Инженер писав(ла):
...мне кажется с обещаниями ребята погарячились
Нет,безусловно,что возможно всё,но полученный в процессе и на выходе объем работ может "перевесить" ваши с ними хорошие отношения
. Возможно у них чисто "академический" интерес - "...а чего бы не попробовать?!" - и трудо-временные затраты их не волнуют - тогда да. Или может они Вам дофига должны?!
(шутю)
1 У них присутній не тільки академічний інтерес, так як успіх моєї авантюри- може відкрити їм нові напрямки в їх профільному бізнесі
2 Трудозатрати хвилюють всіх , але коли щось нове і перспективне - то це відходить на другий план
Инженер писав(ла):
...да не станет подвеска 400-го - ну совешенно разная конструкция! Расположение упругого элемента радикально различное. Чтобы оставить ваши пружины придётся оставить ваш нижний попер. рычаг, а оставить его невозможно,потому как мест его крепления на лексусоподрамнике нет и там совершенно другая геометрия всего. Дальше потребуется заменить ваши цапфы (кулаки) на "приводные", соответственно и ступицы ,возможно и тормозные механизмы и т.д. и т.п.
З 400-ї забереться двигун/редуктор ,шруси,цапфи(ступіци) , підрамник/ричаг залишиться мій - як це буде обєднуватись -їх головна біль , головне щоб виконались всі три пункти
швидко-якісно-дешево
При цьому
а - поки що не факт що з 400-ї , може з Рав-4
б - не факт що буде використовуватись двигун лексуса , може бошик і без редуктора на підвіску РАВ-4 до рідного механічного редуктора задньої осі, до якого кріпився кардан...
Инженер писав(ла):
Нет,я ни от чего не отговариваю (сам сторонник подобных авантюр
) , но Вам придётся либо мильён раз продумать,рассчитать,взвесить разные варианты конструкций и потом закупить нужное, либо закупить массу всего "ненужного" (что вы и делаете
) и потом ,примерив и рассчитав всё,из этого "ненужного" выбрать нужное!
И ещё позволю себе "наехать" на Вас - текстовой информации много,а визуальной - ноль! Зачем вы заставляете нас (меня
) рыться в сетях,шоб увидеть то,что вы описываете?! Накидывайте побольше картинок,схем,эскизов,ссылок в конце концов! Так будет меньше лишней "болтовни" ...во всяком случае с моей стороны.
В мене на руках поки що відсутні обєкти для фото - не батарейки ж мені фотографувати
Якась фотоінформація зявиться не скоріше 12-20 лютого.
ПС
На рахунок потрібне-не потрібне
1 Батарейок ніколи мало не було
2 В мене є ще як мінімум два теоретично можливих донора
а - Таврія 2004 рв
б - Нісан Прієр 1990 рв , повний привід, я б вже давно на ньому попрактикувався.але там специфічна коробка , тому тупо викинути кардан і на його місце втулити електро - не вийде
Таврія повністю жива , Нісан на ходу ,але кузов вже б хотів щоб ним зайнялись
3 Поки що жодної зайвої запчастини я не купив, адже навіть якщо двигун від Бош не піде на Емгранд - то легко піде на чисто електричну Таврію (або навпаки , лексусівський на Таврію , Бош на Джилі)
4 Те що така широта планів- не хвилюйтесь . я вмію в потрібні моменти різко звужуватись до найоптимальнішого.
5 Робити щось нове тільки на папері - шлях в нікуди, обовязково треба обкластись різними альтернативними інструментами/приладами.
Тому поки вкладаюсь в кошторис ( а станом на сьогодні виглядає що з профіцитом)-то зайві речі мене не хвилюють - запас кишеню не тягне...