Поточний час: 28 бер 2024, 23:07

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 37 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
#38601Повідомлення 04 лип 2017, 09:45 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Tumen
Дякував (ла) 166 Подякували 68
Мій електротранспорт: Заз 968м
Никола писав(ла):
Vladimirvv писав(ла):
250 т.р. это дорого?Печка,кондер есть,осталось двери для них открыть,противники первые в очередь встанут
https://youtu.be/sRAu5-LEsnA



Оффтоп
4300 дол это там. Не знаю какая цена будет там где вы живете,но пока до Одессы доплывет и растаможится,будет наверное8-9-10 дол. Ну и правый руль в Украине запрещен
.

Во Владике 200 т.р. плюс глонас,плюс доставка,250 реально.Речь идёт о массовых поставках,так что правый руль не проблема,будет и левый.Главное,реальный серийный не дорогой электро- вот он ,руку протяни и возьми.
Я уж не говорю,у китайцев подобные от 3 до 5 т.$ ( 5-это с наворотами, СБ и прочее).

_________________
ЗАЗ 968М-электро
http://electricmobile.org.ua/forum/view ... =33&t=1087


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38602Повідомлення 04 лип 2017, 10:09 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 29 Подякували 193
Хочу електротранспорт: любой
Vladimirvv писав(ла):
Во Владике 200 т.р. плюс глонас,плюс доставка,250 реально.



Оффтоп
бушные авто разные цены. На японском сайте эти авто от 4 000 дол до 15 000дол. Конечно за 4 это хорошая цена. В Японии и Лифы бушные по 3-4 тыс дол. а есть и по 30 000 дол.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38606Повідомлення 04 лип 2017, 11:17 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Tumen
Дякував (ла) 166 Подякували 68
Мій електротранспорт: Заз 968м
Никола писав(ла):
Vladimirvv писав(ла):
Во Владике 200 т.р. плюс глонас,плюс доставка,250 реально.



Оффтоп
бушные авто разные цены. На японском сайте эти авто от 4 000 дол до 15 000дол. Конечно за 4 это хорошая цена. В Японии и Лифы бушные по 3-4 тыс дол. а есть и по 30 000 дол.

В ролике цена с глонасом названа 230тр.Базовая,с печкой и кондюком.А дороже это уже дополнительные опции,как везде.
Конечно,у нас будет под 300 т.р- примажутся все,кому не лень.

_________________
ЗАЗ 968М-электро
http://electricmobile.org.ua/forum/view ... =33&t=1087


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#46245Повідомлення 23 лист 2017, 16:14 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Инженер писав(ла):
irde писав(ла):
На данный момент развития ЭТ экономически не выгоден.
...я-бы подправил - "...не выгоден в большинстве потребительских сегментов..." ,или "...выгоден для небольшого круга потребителей...и фанатов :D ..."
Повністю погоджуюсь з Вашою поправкою.
Можу навіть вивести один з теоретично цікавих сегментів
Як не дивно це буде для переважної більшості форумчан -клас великих кросоверів
Навскидку -бензинові 3-5 літрів Нісан Мурано , Порш Каєн ,Фолькваген Туарег .....
Вартість 8-10 річного авто в нормальному стані - 10-15 тисяч доларів
Облизуються на них багато , але вартість користування в 25 і більше л/100 км бензину - відштовхують ( або множать на нуль фантазії)
Тому уявіть
Береться вищеперечислене авто , викидається двигун/КПП ( як правило автомат) , на його місце ставиться
а - малопотужний ДВС з генератором в 15-20Квт - і цим забезпечується мобільність і дальність пересування в 300+ км на заправці
б -4 мотор колеса, або по двигуну на вісь(через КПП ) - чим забезпечуються пристойні тягові(стартові характеристики)
в - 10-20 Квт*годин батарей

На виході отримуємо
а - пристойне авто з розходом максимум 1 грн/км
б - вартість переобладнання в межах 10 000 доларів

