Kapral88 писав(ла):
Бред,при чём износ аккумулятора к микротрещинам в проводке и износу щёток стартера.вы в курсе что после того как двигатель заведён, аккум не работает?или вы не ездили на жигулях без акумулятора ни когда? Я купил фиата в 2010г б.у, а кум новую дачию в 2008г.к 2017г он проехал 50000км и поменял уже 3 акума,а я проехал 140000 и пока на втором аккумуляторе,при этом я вожу в день по 400кг груза.у кого износ больше? А вы о генераторе и свечах говорите.
1 Судячи по ніку - в мене син Вашого року народження
2 Єдине завдання стартового акамулятора - завести машину , підтримка і живлення всіх інших систем- це завдання генератора.
3 Чим більший знос втулок стартера-тим більше енергії витрачається на виконання роботи по провертанню колінвала двигуна.
Точно так само - чим більший механічний знос вкладишів двигуна - тим важче цей двигун провертати
4 Чим більше струму втікає на масу - тим нижча напруга яка подається на свічки і інжектор , а значить важче завести машингу.
Таким чином -чим більший механічний (електричний/часовий) знос механізму (машини) тим більше енергії потрібно для його запуску.
Тому нові авто заводяться легше ніж старі.
ПС
Подумайте - чому річне авто коштує 75% від нового , трьохрічне - 50-60% від нового , пяти-десяти-річне - 30-40% від нового.
по вашей логике если я куплю сейчас дядьке на волгу21 1967г выпуска фирменный акум то он сдохнет через месяц? я приводил пример с моей машиной и с машиной кума,ещё раз спрошу, у кого износ больше? я за этот период менял расходники, делал ходовку.