Поточний час: 19 квіт 2024, 10:42

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Тільки проекти, у які вкладено гроші. Решту просимо публікувати у"Концепції та ідеї"


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 115 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#50939Повідомлення 29 січ 2018, 17:15 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
budivelnik писав(ла):
Denis писав(ла):
babac писав(ла):
Додам від себе, Келлі на 144В в парі з стоковим мотором 650В краще не парувати, може скінчиться горілим контролером, перемотувать і розраховувать на 20кВт піково, в принципі цього і достатньо як для гібрида

Особисто я б теж зразу перемотував би - дешевше буде. Келлівські контроллери гарні але ніжні...а тут дуже багато факторів які можуть негативно, а точніше, фатально повпливати на нього. З другого боку якщо контроллер буде куплений не за останні гроші, то звісно поексперементувати було б цікаво, та й нам корисно на це подивитись
Добрі Ви :)
Гроші звичайно не останні, але й не зайві :P
А чому при перемотці треба розраховувати на 20Квт піково?
Як на мене то пікових 650 Вольт х 76 Ампер = 180 Вольт х 270 ампер
Чи я чогось не розумію?

в теорії правельно, а на практиці японці отримують 50кВт из за великих обертів і малого фазного струму ( а значить і меньшого нагріву), ясно що буде більше жил в пучку, але та "мікроба" буде більше грітись, короче моя думка що перемотаний він 50кВт не дасть як мог на 650В


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#50941Повідомлення 29 січ 2018, 17:34 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1057 Подякували 1071
...А чё вы все говорите - перематывать?! Может схема намотки позволит перекоммутировать?! Коль Гриша уже тут "засветился" :winken: ,может он ближе знаком с таким мотором и подсоветует что-то? Похожий опыт у него вроде есть.
А вообще этот проект - "авантюра" ещё та :P ,сложностей кроме электрики видится море. Но видно,шо автор настроен решительно,что есть отлично! Теперь главное советов дельных надавать парню,чтобы результат был кроме эффектного,ещё и эффективным!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#50942Повідомлення 29 січ 2018, 17:48 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1561 Подякували 307
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
babac писав(ла):
в теорії правельно, а на практиці японці отримують 50кВт из за великих обертів і малого фазного струму ( а значить і меньшого нагріву), ясно що буде більше жил в пучку, але та "мікроба" буде більше грітись, короче моя думка що перемотаний він 50кВт не дасть як мог на 650В

Так великi оберти можна зберегти вiдповiдним kV для меншоi' напруги, i тодi фазний струм буд бiльшим рiвно в стiльки разiв, у скiльки менша напруга.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#50967Повідомлення 29 січ 2018, 22:35 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 28 Подякували 114
Мій електротранспорт: Trabant 601S electro в постройке
Чтоб сохранить KV мотор придется перемотать. Ну ладно я один ошибся, но остальные в один голос повторили сказанное мной. Ваша идея хороша в механическом плане. Готовое устройство. Но в плане электро части без перемотки придется хорошо потрудиться если хотите по идти по пути лексуса. И готовьтесь вложить немало денег.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#50971Повідомлення 29 січ 2018, 22:55 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1561 Подякували 307
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Выше речь о перемотке и идет, kV нужно не сохранять, а наоборот. Сейчас kV 10600/650=16.3, а нужно 10600/180=58.88


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#51061Повідомлення 30 січ 2018, 20:22 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
XAOYAG писав(ла):
budivelnik писав(ла):
Grigoriy.k писав(ла):
Як як ...якщо Примусово пробувати розкрутити з гори накатом
автомобіль з високовольтним двигуном то контроллер почне сам себе спасати від перенапруги гальмуванням в прямому сенсі цього слова.Відчуття дуже цікаві....
Поставимо питання по іншому
Виходить , якщо авто буде рухатись на ДВС на швидкості вище 60км/год - то ввімкнути електродвигун не вийде-бо контролер автоматично почне тормозити спасаючи себе від перенапруги?
Это все зависит от того есть ли фривил в коробке. Если есть то нет а если нет то да. Говоря проще если с горки мотор крутится с редуктором то да, будет тормозить. Если нет то нет.
Коробки в прямому розумінні там не має- є тільки редуктор з диференціалом...
Тому питання напевно до Інженера
З редуктора виходять фланці до яких кріпляться шруси.
Що можете порадити з якоїсь керованої (найкраще електромагнітної) муфти(зчеплення) , розміром в max300мм(радіус) х50-70 мм(товщина),яка б переварила момент в 1500НМ, при цьому розмикання/включення цього зчеплення буде проходити при практично нульовій різниці кутових швидкостей редуктора і шруса( цього можна буде добитись електронним регулюванням швидкості обертання двигуна)