Тепер питання на засипку
Що краще
Ліф за 15 000 з пробігом в 150 км між зарядками і вартістю пробігу 0,3 грн/км
Чи кросовер з повним фаршем за 25 000 з необмеженим пробігом і вартістю в 1 грн/км ( замість 5 грн/км в такої ж бензинової версії , але вартістю авто в 2 рази нижчою) , тобто вартість конверсії відібється за 80 000 км пробігу.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#46248Повідомлення 23 лист 2017, 17:42 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Tumen
Дякував (ла) 166 Подякували 68
Мій електротранспорт: Заз 968м
Сегодня видел на стоянке ваз 2104 серо- серебристого цвета в отличном состоянии,а на крыше 2 багажника стандартных совковых.На каждом можно по 200 вт СБ разместить,итого 400 вт.Вид не испортится ,если 500 вт поставить.Таким образом по опыту скажу реально летом 200-300 вт она будет качать в тяговую.Т.е. 2 кВт *час за день в батарею точно даст.Если добиться расхода 100 вт*час на км,то 20 км в день(в среднем ) летом прибавка точно будет.
Это рассуждение о том,стоит ли такие машины в металлолом пускать?Может лучше в электро?
Вот уже ноябрь к концу подходит,электро не эксплуатируется,но часто ловлю себя на мысли,"а солнце то какое,аж слепит" выработка должна быть,угол ,правда,не тот,но зарядка будет точно не слабая.
И это в сибири,где по статистике 300 солнечных дней в году.

_________________
ЗАЗ 968М-электро
http://electricmobile.org.ua/forum/view ... =33&t=1087


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#46253Повідомлення 23 лист 2017, 19:39 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 723 Подякували 662
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
budivelnik писав(ла):
....................................................................................................................................................................................................................................................
Як не дивно це буде для переважної більшості форумчан -клас великих кросоверів
Навскидку -бензинові 3-5 літрів Нісан Мурано , Порш Каєн ,Фолькваген Туарег .....
Вартість 8-10 річного авто в нормальному стані - 10-15 тисяч доларів
Облизуються на них багато , але вартість користування в 25 і більше л/100 км бензину - відштовхують ( або множать на нуль фантазії)
Тому уявіть
Береться вищеперечислене авто , викидається двигун/КПП ( як правило автомат) , на його місце ставиться
а - малопотужний ДВС з генератором в 15-20Квт - і цим забезпечується мобільність і дальність пересування в 300+ км на заправці
б -4 мотор колеса, або по двигуну на вісь(через КПП ) - чим забезпечуються пристойні тягові(стартові характеристики)
в - 10-20 Квт*годин батарей

На виході отримуємо
а - пристойне авто з розходом максимум 1 грн/км
б - вартість переобладнання в межах 10 000 доларів
.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Нравится мне такой неистребимый оптимизм :? ! Даже примитивную Ниву за 10000 долларов ещё надо постараться нормально конвертировать, а уж нормальный кроссовер , где прийдётся переделывать климат, гидроусилитель руля , обманывать бортовую электронику и системы безопасности + всё что надо добавить и упаковать так что бы было не противно на это смотреть(вариант с батарейками в багажнике не прокатит :maul: ) , а ещё надо учесть вес донора!

Vladimirvv писав(ла):
Сегодня видел на стоянке ваз 2104 серо- серебристого цвета в отличном состоянии,а на крыше 2 багажника стандартных совковых.На каждом можно по 200 вт СБ разместить,итого 400 вт.Вид не испортится ,если 500 вт поставить ...............................................................................................................................................................................................................................................................................................


Думаю у "четвёрки" с двумя совковыми багажниками вид ничем уже не испортить :lachtot:

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#46256Повідомлення 23 лист 2017, 21:19 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Olaff писав(ла):
budivelnik писав(ла):
..........................................................................................................................................................
Як не дивно це буде для переважної більшості форумчан -клас великих кросоверів
Навскидку -бензинові 3-5 літрів Нісан Мурано , Порш Каєн ,Фолькваген Туарег .....
Вартість 8-10 річного авто в нормальному стані - 10-15 тисяч доларів
Облизуються на них багато , але вартість користування в 25 і більше л/100 км бензину - відштовхують ( або множать на нуль фантазії)
Тому уявіть
Береться вищеперечислене авто , викидається двигун/КПП ( як правило автомат) , на його місце ставиться
а - малопотужний ДВС з генератором в 15-20Квт - і цим забезпечується мобільність і дальність пересування в 300+ км на заправці
б -4 мотор колеса, або по двигуну на вісь(через КПП ) - чим забезпечуються пристойні тягові(стартові характеристики)
в - 10-20 Квт*годин батарей

На виході отримуємо
а - пристойне авто з розходом максимум 1 грн/км
б - вартість переобладнання в межах 10 000 доларів
.........................................................................................................................................................


