tank6661 писав(ла):
Самая главная претензия к МК-слабый момент на низах,ему нужны обороты.
Поясніть
Якщо я правильно розумію електротехніку то момент від оборотів не залежить - ККД може бути 0 , якщо колесо на місці і опір обертання має вищий момент ніж механічний момент колеса...
Але якщо влив 250А ( у варіанті який я розглядаю) то отримав 350Нм моменту навіть якщо колесо стоїть на місці і весь ампераж нагріває обмотки
В крайньому випадку офіційна інформація від виробника
Вольтаж____Ампераж_____Момент_____обертів
95,4_________250________187________1000
95,4_________250________202________900
95,4_________250________218________800
95,4_________250________235________700
95,4_________250________262________600
Нижні значення по обертах не вказані , але побудувавши графік можна вийти на 350Нм- і така цифра вказана виробником як максимальний момент
2 * 350=700
Момент двигуна мого китайця 150 НМ( на 1000 думаю що не більше 100) , головна передача 4 , перша3,5, друга 2 , таким чином момент на колесах від ДВС на першій максимум 1200 , на 2гій-800
2МК з горем пополам машину потягнуть , а 4 - то не відрізниш від ДВС
tank6661 писав(ла):
Магниты постоянно в моторах не летят,точнее,они вообще практически не летят,тут скорее всего был банальный брак.
Це вже добре
tank6661 писав(ла):
По батареям проще всего поставить консервы от Лифа-и надежно,и просто,и циклов 1000+ будет.Но дешевле поставить монстры.
Якщо використовувати батарею як компенсатор який покращує ефективність роботи ДВС то циклів повного заряду розряду на 300 км/день буде більше 3. Тому 1000 циклів за 800 доларів-якось дороговато.
Ті батареї що анонсував Григорій.К мають 5000 циклів і фантастині параметри віддаваємої потужності/заряду + не бояться холоду...
tank6661 писав(ла):
Вопрос в другом-если это хобби,тогда понятно,но если вы ищите в переделке хоть какую нибудь выгоду-затея бессмысленная.
Я не настільки бідний щоб переживати про втрату 5000 доларів(особливо коли роблю те що самому подобається ) , але й не настільки багатий щоб розкидатись 5000 доларів заради власного задоволення....
Просто є кілька ступеней успіху.
Перший - якщо розхід в місті впаде на 30%(на трасі10%) + додатковий задній привід - в мене вже буде либа на все обличчя....
Другий - є й інші резони , але толку їх обговорювати , якщо не впевнений що вийде перший.