Поточний час: 29 бер 2024, 09:49

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Тільки проекти, у які вкладено гроші. Решту просимо публікувати у"Концепції та ідеї"


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 115 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#50889Повідомлення 29 січ 2018, 01:54 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 28 Подякували 114
Мій електротранспорт: Trabant 601S electro в постройке
О, вы еще не знаете самого интересного. По скольку инвертор будет стоять только до контроллера то про рекуперацию можете забыть, или будете городить еще один такой же инвертор для рекуперации. Мой вам совет забудьте про инвертор как про ненужное звено.
Второй момент если вы кормите мотор не полным напряжением значит он вам не выдаст номинальных оборотов, и если ваше напряжение 150в занчит и обороты мотора упадут от 4.3 до 5 раз
А теперь делим на передаточное коробки и множим на длину окружности колеса.....
Как бы вам объяснить, это ваши деньги и вы их выкинете как посчитаете нужным но можно их вложить с умом а можно просто выбросить. Вы пока на пути выбросить, и далеко не просто а с усложнениями


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#50890Повідомлення 29 січ 2018, 02:06 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
XAOYAG писав(ла):
О, вы еще не знаете самого интересного. По скольку инвертор будет стоять только до контроллера то про рекуперацию можете забыть, или будете городить еще один такой же инвертор для рекуперации. Мой вам совет забудьте про инвертор как про ненужное звено.
Второй момент если вы кормите мотор не полным напряжением значит он вам не выдаст номинальных оборотов, и если ваше напряжение 150в занчит и обороты мотора упадут от 4.3 до 5 раз
А теперь делим на передаточное коробки и множим на длину окружности колеса.....
1 В цьому питанні я з Вами погоджусь при умові коли Ви допишете - оберти впадуть в 4 рази при максимально допустимому моменті.
Тобто своїх 12,5Квт - я все одно отримаю
2 Стандартна схема Лексуса
а - вольтаж батарей - 288В
б - є інвертор з 288В постійного на 650В змінного
г - рекуперація в цій конфігурації присутня.
3 Підсумуємо
Поки що я не бачу заперечень(які б мене переконали) по яким
а - при умові що я нарощу вольтаж батарей до 180В я зможу зняти з двигуна максимальну потужність в 50Квт/650В х 180В=14Квт
б - максимальний момент я зможу на колесах отримати до швидкості в 40-45 км/год
4 На першому етапі це мене влаштує
Далі буду розглядати спосіб підвищення вольтажу в Келі
5 Стандартний Келі(144 х 300ампер) коштує 700 доларів ,перемотати двигун на 180В я завжди встигну і при цьому зможу використовувати вже наявний контролер для повного використання потужності двигуна (180В х 300А = 54Квт)

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#50891Повідомлення 29 січ 2018, 02:19 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 28 Подякували 114
Мій електротранспорт: Trabant 601S electro в постройке
Ну во первых у лексуса двухсторонний инвертор, я же вам говорил про односторонний под ваши конкретно нужды. Во вторых он будет стоить больших денег по тому что будет делаться по вашому тех заданию. И самое главное я уже написал, деньги вы 100% выбросите, потом перечитаете все написаное мной еще раз. Поверьте мне я этот мотор мерял на свою машину и отмел как идею вообще и безумно рад что так сделал, он дорогой и высоковольтный единственное его приемущество это вес, хотя на 50 квт вместе с корпусом ( а его еще нельзя снимать так как это и охлаждение и крепление ротора и статора ) кпп это на одном уровне с моим мотором.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#50897Повідомлення 29 січ 2018, 08:28 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 565 Подякували 251
Мій електротранспорт: Таврия
Да возьмите Таврию и не мучайтесь, ваши батарейки потянут ее очень резво, да и переделаете ее намного быстрее, правда девушки Таврию не любят :D

_________________
автопробег на электричестве 39000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#50907Повідомлення 29 січ 2018, 11:37 
Керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: Вінниця
Дякував (ла) 57 Подякували 86
Мій електротранспорт: нет
Хочу електротранспорт: Тесла
Предлагаю рассмотреть контроллеры https://chastotnik.com.ua/preobrasovateli/;;19/ .Они очень гибкие в плане управления (от потенциометра до RS 232 ,485).Мы такими (и схожими adleepower,Toshiba) заменяли постоянники в пром оборудовании,они с полной документацией по программированию (АЧХ привода,управления).
Так ,для рассмотрения.

