Щодо гірки, то її реально наживо треба дивитися, щоб зрозуміти що вона собою являє. Сидячи не заїдеш і стоячи тимбільше, треба танцювати ). Ну і шина в мене, мабуть 30-40% зношена.
Якщо порівнювати з "повноцінним" хардом, то коротша база, менший розмір колеса і шини дають своє. Там де на великому харді можна заїхати "в натяжку", тут треба дати чуть більше стартового прискорення, бо або буксуєш/зариваєшся, або перекидаєшся якщо є добрий зацеп. Але в будь якому разі, можливостями цієї електрички я задоволений.
Щодо 444 Мегабайт, планували брати участь у змаганні разом з бензиновими, але були деякі накладки, не вдалося. Тому поганяв по трасі вже після змагань, це було кільце для аматорів. На початку траси крутий спуск - якраз та гірка що я заїжджав на попередньому відео, тому більшість її об'їжджали, там втрачали 20-30 секунд. Дерево лежаче діаметром в моє переднє колесо більшість об'їжджали - ще 5-10 секунд, а далі все залежало від того хто як газував
Коло класу профі реально на грані можливостей моєї електрички. Якщо добре попотіти проїхати зможу, але конкурувати в гонці ні. Треба повноцінний хард і систему, яка може довготривало 5-8Квт - тобто роблю для себе висновок що конкурентоспроможний саморобний електро хард-ендуро цілком реальний!