Kapral88 писав(ла):
Была задумка переделать сына вайпер-актив( долбается он с двс,там колёса на 17"),в прошлом году прозявил на олх родное с электровайпера на 800ватт и сейчас не где не могу найти.думал туда переставить скутерное (будет чуть ниже) ,а жене на электроверховину поставить это.верховина чуть полегче.но на этом колесе две ломаные спицы.вот и думаю как оно будет выдерживать если ему 1.5квт вдуть.
Kapral88, якщо для переробки вайпер-активу, то краще брати скутерне МК, там і крутящий момент більший в порівняння із велосипедним МК (одинакової потужності).
Я, коли із альфи робив електроальфу, то стартував із 350 Вт в мото ободі, хоча думав, що МК на 500Вт. Потім установив МК на 1000 Вт від Вольти. Якщо брати варіант в стальному ободі 17", де немає крутих підйомів і їзди з пасажиром по підйомах, то Вольтівська кіловатка, яка установлена на вантажних електровелосипедах для даних потреб - підійде. Ось таке МК, яке дійсно не погане:
http://www.e-bike.com.ua/motor-kolesa-i ... ct_id=1692Для себе зрозумів, що для мопеда, номінальна потужність має стартувати від 2000 Вт... Зараз на електроальфі стоїть Евеловське МК на 3000 Вт і синусний контролер, який в піку дає ~ 3500 Вт. Тепер електроальфа пре як танк, що з пасажиром, що без. Якщо б ще поставити контролер - Келлі і дати 60-80А батарейного, була б пісня. Але тоді і батарейку - 20А/h потрібно міняти, маловато її для таких струмів...