_________________
Лучше сделать и жалеть, чем жалеть о том, что мог сделать и не сделал.
06 шесть сорок два 5 80 81 ,063 триста тринадцать 83 0четыре.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#50908Повідомлення 29 січ 2018, 11:44 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
alexhb3 писав(ла):
Предлагаю рассмотреть контроллеры https://chastotnik.com.ua/preobrasovateli/;;19/ .Они очень гибкие в плане управления (от потенциометра до RS 232 ,485).Мы такими (и схожими adleepower,Toshiba) заменяли постоянники в пром оборудовании,они с полной документацией по программированию (АЧХ привода,управления).
Так ,для рассмотрения.
Я їх дивився
Три нюанси
а - вага
б - ціна
в - вхідна 380В/50Гц
Тобто до них ще треба майструвати DC-AC
г - для повного використання всіх можливостей двигуна (50Квт+рекуперація)- ціна+вага буде захмарною від 50000 грн і від 100 кг ваги

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#50909Повідомлення 29 січ 2018, 11:58 
Керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: Вінниця
Дякував (ла) 57 Подякували 86
Мій електротранспорт: нет
Хочу електротранспорт: Тесла
На вход можно подавать постоянку смело (внутри трехфазный выпрямитель,который все равно дает постоянку).
Масса в основном радиатора (они предназначены работать месяцами ,большой запас прочности).
В случае ремонта ,вся силовая часть доступна (IGBT модули нам поставляли для ремонта сразу с входными драиверами).
Высокая гибкость настройки экономит не мало времени и денег,Вы не привязаны к разработчику .Да и сам исполнитель оценит ,сэкономит время.
Все АЧХ доступны для разработчика(исполнителя)
Та и полное использование 50 квт на задней оси (я знаю что такое Эмгранд) это тоже самое что руки с силой и размером ног (т.е. не пропорционально основному силовому агрегату).Эта сила (50 квт) способна уехать самостоятельно из-под авто :ja:

_________________
Лучше сделать и жалеть, чем жалеть о том, что мог сделать и не сделал.
06 шесть сорок два 5 80 81 ,063 триста тринадцать 83 0четыре.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#50919Повідомлення 29 січ 2018, 13:28 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Побачив ще одну проблему.якщо схрестити двигун 650В з контролером Келлі - при рекуперації на високих швидкостях вольтаж буде 650 (адже в двигуні постійні магніти)- як до цього віднесеться контролер-ще те питання.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#50925Повідомлення 29 січ 2018, 13:59 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Ковель
Дякував (ла) 48 Подякували 234
Мій електротранспорт: Пежо Эксперт и Tazzari Zero.
Хочу електротранспорт: Уже есть 2
budivelnik писав(ла):
Побачив ще одну проблему.якщо схрестити двигун 650В з контролером Келлі - при рекуперації на високих швидкостях вольтаж буде 650 (адже в двигуні постійні магніти)- як до цього віднесеться контролер-ще те питання.

Як як ...якщо Примусово пробувати розкрутити з гори накатом
автомобіль з високовольтним двигуном то контроллер почне сам себе спасати від перенапруги гальмуванням в прямому сенсі цього слова.Відчуття дуже цікаві....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#50926Повідомлення 29 січ 2018, 14:05 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
budivelnik писав(ла):
XAOYAG писав(ла):
О, вы еще не знаете самого интересного. По скольку инвертор будет стоять только до контроллера то про рекуперацию можете забыть, или будете городить еще один такой же инвертор для рекуперации. Мой вам совет забудьте про инвертор как про ненужное звено.
Второй момент если вы кормите мотор не полным напряжением значит он вам не выдаст номинальных оборотов, и если ваше напряжение 150в занчит и обороты мотора упадут от 4.3 до 5 раз
А теперь делим на передаточное коробки и множим на длину окружности колеса.....
1 В цьому питанні я з Вами погоджусь при умові коли Ви допишете - оберти впадуть в 4 рази при максимально допустимому моменті.
Тобто своїх 12,5Квт - я все одно отримаю
2 Стандартна схема Лексуса
а - вольтаж батарей - 288В
б - є інвертор з 288В постійного на 650В змінного
г - рекуперація в цій конфігурації присутня.
3 Підсумуємо
Поки що я не бачу заперечень(які б мене переконали) по яким
а - при умові що я нарощу вольтаж батарей до 180В я зможу зняти з двигуна максимальну потужність в 50Квт/650В х 180В=14Квт
б - максимальний момент я зможу на колесах отримати до швидкості в 40-45 км/год
4 На першому етапі це мене влаштує
Далі буду розглядати спосіб підвищення вольтажу в Келі
5 Стандартний Келі(144 х 300ампер) коштує 700 доларів ,перемотати двигун на 180В я завжди встигну і при цьому зможу використовувати вже наявний контролер для повного використання потужності двигуна (180В х 300А = 54Квт)

Додам від себе, Келлі на 144В в парі з стоковим мотором 650В краще не парувати, може скінчиться горілим контролером, перемотувать і розраховувать на 20кВт піково, в принципі цього і достатньо як для гібрида


