Михалыч писав(ла):
Из истории конверсии тяжёлых джипов:............
Я знайомий з цією історією , від Вас , просто чи то з іншого форуму ,чи то на інших гілках цього , Ви це описували.
1 Різниця в підходах ( мій і описаний) - суттєва
Описаний - це спроба покращити вже і так максимально наворочений з збереженням всіх плюшок ( тобто взяти за 50 000 додати до нього 20 000 - щоб отримати можливість розпальцовки на 100 000
Мій - це спростити вже існуючий з погіршенням одних параметрів заради покращення іншого (економічності пересування) , тобто зняти ДВС з потужністю в 300 коней і замінити його ДВС/генератор - з потужністю в максимум 30 + або 4 мотор-колеса , або 2 на осі через роздатки , отримавши на виході пристойну динаміку( як для стандартного бюджетного авто , а не авто преміум класу) максимум до 100-120 км/год , отримавши розхід палива в 1-1,5 грн/км , зберігши якість салону , частково керованість( ми ж зменшили максимальні швидкості , а тому максимальна гострота нам вже не потрібна ), зберігши геометричні параметри проходимості
2 Якщо Ви звернули увагу
а - поки що я не збираюсь влазити в преміум кросовери , і це обговорення виникло після мого припущення, що є категорія людей. яка б ( на мій погляд) захотіла б користуватись обрізаним по можливостям преміум-авто в повсякденному житті
б - в реалі я збираюсь трошки поексперементувати над своїм Джілі Емгранд Х7 (передньопривідний універсал в кузові а-ля Тойота Рав-4 )
3 Мій розрахунок наступний
Мій 3 річний з пробігом в 100 000 і не ідеальним станом лакофарбового покриття( експлуатую по чорному) сьогодні коштує 7000-8000 доларів.
Надіюсь що за 5000 зможу перетворити його в гібрид
Таким чином просто порівнюються можливі варіанти
Продати свій і доклавши 5000-7000 - отримати авто з таким самим пробігом і приблизно того ж року випуску Ліф з обмеженням пробігу до 100-120 км , або Шевроле вольт , з низьким кліренсом і салоном на 4 особи...
Мені легше експериментувати над тим що вже добре знаю.