Питання перемотки двигуна стоїть,але поки що на другому місці, пробую все таки зєднати коня і лань(низьку напругу і високовольтний двигун ), спроби йдуть поки що в теоретичній площині (пробую догнати згаяне 30 років тому на парах електротехніки)

ПС
Батарейки забрав, двигун поки що не замовляв,взяв паузу на кілька днів

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#51062Повідомлення 30 січ 2018, 20:24 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Dream Tractor писав(ла):
Выше речь о перемотке и идет, kV нужно не сохранять, а наоборот. Сейчас kV 10600/650=16.3, а нужно 10600/180=58.88
Соромно виглядати невігласом - але поясніть що це за змінна kV ( я розумію що це співвідношення обертів до вольтажу), але що це за попугаї і як вони використовуються...точніше чи потрібно мені розуміти що це таке ?

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#51064Повідомлення 30 січ 2018, 20:48 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 28 Подякували 114
Мій електротранспорт: Trabant 601S electro в постройке
Если вы хотите построить тс с хорошими характеристиками и вопрос выбора другово мотора вы не рассматриваете то вам придется углубится в теорию устройства и принципа роботы вашего мотора. По тому как покрутить то вы его покрутите а вот провал в тяге вас может не порадовать, так как сейчас ваш мотор намотан тонким проводом который будет хорошо работать на токах до ста ампер и то в пике. По этому покатавшись вы рано или поздно примете решение сделать хорошо а значит перемотка предстоит. А вместе с ней много знать про то как влияет толщина провода на работу блдс, как относятся количество витков на зубе паза к скорости и тяге мотора, почему много тонких проводов лучше по кпд чем толстый, и тд.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#51066Повідомлення 30 січ 2018, 21:09 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
XAOYAG писав(ла):
Если вы хотите построить тс с хорошими характеристиками и вопрос выбора другово мотора вы не рассматриваете то вам придется углубится в теорию устройства и принципа роботы вашего мотора. По тому как покрутить то вы его покрутите а вот провал в тяге вас может не порадовать, так как сейчас ваш мотор намотан тонким проводом который будет хорошо работать на токах до ста ампер и то в пике. По этому покатавшись вы рано или поздно примете решение сделать хорошо а значит перемотка предстоит. А вместе с ней много знать про то как влияет толщина провода на работу блдс, как относятся количество витков на зубе паза к скорости и тяге мотора, почему много тонких проводов лучше по кпд чем толстый, и тд.
Наскільки мені відомо зараз намотка 13 витків по 8 дротів(0,8мм) в жгуті , таким чином кожен виток це 650/13=50Вольт
Якщо в мене 160 Вольт - то мені потрібно 4(160/650 х 13) витка по 26 дротів в жгуті
Таким чином в цьому ракурсі і вовки ситі і вівці цілі

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#51095Повідомлення 31 січ 2018, 08:53 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 209 Подякували 251
Мій електротранспорт: пока только Электроскутер
Хочу електротранспорт: нисан лиф уже не хочу! Тесла хочу!
провод по толще нужно брать


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#51098Повідомлення 31 січ 2018, 09:14 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1057 Подякували 1071
budivelnik писав(ла):
Тому питання напевно до Інженера

...это к "мну"? :D


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#51116Повідомлення 31 січ 2018, 12:56 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Инженер писав(ла):
budivelnik писав(ла):
Тому питання напевно до Інженера