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#50929Повідомлення 29 січ 2018, 14:50 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Глеваха, возле Киева
Дякував (ла) 244 Подякували 222
Мій електротранспорт: Subaru Libero
Хочу електротранспорт: 4х4 с солнечными панелями
babac писав(ла):
Додам від себе, Келлі на 144В в парі з стоковим мотором 650В краще не парувати, може скінчиться горілим контролером, перемотувать і розраховувать на 20кВт піково, в принципі цього і достатньо як для гібрида

Особисто я б теж зразу перемотував би - дешевше буде. Келлівські контроллери гарні але ніжні...а тут дуже багато факторів які можуть негативно, а точніше, фатально повпливати на нього. З другого боку якщо контроллер буде куплений не за останні гроші, то звісно поексперементувати було б цікаво, та й нам корисно на це подивитись


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#50933Повідомлення 29 січ 2018, 16:14 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Denis писав(ла):
babac писав(ла):
Додам від себе, Келлі на 144В в парі з стоковим мотором 650В краще не парувати, може скінчиться горілим контролером, перемотувать і розраховувать на 20кВт піково, в принципі цього і достатньо як для гібрида

Особисто я б теж зразу перемотував би - дешевше буде. Келлівські контроллери гарні але ніжні...а тут дуже багато факторів які можуть негативно, а точніше, фатально повпливати на нього. З другого боку якщо контроллер буде куплений не за останні гроші, то звісно поексперементувати було б цікаво, та й нам корисно на це подивитись
Добрі Ви :)
Гроші звичайно не останні, але й не зайві :P
А чому при перемотці треба розраховувати на 20Квт піково?
Як на мене то пікових 650 Вольт х 76 Ампер = 180 Вольт х 270 ампер
Чи я чогось не розумію?

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#50934Повідомлення 29 січ 2018, 16:17 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Grigoriy.k писав(ла):
budivelnik писав(ла):
Побачив ще одну проблему.якщо схрестити двигун 650В з контролером Келлі - при рекуперації на високих швидкостях вольтаж буде 650 (адже в двигуні постійні магніти)- як до цього віднесеться контролер-ще те питання.
Як як ...якщо Примусово пробувати розкрутити з гори накатом
автомобіль з високовольтним двигуном то контроллер почне сам себе спасати від перенапруги гальмуванням в прямому сенсі цього слова.Відчуття дуже цікаві....
Поставимо питання по іншому
Виходить , якщо авто буде рухатись на ДВС на швидкості вище 60км/год - то ввімкнути електродвигун не вийде-бо контролер автоматично почне тормозити спасаючи себе від перенапруги?

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#50935Повідомлення 29 січ 2018, 16:36 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 28 Подякували 114
Мій електротранспорт: Trabant 601S electro в постройке
Это все зависит от того есть ли фривил в коробке. Если есть то нет а если нет то да. Говоря проще если с горки мотор крутится с редуктором то да, будет тормозить. Если нет то нет.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#50936Повідомлення 29 січ 2018, 16:43 
Керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: Вінниця
Дякував (ла) 57 Подякували 86
Мій електротранспорт: нет
Хочу електротранспорт: Тесла
Denis писав(ла):
babac писав(ла):
Додам від себе, Келлі на 144В в парі з стоковим мотором 650В краще не парувати, може скінчиться горілим контролером, перемотувать і розраховувать на 20кВт піково, в принципі цього і достатньо як для гібрида

Особисто я б теж зразу перемотував би - дешевше буде. Келлівські контроллери гарні але ніжні...а тут дуже багато факторів які можуть негативно, а точніше, фатально повпливати на нього. З другого боку якщо контроллер буде куплений не за останні гроші, то звісно поексперементувати було б цікаво, та й нам корисно на це подивитись

Я тоже рекомендкю перематывать сразу,т.к.
1.650 в требует соответствующей квалификации и приборов для измерения (обычный китайский мультик у меня взрывался в руках при измерении фазного 380 в)
2.Цена спаленного модуля IGBT в процессе экспериментов (а без них не обойтись) заоблачная.
3.Амплитудное значение (на выводах)раскрученного двигателя (650 в) с постоянными магнитами будет способно на очень ЖУТКИЕ вещи .
Однозначно уменьшать вольтаж.
Закономерный вопрос ,что японцы дураки?
Нет ,тут просто закон Ома.Больше напряжение -меньше килограммов меди ,больше изоляции.

_________________
Лучше сделать и жалеть, чем жалеть о том, что мог сделать и не сделал.
06 шесть сорок два 5 80 81 ,063 триста тринадцать 83 0четыре.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 115 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 9


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group