danilych1 писав(ла):
Zevs0812 писав(ла):
danilych1, а ви впевнені, що провода для рекуперації виведені з контролера?
Із Ваших фото: роз'єм 2-х піновий (папа) червоний та чорний - це живлення для сигналізації, 4-х піновий роз'єм (мама), три провода (оранжевий, синій, коричневий) також для сигналізації, блокування МК. Одинарний фіолетовий провід - це високовольтні гальма. Тонкий зелений провід на спідометр.
Якщо 2-х піновий роз'єм (мама), провода - чорний і білий це реверс, а коричневий та чорний гальма, а ткож якщо перевіривши різні комбінації, а рекуперації немає... Потрібно розібрати контролер та глянути на платі, можливо рекуперація не активована... Щодо напруги АКБ, то контролер розрахований на 72-96В, рекуперація мала включатися. Можливо в середині контролера, провід відпаявся чи відірвався, якщо вони все такі виведені
Померял напряжение на этих проводах для сигнализации,такое же как и на батарее 82вольта,я такой сигнализации даже не встречал,эти китаёзы почему то одинаковых разъёмов наштамповали,так и хочется соединить эти разъёмы и посмотреть что будет ...
danilych1, ці роз'єми для штатної сигналізації, тому провода (тато) червоний чорний це живлення сигналізації, яка є на 36-72В, тому китайці все правильно зробили. Я надіюся, що ви не підключали контролер так, як ви з'єднали роз'єми, як показано на останньому (вашому) фото, бо інакше спалите контролер (слаботочку).
Ось такого плану сигналізації для електротранспорта -
https://ru.aliexpress.com/item/Intellig ... autifyAB=0Не потрібно не знаючи призначення проводів, все підряд з'єднювати... Експеременти, можуть дорого обійтися.