В Угорщині в мене є товариш з яким ми постійно спілкуємося по ретро тематиці.Він розповів мені що в нього є теж товариш у якого є електричний ВАЗ. Зовуть володара електромобіля Аттіла Хідегфельді-власник рекламного агентства.
Аттіла Хідегфельді не почав ветеранський рейс сьогодні, раніше керував клубом Волга-Ксайка вже більше десятиліття, але потім змінив своє життя і продавав шматки своєї колекції поспіль. Він залишив машину, одного з лідерів одноразових шахт Татабанья.Оскільки його машина була першим власником, він не користувався своєю машиною, через різну передню панель, швидше за все, він колись врізався,але він все ще був у врятованому стані - в задній попільнички в 1979 році був заводський жир. Кілька років тому в рамках програми, що фінансується Європейським Союзом, машина перетворилася на електричний транспортний засіб - ці кошти були профінансовані, треба було лише виконати цю роботу. Коли я запитую про ступінь останнього, я отримую відповідь, що прибл. там було два тижні планування, потім матеріал йшов, тіло було знову освітлено, а електричний привід був доданий до шасі ще на два тижні.16-сильний електродвигун підключений до заводської коробки передач, правосторонній двигун живиться американською електронікою, а в багажниковій літій-фосфатній батарейній відсіку є кілька високовольтних кабелів (третій такий же важкий, як і свинцево-кислотний акумулятор, але близько 1, Ціна 1 мільйон форинтів). Плитки у моторному відсіку є баластом, оскільки бензиновий двигун потужністю 130 кг заміняється на 20-кілограмовий електродвигун, без якого машина буде працювати. У новій епосі - прим. П'ять років тому - або на 80 км було достатньо ємності акумулятора, асортимент помітно зменшився. Акумулятор припав до мультиметра, підключеного до відповідних кабелів, але працює лише на подіях без технічного огляду. Автомобіль склав близько 4 мільйонів фунтів стерлінгів, і близько 1 мільйона фунтів стерлінгів стане завданням перетворення його в Угорщину. В інших державах-членах ЄС влада більш м'яка, тому після деяких іноземних обходів, з переобладнаними документами, автомобіль буде мати номер регулярної ліцензії на дорогах Угорщини - до того часу буде включено газове стаціонарне опалення. У чому полягає порівнянна динаміка водіння та типовий зсув Лада. Після включення запалювання силова електроніка повинна бути завантажена, коли реле натискає. Достатньо натискати педалі газу і гальма, зчеплення навіть без повернення реверсу. Є один електричний споживач споживача в Жигулі 38-річний, підігрів заднього вікна, а освітлення все ще обтяжується 12-вольтовим вторинним контуром. Останній подає сонячна панель із краплею, встановлена на капоті, так що її не потрібно розряджати, заряджаючи цю батарею. Інакше, з мінімальним використанням, електричний Жигулі хоче звернути увагу на витратити один раз на місяць, тобто підключити його до розетки вранці і витягнути його з кабелю вранці. http://www.automotor.hu/extra/lopakodo- ... s-zsiguli/
Як для початківця в електромобілебудівництві(маю на увазі саме себе) пізнавально.Краще вчитися на чужих помилках.Бо це дешевше. А так Жорік випередив мене в набитті шишок по переобладнані бензинового автомобіля в електромобіль.В даному випадку ВАЗ 2105
Він гарно зіграв свою роль.Мені здалося що й ті 100 000 руб. не його а спонсора,бо в нього багато відеооглядів про різні автомобілі. Любий початківець не став би витрачати майже 2000 доларів на експерименти з різними типами акумуляторів і т.д.Та ще й на чужому автомобілі.Але ціль виконана. Особисто я якісь граблі і обійду,дякуючи його відео.
он ещё электро карт делал, и он не плохо гонял без контроллера, потом поставил контроллер, ток стал ограничиваться, разгон стал смешной, проект закрыл, карт продал
А кто-то из реальных пацанов самодельщиков ездит на электрожигулях (классике)? Я тоже хотел начинать переоборудование в электро с копейки, но она не моя, а тестя, думаю, он врядли б согласился.
