Поточний час: 27 квіт 2024, 19:57

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 30 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
#47347Повідомлення 05 груд 2017, 10:57 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Вирішив на цьому форумі створити тему про власний проект, який дуже довго тягну і кінця і краю не видно ))) Фотографій буде багато, тому я їх позменшував. Та й буду прикріпляти вибірково, а не все підряд. Поїхали! :)

В лютому 2015 року я надумав сконструювати собі центральнопривідний безпедальний транспорт. Почало все як завжди, з примітивного креслення.
Додаткові файли:
01.jpg
01.jpg [ 176.65 КБ | Переглядів: 7884 ]


був придбаний задній литий обід від якогось мопеду типу дельта чи альфа 17"
Додаткові файли:
02.jpg
02.jpg [ 178.16 КБ | Переглядів: 7884 ]


далі приступив до зварки рами
Додаткові файли:
03.jpg
03.jpg [ 173.27 КБ | Переглядів: 7884 ]


Додаткові файли:
04.jpg
04.jpg [ 212.86 КБ | Переглядів: 7884 ]


Додаткові файли:
05.jpg
05.jpg [ 239.96 КБ | Переглядів: 7884 ]


Додаткові файли:
07.jpg
07.jpg [ 185.65 КБ | Переглядів: 7884 ]


Планував використовувати 1 колекторний двигун 1кВт на 36В, живлячи його від 60В.
Додаткові файли:
06.jpg
06.jpg [ 103.89 КБ | Переглядів: 7884 ]


Був придбаний комплект шківів і зубчатий ремінь профілю XL. Розрахункова тяга ремею мала бути в районі 30кг.
Додаткові файли:
08.jpg
08.jpg [ 231.58 КБ | Переглядів: 7884 ]


Додаткові файли:
09.jpg
09.jpg [ 247.39 КБ | Переглядів: 7884 ]


Додаткові файли:
10.jpg
10.jpg [ 276.88 КБ | Переглядів: 7884 ]


Додаткові файли:
11.jpg
11.jpg [ 213.01 КБ | Переглядів: 7884 ]

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#47348Повідомлення 05 груд 2017, 11:02 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Далі були приварені вуха кріплення амортизаторів та придбані мото аморти з масляним демпфером
Додаткові файли:
12.jpg
12.jpg [ 155.94 КБ | Переглядів: 7883 ]


Додаткові файли:
13.jpg
13.jpg [ 98.68 КБ | Переглядів: 7883 ]


Додаткові файли:
14.jpg
14.jpg [ 209.17 КБ | Переглядів: 7883 ]


Натяжку ремня зробив по самонатяжному принципу, збільшивши охвати та забеспечивши піджим зі збігаючюї сторони шківа.
Додаткові файли:
16.jpg
16.jpg [ 169.89 КБ | Переглядів: 7883 ]


Вирішив зробити примітивний ШИМ контролер
Додаткові файли:
15.jpg
15.jpg [ 87.12 КБ | Переглядів: 7883 ]


Додаткові файли:
17.jpg
17.jpg [ 190.06 КБ | Переглядів: 7883 ]


Додаткові файли:
18.jpg
18.jpg [ 217.3 КБ | Переглядів: 7883 ]


При першому випробуванні і струмі в мотор коло 70А ремінь порвався.
Додаткові файли:
19.jpg
19.jpg [ 107.8 КБ | Переглядів: 7883 ]

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#47351Повідомлення 05 груд 2017, 11:24 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Далі було принятор рішення замінити ремінь ланцюгом, але щоби було менше шуму та ударних вібрацій - ланцюг вибрав промисловий з найменшим доступним кроком: 6мм роликовий. Але він продавався довжиною по 5м мінімум :)
Додаткові файли:
20.jpg
20.jpg [ 359.92 КБ | Переглядів: 7880 ]


Додаткові файли:
21.jpg
21.jpg [ 161.99 КБ | Переглядів: 7880 ]


Додаткові файли:
22.jpg
22.jpg [ 69.33 КБ | Переглядів: 7847 ]


Шків на промвалу замінив на зірку.
Додаткові файли:
23.jpg
23.jpg [ 74.89 КБ | Переглядів: 7880 ]


Додаткові файли:
24.jpg
24.jpg [ 102.67 КБ | Переглядів: 7880 ]


Після вкачуванна в мотор більше 3кВт колектор не витримав знущань і почорнів. Ланцю витримав.
Додаткові файли:
25.jpg
25.jpg [ 206.03 КБ | Переглядів: 7880 ]


Додаткові файли:
26.jpg
26.jpg [ 170.72 КБ | Переглядів: 7880 ]


Після цього було вирішено придбати ще один такий мотор і комутівати їх послідовно-паралельно пакетником. Тяга - швидкість.
Спершу ланцюг дав один на дві ведучі зірки
Додаткові файли:
27.jpg
27.jpg [ 125.99 КБ | Переглядів: 7880 ]

А згодом дізнався, що для ланцюга таке застовування недопустиме. Звісно, ланцюг від перекосу розклепувало і рвало.

