В Угорщині в мене є товариш з яким ми постійно спілкуємося по ретро тематиці.Він розповів мені що в нього є теж товариш у якого є електричний ВАЗ. Зовуть володара електромобіля Аттіла Хідегфельді-власник рекламного агентства.
Аттіла Хідегфельді не почав ветеранський рейс сьогодні, раніше керував клубом Волга-Ксайка вже більше десятиліття, але потім змінив своє життя і продавав шматки своєї колекції поспіль. Він залишив машину, одного з лідерів одноразових шахт Татабанья.Оскільки його машина була першим власником, він не користувався своєю машиною, через різну передню панель, швидше за все, він колись врізався,але він все ще був у врятованому стані - в задній попільнички в 1979 році був заводський жир. Кілька років тому в рамках програми, що фінансується Європейським Союзом, машина перетворилася на електричний транспортний засіб - ці кошти були профінансовані, треба було лише виконати цю роботу. Коли я запитую про ступінь останнього, я отримую відповідь, що прибл. там було два тижні планування, потім матеріал йшов, тіло було знову освітлено, а електричний привід був доданий до шасі ще на два тижні.16-сильний електродвигун підключений до заводської коробки передач, правосторонній двигун живиться американською електронікою, а в багажниковій літій-фосфатній батарейній відсіку є кілька високовольтних кабелів (третій такий же важкий, як і свинцево-кислотний акумулятор, але близько 1, Ціна 1 мільйон форинтів). Плитки у моторному відсіку є баластом, оскільки бензиновий двигун потужністю 130 кг заміняється на 20-кілограмовий електродвигун, без якого машина буде працювати. У новій епосі - прим. П'ять років тому - або на 80 км було достатньо ємності акумулятора, асортимент помітно зменшився. Акумулятор припав до мультиметра, підключеного до відповідних кабелів, але працює лише на подіях без технічного огляду. Автомобіль склав близько 4 мільйонів фунтів стерлінгів, і близько 1 мільйона фунтів стерлінгів стане завданням перетворення його в Угорщину. В інших державах-членах ЄС влада більш м'яка, тому після деяких іноземних обходів, з переобладнаними документами, автомобіль буде мати номер регулярної ліцензії на дорогах Угорщини - до того часу буде включено газове стаціонарне опалення. У чому полягає порівнянна динаміка водіння та типовий зсув Лада. Після включення запалювання силова електроніка повинна бути завантажена, коли реле натискає. Достатньо натискати педалі газу і гальма, зчеплення навіть без повернення реверсу. Є один електричний споживач споживача в Жигулі 38-річний, підігрів заднього вікна, а освітлення все ще обтяжується 12-вольтовим вторинним контуром. Останній подає сонячна панель із краплею, встановлена на капоті, так що її не потрібно розряджати, заряджаючи цю батарею. Інакше, з мінімальним використанням, електричний Жигулі хоче звернути увагу на витратити один раз на місяць, тобто підключити його до розетки вранці і витягнути його з кабелю вранці. http://www.automotor.hu/extra/lopakodo- ... s-zsiguli/
Як для початківця в електромобілебудівництві(маю на увазі саме себе) пізнавально.Краще вчитися на чужих помилках.Бо це дешевше. А так Жорік випередив мене в набитті шишок по переобладнані бензинового автомобіля в електромобіль.В даному випадку ВАЗ 2105
Він гарно зіграв свою роль.Мені здалося що й ті 100 000 руб. не його а спонсора,бо в нього багато відеооглядів про різні автомобілі. Любий початківець не став би витрачати майже 2000 доларів на експерименти з різними типами акумуляторів і т.д.Та ще й на чужому автомобілі.Але ціль виконана. Особисто я якісь граблі і обійду,дякуючи його відео.
он ещё электро карт делал, и он не плохо гонял без контроллера, потом поставил контроллер, ток стал ограничиваться, разгон стал смешной, проект закрыл, карт продал
А кто-то из реальных пацанов самодельщиков ездит на электрожигулях (классике)? Я тоже хотел начинать переоборудование в электро с копейки, но она не моя, а тестя, думаю, он врядли б согласился.