...это к "мну"? :D
Так
У Вас і знання підходящі , і виробнича база присутня, і культура виконання на рівні - може щось порадите ?
Суть в наступному
На кожен фланець надіти прилад максимальними розмірами 300Х70 , корпус якого буде прикріплений до редуктора , всередині корпуса щось на зразок зчеплення яке буде працювати не через тертя (як в стандартному пружина-натиснули) , а через ковзаючий на валу електромагніт .
Ввімкнули електромагніт - його притиснуло до диску (який ми поставимо на місце фланця редуктора) - ми отримали через шрус момент на колеса, вимкнули магніт - розірвали потік і двигун(електро не крутиться) крутиться тільки шруси

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#51119Повідомлення 31 січ 2018, 13:00 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
andy210 писав(ла):
провод по толще нужно брать

Навіщо?
максимальний піковий струм х к-сть витків=13 х 80=1040ампер/витків
максимальний довготривалий - приблизно 400-500 ампер/витків
Існуюче січення становить 104 дроти х 0,8мм2=приблизно 80мм2

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#51143Повідомлення 31 січ 2018, 20:16 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1057 Подякували 1071
budivelnik писав(ла):
може щось порадите ?

...Вы немного преувеличиваете "уровень моего развития" :D - и знаний не хватает,и опыта-бы побольше...
ну хоть одно утешает,что мышление (по-моему мнению) вроде как инженерное. Так шо ответов "на всё" у меня конечно же нету. Мысли - могут какие-то быть...
По Вашему проекту - я ещё не до конца "собрал до кучи" вышеуказанные мысли,поэтому четких формулировок не дам. Так вот:
- по-перше: (видите,я уже перенимаю стиль "будивельныка" :P ) у меня большие сомнения по легкости,или не особой сложности, механической стороны вопроса. Вы точно уверены,что лексусо-подвеска впишется в ваш авто?! Вы сами прикидывали (примеряли,обдумывали) эту возможность, или поверили на слово вашим знакомым?! Не знаю их квалификации,но в реальности это может оказаться невыполнимым,или
о-очень затратным и трудоемким. Действительно, там куча нюансов,которые нужно обязательно! учесть, если Вы хотите сохранить свойства своей машины. Под рукой нет хотя бы общих фото подвесок и тем более примерных размеров,чтобы обосновать всю сложность процедуру,но почти уверен,что "засад" там будет море.
- следующее - если Вы всё-таки делаете упор на силовую установку лексус, напишите/созвонитесь с Григорием - может он всё-таки сталкивался с подобным агрегатом и сможет "малой кровью" (без перемотки) перевести мотор на более низкое напряжение. Ну с Лифом-же он справился...и по-моему не один раз ;) . Ну откажет,так откажет. А может и возьмется за эксперимент - он это любит.
- ну и по-трете :D - по отключению полуосей - фрикционные муфты для таких моментов очень габаритные (могут и не вписаться в ваши 300х...), очень тяжелые и очень не дешевые. И "имплантация" их в редуктор то ещё занятие (переходных "изделии" понадобится немало,да и "рисовальщик" потребуется). Вобщем лично мне такой вариант излишне сложен, надо подумать над чем-то другим.Кстати,рассмотрите схему так называемых "хабов" на парт-таймовских вариантах внедорожников. Они бывают и ручные,и автоматические,и пневмо. Подробно не помню,надо почитать... А Вы уверены,что нужно будет обязательно отключать полуоси?
Да,и ещё одно - выкиньте из головы идею об изменении передаточного лексусо-редуктора,кто бы что бы вам не обещал - это ещё хлопотнее,чем подвеска :D
Вот пока так...извиняйте,что ничего утешительного (пока) для Вас не "подсоветовал"


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Geely Emgrand X7h
#51149Повідомлення 31 січ 2018, 21:15 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 209 Подякували 251
Мій електротранспорт: пока только Электроскутер
Хочу електротранспорт: нисан лиф уже не хочу! Тесла хочу!
подвеска это не просто, крепление рычагов, амортизаторов, стабилизатора поперечной устойчивости, нагрузи у каждого крепления разные. как по мне это долгострой с постоянным устранением проблем и доработкой. многие производители авто базу удачных моделей берут и на них уже строят всё. подумайте хорошо, стоит ли с подвеской заморачиваться на столько?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 115 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 19


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
cron
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group