Хочу замахнутись на проект електромотоцикла класу Спортбайк
Так як більшу половину свого життя проїздив на мотоциклах і останнім часом катаюсь на Дукаті Монстер 600 і його характеристики мене влаштовують (для літра вже старий став
), тому хочу зробити електромотоцикл зі схожими параметрами, але трохи все ж таки кращими, щоб сівши на нього відчув що він кращий та потужніший.
Для початку хочу спробувати зробити електродвигун, а точніше скомпонувати два двигуни в один електропривід. Якщо дійсно вийде щось гідне з цим електроприводом, то куплю донора, скоріше за все, того ж Дукаті Монстра і буду рухатись далі, якщо ні, то продовжувати не буду.
Бажані характеристики:
Максимальна швидкість 160-180 км/год
Розгон до 100 км/год за 4-5 сек
Пікова потужність 40-60 кВт
Орієнтовні крутні моменти на колесі при 0 об/хв - 700 Нм, при 100об/хв – 1300Нм, при 1500об/хв 600 Нм
Маса 170 кг
Колеса 17 дюймов. Радіус 305мм (1,915 метра за оберт, при 180км/год - 1500…1600об/хв),
Бюджет проекту орієнтовно $4000-5000 розтягнуті на рік, а можливо й два.
По електроприводу – хочу як основний двигун взяти АИР100L6 на Cлавянці від Вячеслава М (перемотаного з АИР100L8) , якщо я не помиляюсь він видає 33кВт і 160Н.м та розкручується на 6600 об/хв. Якщо передаточне число на цепній передачі буде 1:4 щоб розвивав ту швидкість яку потрібно, то старт до ста буде секунд десять, а то й більше… тому на одному валу з ним хочу встановити додатковий моментний БЛДС з відведенням статора з активної зони зі збільшенням обертів, як на відео
https://www.youtube.com/watch?v=RqF4RwdcksY , або як колись озвучував ідею Міхалич - збільшенням зазорів в БЛДС зі збільшенням обертів.
Вага електродвигуна АИР100L6 буде 30кг ( габарити 430х260мм, діаметр вала 28мм) та вага допоміжного електродвигуна БЛДС теж, гадаю, буде 30кг (за виготовленням БЛДС планую приставати до Діми babac
). Загальна вага приводу вийде десь 60кг, це багато але прийнятно.
Так як зараз займаюсь дороблянням свого Субарика, то по цьому проекту етап переварювання ідей реалізації, тому буду радий почути як раціональні думки так і зауваження, бо я все ж таки механік і з електроприводами на Ви