Поміж те зробив фермовий підсилювач стакану.
Додаткові файли:
28.jpg
28.jpg [ 106.38 КБ | Переглядів: 7880 ]


А згодом поставив два ланцюги, по одному на кожен двигун :)
Додаткові файли:
30.jpg
30.jpg [ 159.91 КБ | Переглядів: 7880 ]


Додаткові файли:
31.jpg
31.jpg [ 162.4 КБ | Переглядів: 7880 ]


переробив мозги шим контролера
Додаткові файли:
32.jpg
32.jpg [ 143.25 КБ | Переглядів: 7880 ]


Добавив захист ручки газу від замикання сигналу на +5В (пробою) і провірку положення при включенні.
Додаткові файли:
33.jpg
33.jpg [ 85.06 КБ | Переглядів: 7848 ]


Так, як мотори колекторні, пробой фетів контролера грозив вильотом в стратосферу. Тому переробив автоматичний вимикач, перемемотавши соленоїд зі струмової обмотки на багатовиткову і на руль винів кнопку "аварійне відключення"
Додаткові файли:
34.jpg
34.jpg [ 194.41 КБ | Переглядів: 7880 ]


Зробив датчик струму на герконах і включив його в зворотній звязок ШИМ контролера для захисту від завеликого фазного струму
Додаткові файли:
35.jpg
35.jpg [ 123.59 КБ | Переглядів: 7880 ]


Згодом переробив вісь промвалу з аутранера на інранер. Раніше в мене втулка з шківами-шестернями оберталась на підшипнику навколо статичної осі. Тепер віст обертається в підшипниках.
Додаткові файли:
36.jpg
36.jpg [ 139.01 КБ | Переглядів: 7880 ]


Все було прекрасно, за виключенням складної трансмісії і шуму ланцюга від високих обертів. Мотори в послідовному включенні давали дурну тягу, не було гори, на яку не зміг виїхати - або буксував або перевертався.

Згодом зробив контролер на ардуіно, з дисплеєм, обмеження батарейного і фазного струмів. При першому ж випробуванні попав в невелику аварію :mrgreen:




Але так, як ланцюги потребували постійного догляду, бо тягнулись змазка вилітала від великих обертів, еру двох колекторних моторів вирішив завершити.

_________________
моя Smart BMS


Востаннє редагувалось mr.Dream 05 груд 2017, 12:47, редаговано 2 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#47353Повідомлення 05 груд 2017, 11:32 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Далі почались інтимні ігри з генератором. Спершу включив його з рідною обмоткою збудження, встановивши фальшротор для датчиків хола.
Додаткові файли:
39.jpg
39.jpg [ 239.24 КБ | Переглядів: 7879 ]


Потім виточив шків під поліклиновий ремінь
Додаткові файли:
37.jpg
37.jpg [ 179.95 КБ | Переглядів: 7879 ]


Додаткові файли:
38.jpg
38.jpg [ 117.6 КБ | Переглядів: 7879 ]


Експерименти з ланцюгом
Додаткові файли:
41.jpg
41.jpg [ 298.22 КБ | Переглядів: 7879 ]


Потім була перемотка статора, установка магнітів на ротор, випробування... в результаті я був дещо розчарований його ККД і вирів все таки придбати "людський" мотор, зробивши собі подарунок на день народження.

