Поточний час: 29 бер 2024, 00:26

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Продавець повинен у першому ж пості чітко вказати, що продається, повні технічні характеристики, ціну, по можливості фото. У назві теми має бути коротка назва товару. Теми з назвою типу "Продам шикарний варіант" будуть відразу видаляться з попередженням автора. Обговорення бажано проводити у технічному розділі форуму за адресою http://electroavtosam.com.ua/forums/viewforum.php?f=29


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 52 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
#45269Повідомлення 09 лист 2017, 05:24 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Привіт.Чи сумісна робота цикл аналіста і цього контролера?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45297Повідомлення 09 лист 2017, 14:50 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Володимир писав(ла):
Привіт.Чи сумісна робота цикл аналіста і цього контролера?

Особисто я з циклоаналістом не працював. А що мається на увазі під сумісністю? Якщо міряти струм - то тільки з зовнішнім шунтом, так як келлі шунта не має, а міряє струм безпосередньо на фазах, а батарейний струм розраховує математичтино. Ну і керувати з ЦА також контролером скоріш за все не вийде. А навіщо його там?

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45298Повідомлення 09 лист 2017, 15:39 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Уточню ответ Дрима,
Изначально , (штатно , через комплектные разъемы ,) ЦА можно подключить только к инфинеону.
к келли то же можно, но используя внешний шунт.
Так же можно подключить и ручку газа , только немного сложнее , в том плане что разъемы не совпадают , их надо будет перепаивать.
ЦА - очень удобная штука для контроля и экономии расхода , выставил ограничения и вперед на дальняк

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45300Повідомлення 09 лист 2017, 16:03 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
тобто ЦА аналізує батарейний струм, і вносить корективи в сигнал ручки газу? Ну можна в самому келі налаштувати через блютуз менший струм, причому - фазний, і сильно зменшити нагрів мотора ) а можна просто рукою відчувати потужність, келлі це прекрасно позволяє, так як управляє моментом )

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45301Повідомлення 09 лист 2017, 16:16 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Я пользовался инфинеон контроллером с ЦА и могу сказать что ЦА очень удобная штука. Лучше чем просто ваттметр и датчик скорости отдельно. Он своих денег стоит и с келли его стоит "подружить" внешним шунтом. А на счет проводка на ручку газа - да, надо пустить от ЦА "+" на ручку газа и должно ограничение ЦА работать в этом случае.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#45304Повідомлення 09 лист 2017, 16:28 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
mr.Dream писав(ла):
тобто ЦА аналізує батарейний струм, і вносить корективи в сигнал ручки газу?


именно так.


mr.Dream писав(ла):
Ну можна в самому келі налаштувати через блютуз менший струм, при )


В ЦА есть возможность подключить внешний аналоговый регулятор- ограничитель в виде потенциометра.
И регулировать прямо на ходу,без использования дополнительных внешних девайсов ( мобилка, планшет, ноутбук...),

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#46304Повідомлення 24 лист 2017, 12:48 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Готуй сани влітку, а байк прокачуй взимку :)
Підніму тему.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#48375Повідомлення 21 груд 2017, 15:07 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Танк спросил по телефону, решил поделиться со всеми. Возможно, кому то пригодится и спасет жизнь этой железке :)
Базовое подключение контроллера. Разьемы сверху вниз:

Додаткові файли:
kls.jpg
kls.jpg [ 61.7 КБ | Переглядів: 7824 ]


Верхний:
Розовый (7) - слаботочка/зажигание. Необходимо подать +батареи, чтобы включить мозги контроллера. Обычно через ключ или через кнопку с фиксацией.
Желтоватый (25) - тормоз/рекуперация (дискретная). Необходимо подать +12в для активации регена, то есть соединить с Красным (11). Обычно подключается к микрику в тормозной ручке. Но можно и на любую удобную кнопку на руле без фиксации.

Средний:
Ручка газа с аналоговым датчиком холла (типично). Пурпурный (4) - +5В, Черный (20) - земля, Зеленый (3) - выход сигнала с ручки газа. Думаю, тут понятно.

Нижний:
Отдельный разьем только на датчики холла мотора. Соединять по цветам. Думаю, вопросов нет) Бездатчиковый режим контроллер не поддерживает.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#49104Повідомлення 04 січ 2018, 11:16 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1000
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
я переносил пин датчика температуры (средний разъем) на разъем ДХ (нижний) так получалось красиво в плане разводки...

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#49123Повідомлення 04 січ 2018, 22:03 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 65 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед 27S 63a/h DD 3000w
В контроллері є можливість швидко обмежувати потужність?.Типу трьох швидкістний перемикач. Щоб спокійно везти по сходах чи дати новачку катнутись.