Нравится мне такой неистребимый оптимизм :? ! Даже примитивную Ниву за 10000 долларов ещё надо постараться нормально конвертировать, а уж нормальный кроссовер , где прийдётся переделывать климат, гидроусилитель руля , обманывать бортовую электронику и системы безопасности + всё что надо добавить и упаковать так что бы было не противно на это смотреть(вариант с батарейками в багажнике не прокатит :maul: ) , а ещё надо учесть вес донора!
А навіщо так глибоко?
1 У нас все одно буде електродвигун на передній осі, тому все що від ДВС через ременні приводи передавалось - може передаватись і від електромотора.
2 По системам безпеки
Що такого надскладного в системах безпеки є в авто випущених мінімум5-7 років тому?

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#46257Повідомлення 23 лист 2017, 21:43 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 723 Подякували 662
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Ну если не сложно жду затаив дыхание конверсию кайена за 10000 долларов :pfeif:

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#46259Повідомлення 23 лист 2017, 21:54 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Olaff писав(ла):
Ну если не сложно жду затаив дыхание конверсию кайена за 10000 долларов :pfeif:
Спочатку потрібно дочекатись половинчатої конверсії Емгранда Х7 , яка станом на сьогодні не вийшла далі постановки техзавдання , але в цьому техзавданні першим пунктом йдуть дати , по ньому початок робіт в залізі планується на березень 2018 ( при умові використання китайських комплектуючих)
Якщо ж вдасться втриматись на наших - то дата може бути зсунута вперед на пару місяців..

ПС
Я інженер-будівельник по спеціальності, а в будівництві не прийнято приступати до будівництва хмарочосів , перш - ніж навчишся будувати хрущовки...

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#46359Повідомлення 25 лист 2017, 10:15 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Из истории конверсии тяжёлых джипов:............
Лет 10- 12 назад, приехал сибиряк на "Кайене"в Москву, с намерением уехать на "ЭлектроКайене". Обратился он к самому авторитетному в то время спецу... с ником "ВалВас", и партийной кличкой "Полковник"!...
..Характер у ВалВаса был полковничий, но , действительно, был СПЕЦ.
От Такого заказа СПЕЦ отказался, мотивируя, непропорционально растущими, с увеличением массы, трудностями. ......................
....НО, вместо опытного СПЕЦА, сразу объявилась команда желающих заработать, во главе с неким "Гайковёртом" . Через полгода работ, при щедром финансировании, при первом тестовом , снимаемом на рекламный ролик заезде, задымилась и батарея и мотор "ВАРП9". ..............
Сибиряк требовал возмещения громадных убытков , грозил судом, чем кончилось - не знаю.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#46364Повідомлення 25 лист 2017, 11:13 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Михалыч писав(ла):
Из истории конверсии тяжёлых джипов:............
Я знайомий з цією історією , від Вас , просто чи то з іншого форуму ,чи то на інших гілках цього , Ви це описували.
1 Різниця в підходах ( мій і описаний) - суттєва
Описаний - це спроба покращити вже і так максимально наворочений з збереженням всіх плюшок ( тобто взяти за 50 000 додати до нього 20 000 - щоб отримати можливість розпальцовки на 100 000
Мій - це спростити вже існуючий з погіршенням одних параметрів заради покращення іншого (економічності пересування) , тобто зняти ДВС з потужністю в 300 коней і замінити його ДВС/генератор - з потужністю в максимум 30 + або 4 мотор-колеса , або 2 на осі через роздатки , отримавши на виході пристойну динаміку( як для стандартного бюджетного авто , а не авто преміум класу) максимум до 100-120 км/год , отримавши розхід палива в 1-1,5 грн/км , зберігши якість салону , частково керованість( ми ж зменшили максимальні швидкості , а тому максимальна гострота нам вже не потрібна ), зберігши геометричні параметри проходимості
2 Якщо Ви звернули увагу
а - поки що я не збираюсь влазити в преміум кросовери , і це обговорення виникло після мого припущення, що є категорія людей. яка б ( на мій погляд) захотіла б користуватись обрізаним по можливостям преміум-авто в повсякденному житті
б - в реалі я збираюсь трошки поексперементувати над своїм Джілі Емгранд Х7 (передньопривідний універсал в кузові а-ля Тойота Рав-4 )
3 Мій розрахунок наступний
Мій 3 річний з пробігом в 100 000 і не ідеальним станом лакофарбового покриття( експлуатую по чорному) сьогодні коштує 7000-8000 доларів.
Надіюсь що за 5000 зможу перетворити його в гібрид
Таким чином просто порівнюються можливі варіанти
Продати свій і доклавши 5000-7000 - отримати авто з таким самим пробігом і приблизно того ж року випуску Ліф з обмеженням пробігу до 100-120 км , або Шевроле вольт , з низьким кліренсом і салоном на 4 особи...
Мені легше експериментувати над тим що вже добре знаю.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#46403Повідомлення 26 лист 2017, 06:45 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Tumen
Дякував (ла) 166 Подякували 68
Мій електротранспорт: Заз 968м
Olaff писав(ла):