GoldenMotor HPM3000B
Додаткові файли:
42.jpg
42.jpg [ 165.48 КБ | Переглядів: 7879 ]


Порівняння його фазних дротів з дротами 500Вт ДД мотора )))
Додаткові файли:
43.jpg
43.jpg [ 142.34 КБ | Переглядів: 7879 ]

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#47354Повідомлення 05 груд 2017, 11:40 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Спершу вирішив використати той промвал, що був. Перша ступінь - поліклин, друга ступінь - ланцюг мото. Була виготовлена втулка для кріплення ведучого шківа. Щоби посадити її на вал, потрібно було вбити в розріз клин, посадити, а потім його вибити. Сиділа мертво без ніяких шпонок )
Додаткові файли:
44.jpg
44.jpg [ 278.97 КБ | Переглядів: 7874 ]


Додаткові файли:
45.jpg
45.jpg [ 152.72 КБ | Переглядів: 7874 ]


Додаткові файли:
46.jpg
46.jpg [ 170.59 КБ | Переглядів: 7874 ]


В перервах виготовив задній ліхтар (стоп-габартт-поворот)
Додаткові файли:
47.jpg
47.jpg [ 228.87 КБ | Переглядів: 7874 ]


Біда поліклинового ременя, як і всіх гладких - потрібна сильна натяжка для хорошого зчеплення. І коли мокрий - буксував, посвистуючи )) Із існуючих деталей вирішив зварганити ланцюгову передачу першого ступеню.
Додаткові файли:
48.jpg
48.jpg [ 203.04 КБ | Переглядів: 7874 ]


Але мотор виявився надто сильним, і ланцюг успішно порвався

Далі була спроба зробити контролер на ардуіно.
Додаткові файли:
49.jpg
49.jpg [ 183.1 КБ | Переглядів: 7874 ]


Але щось пішло не так, я вирішив не тратити час. Хоча все на 90% працювало. Слабак я, не зміг завершити )

На цьому завершується ера проміжного валу.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#47356Повідомлення 05 груд 2017, 11:53 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Далі вирішив робити пряму передачу з мотора на колесо. Відрізав попереднє кріплення мотора і приварив нове. Почав з креслення )
Додаткові файли:
100.jpg
100.jpg [ 97.57 КБ | Переглядів: 7868 ]


Додаткові файли:
102.jpg
102.jpg [ 125.88 КБ | Переглядів: 7868 ]


Додаткові файли:
103.jpg
103.jpg [ 94.34 КБ | Переглядів: 7868 ]


Вирізав велику зірку на лазері
Додаткові файли:
101.jpg
101.jpg [ 136.4 КБ | Переглядів: 7868 ]


Додаткові файли:
104.jpg
104.jpg [ 121.53 КБ | Переглядів: 7868 ]


Додаткові файли:
105.jpg
105.jpg [ 124.12 КБ | Переглядів: 7868 ]


Додаткові файли:
106.jpg
106.jpg [ 137.96 КБ | Переглядів: 7868 ]


Додаткові файли:
107.jpg
107.jpg [ 104.08 КБ | Переглядів: 7868 ]


Додаткові файли:
108.jpg
108.jpg [ 131.77 КБ | Переглядів: 7868 ]


Додаткові файли:
109.jpg
109.jpg [ 120.78 КБ | Переглядів: 7868 ]

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#47358Повідомлення 05 груд 2017, 12:01 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
А далі з гаражних технологій перемістився в майстерню Екрос. Де трохи доробив напильником байка: поміняв кут рульового стакану, укоротив та опустив підсрачник та поприварював елементи кріплення. Напівавтомат все таки рулить, перший раз ним варив ))
Додаткові файли:
110.jpg
110.jpg [ 131.74 КБ | Переглядів: 7866 ]


Додаткові файли:
111.jpg
111.jpg [ 90.85 КБ | Переглядів: 7866 ]


Додаткові файли:
112.jpg
112.jpg [ 213.8 КБ | Переглядів: 7852 ]


Паралельно з цим зробив крішки з алюмокомпозиту.
Додаткові файли:
113.jpg
113.jpg [ 199.27 КБ | Переглядів: 7852 ]


Додаткові файли:
114.jpg
114.jpg [ 99.22 КБ | Переглядів: 7866 ]


Додаткові файли:
115.jpg
115.jpg [ 106.51 КБ | Переглядів: 7866 ]


Але звук масивного ланцюга мене дратував. А після того, як я його змазав і прокатався з дружиною, пришлось прати її джинси )))) і я рішуче вирішив позбутись його, замінивши на синхронний ремінь.

