Поточний час: 28 бер 2024, 15:47

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Продавець повинен у першому ж пості чітко вказати, що продається, повні технічні характеристики, ціну, по можливості фото. У назві теми має бути коротка назва товару. Теми з назвою типу "Продам шикарний варіант" будуть відразу видаляться з попередженням автора. Обговорення бажано проводити у технічному розділі форуму за адресою http://electroavtosam.com.ua/forums/viewforum.php?f=29


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 29 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
#48141Повідомлення 17 груд 2017, 18:49 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
В связи с переходом на 24s продаю свою батку.
До конца никогда не разряжал ее, минимум было 70В (3,5В на ячейку)
С 84В до 70В проехал 100 км, ЦА показал что использовано 2,6 кВт*ч. Всего там около 3,2 кВт*ч, если разряжать до допустимого минимума батку - 60В.
По токоотдаче - слабовата, влить долговременно 10 кВт в мотор не получится.
Сборка E-kross, BMS mr.Dream, хорошо отбалансирована, при зарядке до максимума на балансировку идет не больше 15-20 минут.
Зарядный разъем XT-60, разрядный разъем XT-90. Могу укомплектовать ответными разъемами.
Прошла около 50 циклов, использовалась пол сезона. Потертости на корпусе батки присутствуют, на работу конечно не влияют.
В раму e-kross влазит при условии использования пространственных крышек, расширяющих раму до 160мм.
Размеры батки, учитывая BMS: 320мм х 200мм х 154мм.
Цена $600 $500.

Для батки есть зарядное, максимальный ток заряда 33А (можно без вреда для батки ставить 20А, я заряжал ее меньшим током, около 10А). Припаян разъем XT-60. Регулировки тока и напряжения подстроечными резисторами.
Зарядное 3000 грн. (фото позже)


Додаткові файли:
1.jpg
1.jpg [ 952.24 КБ | Переглядів: 6857 ]
2.jpg
2.jpg [ 842.32 КБ | Переглядів: 6857 ]
4.jpg
4.jpg [ 151.98 КБ | Переглядів: 6857 ]
6.jpg
6.jpg [ 850.46 КБ | Переглядів: 6857 ]
13.jpg
13.jpg [ 702.34 КБ | Переглядів: 6857 ]
0M2tRZvrCuI.jpg
0M2tRZvrCuI.jpg [ 512.83 КБ | Переглядів: 6857 ]

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Востаннє редагувалось zloitapok 21 груд 2017, 17:32, редаговано 1 раз.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48190Повідомлення 17 груд 2017, 23:38 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Киев
Дякував (ла) 1 Подякували 11
Мій електротранспорт: Эл.вел. 1000 на 48 в.
Хочу електротранспорт: Пока только мечтаю и радуюсь двухколесному!!
Заинтересовала зарядка! :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48209Повідомлення 18 груд 2017, 12:29 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Фото зарядки будут завтра, никак до гаража не доберусь. Там два блока, флатпак кажется.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48275Повідомлення 19 груд 2017, 16:59 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Фото зарядки.
Провода от зарядки до батки двойные на "+" и на "-". Пробовал кратковременно (на 10 минут) запустить полную мощность - провода просто теплые. Разъем для провода 220В стандартный компьютерный.


Додаткові файли:
2017-12-19 14.40.51.jpg
2017-12-19 14.40.51.jpg [ 1.13 МБ | Переглядів: 6694 ]
2017-12-19 14.41.01.jpg
2017-12-19 14.41.01.jpg [ 1.07 МБ | Переглядів: 6694 ]
2017-12-19 14.41.09.jpg
2017-12-19 14.41.09.jpg [ 1.12 МБ | Переглядів: 6694 ]
2017-12-19 14.41.42.jpg
2017-12-19 14.41.42.jpg [ 1003.93 КБ | Переглядів: 6694 ]

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48281Повідомлення 19 груд 2017, 17:48 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором



_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48290Повідомлення 19 груд 2017, 19:11 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 65 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед 27S 63a/h DD 3000w
В зарядці вольти і ампери регулюються?

_________________
viber 0675830329 . Чат по електротранспорту QR код на аватарі.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48291Повідомлення 19 груд 2017, 19:48 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
vova319 писав(ла):
В зарядці вольти і ампери регулюються?

Так. Два багатообертових резистора на лицевій панелі

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48297Повідомлення 19 груд 2017, 21:43 
Не в мережі

Звідки: г.Черкассы
Дякував (ла) 29 Подякували 27
zloitapok писав(ла):
Там два блока, флатпак кажется.


Какой же это Элтек, это "бутерброд" из 2-х Беннингов. :winken:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48301Повідомлення 19 груд 2017, 21:53 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
ser_mih писав(ла):
zloitapok писав(ла):
Там два блока, флатпак кажется.


Какой же это Элтек, это "бутерброд" из 2-х Беннингов. :winken:


Спасибо что написали, я точно не знал из каких блоков сделана зарядка. Не знаю хорошо это или плохо что она из "беннингов".

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48303Повідомлення 19 груд 2017, 22:07 
Не в мережі

Звідки: г.Черкассы
Дякував (ла) 29 Подякували 27
Блоки хороши оба, просто уточнение.
Главное, чтоб свои функции зарядка выполняла, а Беннинг или Элтек
это по "вкусу", у кого что было под рукой и кому какой
больше нравится.
:)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48305Повідомлення 19 груд 2017, 23:07 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 88 Подякували 238
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
Самый большой плюс Беннингов-они реально маленькие...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48310Повідомлення 19 груд 2017, 23:52 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Киев
Дякував (ла) 1 Подякували 11
Мій електротранспорт: Эл.вел. 1000 на 48 в.
Хочу електротранспорт: Пока только мечтаю и радуюсь двухколесному!!
Мах. Вольтаж? И какая ширина?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48311Повідомлення 20 груд 2017, 00:07 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
-=Трой=- писав(ла):
Мах. Вольтаж? И какая ширина?


Для ответа на эти вопросы мне надо пару дней, сейчас я далеко от гаража живу. Если дадите весь список вопросов сразу, если они еще есть кроме тех что вы написали - это будет заметно быстрее.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48327Повідомлення 20 груд 2017, 07:54 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Киев
Дякував (ла) 1 Подякували 11
Мій електротранспорт: Эл.вел. 1000 на 48 в.
Хочу електротранспорт: Пока только мечтаю и радуюсь двухколесному!!
Ок! Я понял! С размером это не трагично.С вольтажом вот этот вопрос больше интересует! Так как вы переходите на больший вольтаж и продаете это зарядное. То варианта два или выше вольтаж не позволяет или нашли более компактное зарядное!
У меня на данный момент 20s но хочу немного поднять на 22 .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48328Повідомлення 20 груд 2017, 09:05 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 88 Подякували 238
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
Без переделок эти зарядки спокойно крутятся от 50 до 60в.Так что думаю 100в для них не проблема.Одна беда-цена...
https://www.olx.ua/obyavlenie/benning-b ... 63c7cd966c
https://www.olx.ua/obyavlenie/blok-pita ... 63c7cd966c


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 29 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 36


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group