_________________ автопробег на электричестве 40000 км
Востаннє редагувалось yuri 18 лют 2018, 11:06, редаговано 1 раз.
Отталкиваться нужно не от донора а от денег. А за деньги что самое дорогое ? - АКБ
Значит отталкиваемся от АКБ. Предположим что для перемещения авто до тонны (600-850) на некое расстояние нужно акб на 3к зелени. Тогда для перемещения авто более тонны (1000-1400) на то-же расстояние нужны 4 к зелени. Учитывая что древний задний привод не только добавляет вес но и жрет больше топлива все еще больше усугубляется.
Из вышеописанного получается что купить легкий донор и переоборудовать и эксплуатировать будет дешевле чем классику. Когда-то Романтик делал шестерку.На ютубе должны быть ролики. Там конечно был большой расход из-за кривости самого жигулятора после дтп. (вроде кардана) Но у ровного расход будет не на много меньше.
если отталкиваться только от денег,то как правило получается ведро с болтами...отталкиваться нужно от желаний,и здравого смысла... а жигули да,не оптимальный донор...в нем нет .....да ни чего нет....технически это морально и физически устаревшая машина,по дизайну тоже не блещет...комфорта никакого....по итогу очень большие вложения с непонятным результатом...
Звідки: Украина. Киев. 8721387 Мій електротранспорт: "Электра 2" Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
......Да, я тоже не слышал , про Классные Эл.Ваз классику. Но с причинами , хочу уточнить. Нет такого закона, что передний привод экономичнее заднего. От веса машины расход энергии зависит , но не пропорционально. .......... ....Расход энергии состоит из : Расхода на качение массы + Расход на преодоление сопротивления воздуха. Которые , при скорости 50 кмч ~равны. Тогда, при увеличении веса вдвое, при той же форме-обтекаемости, увеличится вдвое только половина затрат ., или , только в 1,5 раза ( но не вдвое). Длинный заднеприводной кардан, тоже не сожрёт больше, двух переднеприводных. Потому, если у кого то ЗП Электромобиль жрет вдвое-трое больше переднеприводных, то ......- ищИте другие причины.
Нет такого закона, что передний привод экономичнее заднего.
поговорите с операторами колёсных динамостендов - в Киеве не проблема их найти. На трансмисиионные потери в моноприводе заложено 10-20% потерь, причем разница между передним и задним МИНИМУМ 5% (и это на идеальных запчастях, а не то что от жигуля осталось после 30 лет мучений). Много это или мало 5%- как электросамодельщик Вы должны понимать...
Закона про то что переднеприводные автомобили экономичнее заднеприводных конечно нет, но если рассматривать классические жигули и похожую по размерам переднеприводную , например девятку или 099-ю то даже отбросив аэродинамику классика проиграет, хотя конечно и не в двое. Причины простые : 1. Масса- карданный вал и цельный задний мост добавляют вес по сравнению с переднеприводником. 2. Момент инерции вращающихся масс- тот же кардан при каждом разгоне требует дополнительной энергии на раскрутку. 3. КПД трансмиссии- трёхвальная коробка классики, подвесной подшипник кардана , "коническая" главная передача (по сравнению с "цилиндрической") -всё это заметно ухудшает КПД трансмиссии. 4. Переднеприводный автомобиль при равной с заднеприводным вместимости может быть чуть компактнее и легче по кузову. Это основные причины по которым на сегодня подавляющее количество выпускаемых автомобилей с ДВС переднеприводные. С электромобилями картина другая- кардан не нужен, коничка в главной передаче тоже, поэтому электромобиль может быть одинаково экономичен с любым типом привода и мы , думаю, ещё не скоро увидим такое подавляющее преимущество одного из типов привода в электромобилях. Хотя если исходить из особенностей езды- то на топовых электромобилях будет в основном привод на все колёса, на машинах для удовольствия или спорта так же не мало будет и вариантов с задним приводом, а на обычных , не дорогих электромобилях пока будут как передний так и задний привод . Выбор типа привода будет определяться в основном соображениями стоимости производства- наличия готовых платформ, деталей подвески и т.д.
Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 58
Ви не можете створювати нові теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете видаляти свої повідомлення Ви не можете додавати додаткові файли