На жаль, не вдається відредагувати перший пост, тому пишу в новому повідомлення, продублюю текст з блогу. Доречі, питаннячко з перегрівом вдалося вирішити, не знаю як і коли, але випадково ввів невідповідне значення PWM frequency і так само випадково зауважив це під час покатушки. Поправив, все ок.
Після прикатки і кількох вдалих тестових виїздів з програмуванням контроллера, можна сказати, що їде цей електромотоцикл дуже цікаво. Чудова динаміка, потужний і рівний крутний момент з нуля обертів, чутлива ручка газу з хорошим відкликом, непоганий показник максимальної швидкості, абсолютно однаковий розподіл ваги по осях (50/50).
Мотор приємно здивував. Незважаючи на свій номінал 3000w, при обмотці 3Т отримуємо найнижчу індуктивність і опір - за рекомендацією виробника, піково можна подавати 408 ампер фазного струму.
Конкретно в моєму випадку, контроллер налаштований на 300А піково фазного струму і 200А батарейного при напрузі акумулятора 88.6v (повністю заряджений 100,5v) - це в рази більше номінальної потужності двигуна.
Тестування показали, що за умови коректного налаштування контроллера, не зважаючи на відсутність будь-якого активного охолодження, система не перегрівається навіть в режимі активного катання по рельєфному бездоріжжю. Перегріти звісно можна, наприклад, на затяжних підйомах по рихлому грунті, або в інших схожих обставинах, коли на максимальна (пікова) потужність подається довший час. Контроллер Kelly KLS 8430s 300А може віддавати 30 секунд, 100А довготривало. Якщо розуміти таку специфіку, і не "перекручувати" ручку газу в згаданих умовах, то потенціалу контроллера і мотора цілком вистачає для аматора.
Щодо пробігу, в мене виходить приблизно 2-2,5 години активного ендуро на рельєфній місцевості (мається на увазі 2,5 години в русі, не враховуючи простою), без економії, до першого спрацювання BMS при навантаженнях 150А. Тоді залишається приблизно 25% заряду щоб доїхати до пункту призначення. Розхід при активному ендуро 60-70вт/км. В режимі міста, якщо їхати дуже акуратно в потоці, 35вт/км. - на оффроудній гумі з тиском 1атм.
Зважаючи на зібрану статистику, роблю висновок, що на даний час неможливо зібрати легкий електро хардендуро мотоцикл (до 110кг), який міг би долати більше 150км на одному заряді, або 5-6 годин чистого катання по бездоріжжю у спортивному режимі. Для цього потрібно принаймні 8-10кВт/год. акумулятора, а це, по найоптимістичніших мірках, враховуючи доступні на ринку елементи - 45-50кг літія. Крім ваги, фізично, по габаритах було би непросто запакувати 10кВт/год. акумулятор в ендуро байк. Тому, доки не будуть доступні якісь нові елементи живлення, для 150+км оффроуду доводиться дивитися в сторону мотоциклів з ДВЗ. Те що зараз можливо отримати від складеного електромотоцикла вагою до 110кг (середня вага заправленого бензинового хардендуро) - це 2-3 години, або 60-80км активного ендуро. Якщо не брати до уваги дальніх виїздів, то цього, в принципі, цілком достатньо.
Згодом додам більше фото і відео, розповім що довелося переробляти для установки електрообладнання, які виникали труднощі... детальніше опишу налаштування параметрів контроллера, які дозволяють отримувати весь потенціал потужності з "нуля" обертів і добитися бажаної роботи ручки газу.