Vladimirvv писав(ла):
Сегодня видел на стоянке ваз 2104 серо- серебристого цвета в отличном состоянии,а на крыше 2 багажника стандартных совковых.На каждом можно по 200 вт СБ разместить,итого 400 вт.Вид не испортится ,если 500 вт поставить ...............................................................................................................................................................................................................................................................................................


Думаю у "четвёрки" с двумя совковыми багажниками вид ничем уже не испортить :lachtot:

----------------
Кому как,меня уже от современных форм тошнит.
А СБ в сельской местности мощностью до 500 вт (реальная 250) с тяговой на 50-100 км пробега в основном решит все задачи без зарядки от сети.
У меня СБ реальная до 100 вт,эксплуатировал с батареей 3.5 кВт ( реальная меньше) все лето, практически от сети не заряжался.Свои задачи решал успешно,доволен на все 100.
Жена видит пользу,говорит купи ещё аккумуляторов.Я пока не хочу.
А вот четверка


Додаткові файли:
IMG_20171126_095441.jpg
IMG_20171126_095441.jpg [ 258.07 КБ | Переглядів: 5475 ]

_________________
ЗАЗ 968М-электро
http://electricmobile.org.ua/forum/view ... =33&t=1087
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#46419Повідомлення 26 лист 2017, 13:22 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
А , ведь действительно, ДОНОР ! Площадь крыши ~ 3 - 4,5 м.кв . Это ж , езли СП, то за день на солнце, ~ 1,5 квт час. При нормальном приводе
~ 20 км безрозеточной езды. ! ! !................
....Но , хочу напомнить, главный параметр определяющий : - в доноры - или в металлолом? : Состояние кузова...............
....Днями, продал свою "Сузуки Альто, с мотором - с пол оборота ! " за 500 д. В доноры никому не предлагал . Свинью не подложил, слишком ржавая снизу. ( купил сварщик)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#46519Повідомлення 27 лист 2017, 19:13 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Tumen
Дякував (ла) 166 Подякували 68
Мій електротранспорт: Заз 968м
Кому по современней ваз2111,вес и площадь СП будут такие же,как у ваз2104


Додаткові файли:
IMG_20171006_175935.jpg
IMG_20171006_175935.jpg [ 95.65 КБ | Переглядів: 5404 ]

_________________
ЗАЗ 968М-электро
http://electricmobile.org.ua/forum/view ... =33&t=1087
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#46522Повідомлення 27 лист 2017, 19:27 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Считал, что более новый авто сделан по новым технологиям, и должен быть чуть легче своего предшественника того же класса. Оказывается, нет.
Интересно, как это у них получается?

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 37 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 7


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group