_________________ автопробег на электричестве 40000 км
Востаннє редагувалось yuri 18 лют 2018, 11:06, редаговано 1 раз.
Отталкиваться нужно не от донора а от денег. А за деньги что самое дорогое ? - АКБ
Значит отталкиваемся от АКБ. Предположим что для перемещения авто до тонны (600-850) на некое расстояние нужно акб на 3к зелени. Тогда для перемещения авто более тонны (1000-1400) на то-же расстояние нужны 4 к зелени. Учитывая что древний задний привод не только добавляет вес но и жрет больше топлива все еще больше усугубляется.
Из вышеописанного получается что купить легкий донор и переоборудовать и эксплуатировать будет дешевле чем классику. Когда-то Романтик делал шестерку.На ютубе должны быть ролики. Там конечно был большой расход из-за кривости самого жигулятора после дтп. (вроде кардана) Но у ровного расход будет не на много меньше.
если отталкиваться только от денег,то как правило получается ведро с болтами...отталкиваться нужно от желаний,и здравого смысла... а жигули да,не оптимальный донор...в нем нет .....да ни чего нет....технически это морально и физически устаревшая машина,по дизайну тоже не блещет...комфорта никакого....по итогу очень большие вложения с непонятным результатом...
Звідки: Украина. Киев. 8721387 Мій електротранспорт: "Электра 2" Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
......Да, я тоже не слышал , про Классные Эл.Ваз классику. Но с причинами , хочу уточнить. Нет такого закона, что передний привод экономичнее заднего. От веса машины расход энергии зависит , но не пропорционально. .......... ....Расход энергии состоит из : Расхода на качение массы + Расход на преодоление сопротивления воздуха. Которые , при скорости 50 кмч ~равны. Тогда, при увеличении веса вдвое, при той же форме-обтекаемости, увеличится вдвое только половина затрат ., или , только в 1,5 раза ( но не вдвое). Длинный заднеприводной кардан, тоже не сожрёт больше, двух переднеприводных. Потому, если у кого то ЗП Электромобиль жрет вдвое-трое больше переднеприводных, то ......- ищИте другие причины.
Нет такого закона, что передний привод экономичнее заднего.
поговорите с операторами колёсных динамостендов - в Киеве не проблема их найти. На трансмисиионные потери в моноприводе заложено 10-20% потерь, причем разница между передним и задним МИНИМУМ 5% (и это на идеальных запчастях, а не то что от жигуля осталось после 30 лет мучений). Много это или мало 5%- как электросамодельщик Вы должны понимать...
Закона про то что переднеприводные автомобили экономичнее заднеприводных конечно нет, но если рассматривать классические жигули и похожую по размерам переднеприводную , например девятку или 099-ю то даже отбросив аэродинамику классика проиграет, хотя конечно и не в двое. Причины простые : 1. Масса- карданный вал и цельный задний мост добавляют вес по сравнению с переднеприводником. 2. Момент инерции вращающихся масс- тот же кардан при каждом разгоне требует дополнительной энергии на раскрутку. 3. КПД трансмиссии- трёхвальная коробка классики, подвесной подшипник кардана , "коническая" главная передача (по сравнению с "цилиндрической") -всё это заметно ухудшает КПД трансмиссии. 4. Переднеприводный автомобиль при равной с заднеприводным вместимости может быть чуть компактнее и легче по кузову. Это основные причины по которым на сегодня подавляющее количество выпускаемых автомобилей с ДВС переднеприводные. С электромобилями картина другая- кардан не нужен, коничка в главной передаче тоже, поэтому электромобиль может быть одинаково экономичен с любым типом привода и мы , думаю, ещё не скоро увидим такое подавляющее преимущество одного из типов привода в электромобилях. Хотя если исходить из особенностей езды- то на топовых электромобилях будет в основном привод на все колёса, на машинах для удовольствия или спорта так же не мало будет и вариантов с задним приводом, а на обычных , не дорогих электромобилях пока будут как передний так и задний привод . Выбор типа привода будет определяться в основном соображениями стоимости производства- наличия готовых платформ, деталей подвески и т.д.
Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 176
Ви не можете створювати нові теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете видаляти свої повідомлення Ви не можете додавати додаткові файли