Михалыч писав(ла):
Но, коллеги , более грамотные Вадим М и Вячеслав М,вернёмся к проблеме: Что же есть электрический Эквивалент литра бензина?
Да, кто то определил , что литр = 12,2 квт.час ! .............
Но , если современный автомобиль весом в тонну, при 50 кмч, тратит на сотню ~ 5 литров , тогда заявленный эквивалент = 60 квт.час .! ! !
Но известно , что мощность на колёсах, затрачиваемая автомобилем,
...N = g* Kk* m* V + Fл* Св* VVV = ~ 4 квт. При КПД двс привода 25%, ..... тогда затрачено должно быть всего 10 квт, Но уж никак не 60 ! ! !
......Тогда , что же есть электрический эквивалент литра бензина :
- Высосанные , якобы , из лабораторного калориметра 12,2 квт.час, которые никто, нигде и никогда на смог реализовать , или , может быть , реальные = в 6 раз меньше ?
Нюанси
1 Максимальний ККД двигун розвиває при приблизно 50% від максимальних обертів , тобто максимальний ККД тоді коли двигун розвиває 50% від максимальної потужності.
Стандартна потужність сьогоднішнього двигуна 100Квт , значить максимальний ККД можна досягнути при потужності в 50Квт
2 Термічний ККД = приблизно 40%
Механічний ККД=дай бог 85%
Давайте розглянемо тільки механічні втрати ( які фактично залежать тільки від обертів і практично не залежать від потужності)
85% х50Квт=7,5 Квт втрат
А якщо їхати 50км/год , з потужність в 10Квт , але з тими ж 50% оборотів від максимуму..., то й механічних втрат буде 7,5Квт-що звичайно різко погіршить загальну картину ККД саме для цього варіанту
3 Таким чином , порівнювати витрати на 50км/год - якось не варто, як на мене правильніше порівнювати на 100км/год