хоть какую нибудь выгоду-затея бессмысленная.
Я не настільки бідний щоб переживати про втрату 5000 доларів(особливо коли роблю те що самому подобається ) , але й не настільки багатий щоб розкидатись 5000 доларів заради власного задоволення....
Просто є кілька ступеней успіху.
Перший - якщо розхід в місті впаде на 30%(на трасі10%) + додатковий задній привід - в мене вже буде либа на все обличчя....
Другий - є й інші резони , але толку їх обговорювати , якщо не впевнений що вийде перший.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45973Повідомлення 19 лист 2017, 18:34 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 88 Подякували 238
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
budivelnik писав(ла):
tank6661 писав(ла):
Момент двигуна мого китайця 150 НМ( на 1000 думаю що не більше 100) , головна передача 4 , перша3,5, друга 2 , таким чином момент на колесах від ДВС на першій максимум 1200 , на 2гій-800
2МК з горем пополам машину потягнуть , а 4 - то не відрізниш від ДВС

По ровному естественно поедет,но трогаться в горку будет проблематично.Плюс не забывайте что у вас есть сцепление,с помощью которого можно всегда трогаться на самом высоком моменте.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45976Повідомлення 19 лист 2017, 19:25 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
tank6661 писав(ла):
budivelnik писав(ла):
Момент двигуна мого китайця 150 НМ( на 1000 думаю що не більше 100) , головна передача 4 , перша3,5, друга 2 , таким чином момент на колесах від ДВС на першій максимум 1200 , на 2гій-800
2МК з горем пополам машину потягнуть , а 4 - то не відрізниш від ДВС
По ровному естественно поедет,но трогаться в горку будет проблематично.Плюс не забывайте что у вас есть сцепление,с помощью которого можно всегда трогаться на самом высоком моменте.
1 Зараз я не демонтую ДВС , тому у варіанті важких умов - в мене проблем не повинно виникнути
2 Тільки що закінчив перегляд гілки
http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=26&t=1067&start=150
Там Деніс з Бабак зробили цікаву річ- сумістили КПП з електродвигуном ( останній взагалі зайшов в колокол зчеплення)
Якщо перший етап пройде добре ( 2 МК колеса ) то швидше за все другим етапом буде замовлення двигуна в Бабак , який ввійде в КПП.
Таким чином на передній осі буде слабший по моменту десь 80-100Нм електродвигун який буде працювати через КПП на передню вісь, таким чином момент може бути і 1200 на колесах(передніх) , а ззаду будуть 2 МК які будуть вмикатись при потребі
Як на мене
Для складних умов ( повільний рух в поганих умовах ) буде використовуватись або передня вісь , або перід+зад
Для постійного руху по трасі - будуть використовуватись МК , передня вісь буде на нейтралці.
Може вийти досить цікаве з точки зору економії рішення, адже надлишковим в цьому рішенні періодично будуть тільки
або вага електродвигун +КПП ( рух на постійній швидкості по хорошій дорозі) - тоді МК будуть працювати в максимально ефективній зоні ККД , так як КПП буде відключене
або вага двох МК ( при рушанні. або дуже повільно - тоді вже відключені МК , і хоч вони на постійних магнітах , але втрати залежать від частоти обертання. а частота якраз буде невелика
Тобто максимум 50-60 кг.

ПС
Для 16 пар магнітів . при 1000 обертів- електрична частота приблизно 300Гц - втрати приблизно 300Вт - висновок - на цій частоті кожен Гц=Ватту втрат
Так як втрати залежать від квадрату частоти , то при падінні частоти в 3 рази - втрати зменшаться в приблизно 10 разів.
Значит при швидкості до 40 км/год - втратами в МК можна знехтувати (це якихось 30 Вт) . а при вищих швидкостях відімкнення КПП - зменшить механічні втрати від високого передаточного числа(приблизно 1/12)

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45979Повідомлення 19 лист 2017, 21:31 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Шота Ишхнели писав(ла):
Читая форум понимаю, что каждый занимается своим бизнесом и никто не занимается развитием электромобилестроения)
..............................................
....Обидное заявление, хотя и достаточно обоснованное. Но , развитие предполагает существенное улучшение ! Хочется надеяться, что следующий "Страйк 2" Шоты, будет существенно лучшим. Но, Шота , заметил ли ты, что , даже Китайцы, уже отказались от МК приводов..
......Для работ по развитию электромобилестроения, мало желания и даже умения , нужны и немалые вложения, трудно прогнозируемые.
....На Киевской выставке (на Салютной) , прокатившись на "Твизи", я сказал представителю фирмы, что моя , вдвое более тяжёлая Электра2, потребляет энергии вдвое меньше Твизи. ....................
Через месяц, некий деятель, прокатившись на Электре, спросил : Готов ли я подписать контракт, на переделку привода Твизи, до расхода ~40втчкм , в ограниченные сроки? ......Я, подумав , отказался. И не потому, что не верю в такую возможность, а потому , что и сам пока не знаю, 1) какой мотор туда подойдет габаритно. 2) Где эту работу делать? 3) Каковы будут затраты средств и времени ?.
....Хотя, с радостью принял бы участие в этом проекте, но , в качестве участника, а не в качестве юридически- ответственного лица.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45980Повідомлення 19 лист 2017, 21:52 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1000
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
развитие электромобилестроения.это не сколько добавление новых проэктов на форум и не борьба за супер экономичный привод..,самое главное привлечение новых людей,с новыми людьми приходят и новые идеи...проэкты...
чтобы эти люди приходили нужно чтобы им было интересно..не раз видел сообщения где человек спрашивает.а ему отвечают что то типа ты сам дурак))))) без аргументов и каких бы то ни было обоснований.....я на пример не раз задавал вопросы,ответа так и не получил) ну да ладно.сам разобрался..
а торговая площадка так это везде так)и без нее ни куда,правда здесь эта площадка не совсем понятная и какая-то вывернутая, мне на пример не понятно.почему в темах(не буду говорить каких)народ нормально спрашивает по чем тот или иной продукт,какая конфигурация,или еще что... ответ в личке))))))) как по мне бред...
так бы я к примеру зашел посмотрел,так тут такая комплектация стоит 10,другая 15 мне было бы понятно на что расчитывать.понятны были бы возможности продавца...

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 961 ]              На сторінку Пред.  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 10


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group