_________________
viber 0675830329 . Чат по електротранспорту QR код на аватарі.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#49146Повідомлення 05 січ 2018, 00:04 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
vova319 писав(ла):
В контроллері є можливість швидко обмежувати потужність?.Типу трьох швидкістний перемикач. Щоб спокійно везти по сходах чи дати новачку катнутись.

є. на скріні, який я приводив кількома постами раніше навіть видно
Зображення

max, mid i low speed, як прямий так і ревернсивний напрям налаштовується окремо.
схема підключення "3 швидкості" на 13й сторінці мануалу
http://kellycontroller.com/mot/download ... lV1.10.pdf
в програмі потрібно поставити відповідну галочку, тоді вивід "вперед" (12) стає "макс", зникає "нейтральна" передача - тобто вперед по замовчуванню, реверс при підлключенні до 12В.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#49745Повідомлення 12 січ 2018, 20:48 
Не в мережі

Звідки: Київ Святошиньський
Дякував (ла) 1 Подякували 0
Мій електротранспорт: байк 3000вт кели 3270 акум 18650 LG MH1 -10A 90в 48а рама копия вазар с дорабо
Хочу електротранспорт: теслу модель 3
mr.Dream писав(ла):
Танк спросил по телефону, решил поделиться со всеми. Возможно, кому то пригодится и спасет жизнь этой железке :)
Базовое подключение контроллера. Разьемы сверху вниз:

Додаткові файли:
kls.jpg


Верхний:
Розовый (7) - слаботочка/зажигание. Необходимо подать +батареи, чтобы включить мозги контроллера. Обычно через ключ или через кнопку с фиксацией.
Желтоватый (25) - тормоз/рекуперация (дискретная). Необходимо подать +12в для активации регена, то есть соединить с Красным (11). Обычно подключается к микрику в тормозной ручке. Но можно и на любую удобную кнопку на руле без фиксации.

Средний:
Ручка газа с аналоговым датчиком холла (типично). Пурпурный (4) - +5В, Черный (20) - земля, Зеленый (3) - выход сигнала с ручки газа. Думаю, тут понятно.

Нижний:
Отдельный разьем только на датчики холла мотора. Соединять по цветам. Думаю, вопросов нет) Бездатчиковый режим контроллер не поддерживает.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#49779Повідомлення 13 січ 2018, 00:09 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
И не путать полярность B+ и B- а то будет шкварка))

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#55538Повідомлення 03 квіт 2018, 11:11 
Не в мережі

Звідки: Светловодск
Дякував (ла) 1 Подякували 0
Мій електротранспорт: Электро велосипед
Хочу електротранспорт: Электро скутер
mr.Dream писав(ла):
Власне, сабж
KLS7230S,24V-72V,300A,Sinusoidal Brushless Motor Controller
"новий, в целофані" :)
Синусний контролер з номінальною потужністю 3кВт, але колосальним запасом по перевантаженню (було зафіксовано на ватметрі 17кВт - 84В 210А батарейного!)
Обмеження фазного і батарейного струму можна налаштувати від 20% до 100%, також дуже гнучкі настройки ручки газу і рекуперації (час наростання/спадання, максимальне значення, діапазон), підтримує аналогову рекуперацію (потрібні тормозні ручки з датчиком хола, як в ручці газу), і дискретну (мікрик, кнопка), рекуперація "до нуля", причому в батарею вертається енергія ще десь при 3-4км/год :)

Працює в діапазоні напруг 18-90В (штатний режим), в програмі можна встановити обмеження по верхній і нижній напругах для захисту акумулятора, ну або довіряти БМС :)
Піковий струм - 300А (20 секунд), довготривалий 120А.
Досить маленький корпус для такої гігантської потужності. 30(!) мосфетів розташовані в 4 ряди, припаяні до підложки радіатора, а не прикручені, що забезпечує майже ідеальний тепловідвід. Має вмонтований термодатчик та підтримує термодатчик мотора, пороги виставляються в програмі.
Фазні і батарейні проводи в тефлоновій ізоляції загальним січенням ~10 квадратів (6+4 впаралель)

Комплектація:
- контролер
- комплект відповідних роз'ємів з клемами
- перетворювач інтерфейсів SM-4A to DB9(RS232) converter

Бонуси:
- кабель для підключення до ПК
Standard USB to RS232 Converter
- блютус адаптер для підключення до мобільних пристроїв
Bluetooth converter

Перед відправкою можу "прошити" автодетект, обмеження по струму.
Ціна за "повний фарш" 210 доларів.
В наявності є кілька штук.
Реальні фото скину увечері.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#55664Повідомлення 04 квіт 2018, 20:37 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 88 Подякували 238
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
И к чему эти два поста???


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 52 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 7


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group