_________________
моя Smart BMS


Востаннє редагувалось mr.Dream 05 груд 2017, 12:30, редаговано 2 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#47360Повідомлення 05 груд 2017, 12:04 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Також вирішив замінити вилку на більш-менш кращу. Купив рокшокс домейн 200мм двохкоронку, але по технічних причинах прийшлось вкоротити хід до 170мм. І так достатньо)



_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#47361Повідомлення 05 груд 2017, 12:11 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Нарешті ця історія з'явилась тут :)
До речі з ременем дуже крута ідея

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#47363Повідомлення 05 груд 2017, 12:15 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Вопрос к специалистам . А почему переднюю подвеску не сделать по примеру задней (на маятнике) , как у советских мотороллеров?

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#47365Повідомлення 05 груд 2017, 12:24 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Бу придбаний коплект для конверсії: ведучий шків на 22 зуби, перехідна самозажимна конічна втулка "тапербуш" (рекомендую!) та сам ремінь. Профіль HTS 8M 20mm
Додаткові файли:
301.jpg
301.jpg [ 100.23 КБ | Переглядів: 7853 ]


Додаткові файли:
302.jpg
302.jpg [ 112.78 КБ | Переглядів: 7853 ]


Великий шків вирішив робити композитний. Несуча частина металева, а профіль для ременю з поліпропілену. Шків на 125 зубів. одночасно в зачепленні коло 70. Сила розподіляється рівномірно )
Хоч і малював профіль правильно, беручи інформацію з даташиту, перед виготовленням відповідальної частин все ж вирішив виготовити на ЧПУ оригінал-макет.
Додаткові файли:
303.jpg
303.jpg [ 124.42 КБ | Переглядів: 7853 ]


Додаткові файли:
304.jpg
304.jpg [ 390.56 КБ | Переглядів: 7853 ]


Після цього вже мені виготовили вінець
Додаткові файли:
305.jpg
305.jpg [ 180.75 КБ | Переглядів: 7853 ]


Момент істини
Додаткові файли:
306.jpg
306.jpg [ 303.39 КБ | Переглядів: 7853 ]


Ну і щасливий фінал :)
Додаткові файли:
307.jpg
307.jpg [ 559.17 КБ | Переглядів: 7853 ]


короткий малоінформативний огляд, більше демонстрація роботи контроллера келлі синусника, яким доречі замінив блочник і тішуся тихою роботою)




Хоча ні, ще не фінал.... :ugly: )))) ще багато вкладень буде в нього ) Але скажу одне. Після переходу на ремінь я забув, що таке трансмісія. Чисто, тихо, не потребує догляду. Ремінь не тягнеться.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#47368Повідомлення 05 груд 2017, 12:37 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Дуже зворушлива технiчна iсторiя , дякую ! :bravo:

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#47371Повідомлення 05 груд 2017, 13:05 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Коротко про батарею. Збірка 7s3p сконвертована в 21s без розборки. Алюмінієві пластини вирішив не паяти, так як з практики сама ідеальна пайка відвалилась за 2 роки. Робив накладки з латуні, а вона паяється уже ідеально :) Зараз в зборці одна банка здохла, а одна втратила 6 ампергодин і має жосткий саморозряд, що бмс ледве справляється)
А все тому, що висадив колись батарею, орієнтуючись на загальну напругу. Тепер тільки з БМС!

В перспективі планую розширити до 26s, заряджаючи до 3,45В, щоби отримати 89,7 повний заряд та 84 "робочих" вольт (контролер до 90).


Додаткові файли:
401.jpg
401.jpg [ 134.3 КБ | Переглядів: 7840 ]
402.jpg
402.jpg [ 89.02 КБ | Переглядів: 7840 ]
403.jpg
403.jpg [ 56.5 КБ | Переглядів: 7840 ]
404.jpg
404.jpg [ 86.64 КБ | Переглядів: 7840 ]
405.jpg
405.jpg [ 82.94 КБ | Переглядів: 7840 ]
406.jpg
406.jpg [ 123.41 КБ | Переглядів: 7840 ]
407.jpg
407.jpg [ 108.68 КБ | Переглядів: 7840 ]

_________________
моя Smart BMS
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#47375Повідомлення 05 груд 2017, 13:29 
Не в мережі

Звідки: Николаев
Дякував (ла) 52 Подякували 158
Дуже круто вийшло, нехай продовжує дарувати задоволення від їзди !
Доречі яка вага байка та як і з чого виготовлено заднє крило ?
Дякую !


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#47550Повідомлення 07 груд 2017, 02:51 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Ярославе, ти пройшов великий шлях в експериментах...чи має право на життя проміжний вал ? І яке виконання (ремені,ланцюги,шківи,редуктор в маслі, і.п.) на твою думку було найкращим?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 30 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 100


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group