Deemkienz писав(ла):
И я постоянно думаю над "жизнеспособностью" подобной идеи (тоже на уровне фантазии, поэтому если что - принимаю несколько тапков на себя
), а пока вижу несколько общих задач, для любого варианта - на транзисторах, контакторах и т.п.:
1. Наличие и безотказная работа какой-то сумасшедшей защиты от КЗ и переключения под нагрузкой, на каждую секцию батареи;
Якраз в цьому питанні я проблеми не бачу
1 Ми ж в стані проводити перекомутацію в момент переходу з однієї фази на другу , тобто без навантаження(підключення до двигуна)
2 Якщо розфантазуватись на повну ( половина тапків все одно на Вас
) то ми можемо скомутувати батарею частинами , і підключати наступну не відімкнувши повністю попередню , а потім відмикати попередню залишивши підімкнутою іншу , таким чином по обмотці двигуна буде бити не повний вольтаж , а різниця між вольтажами різних частинок батарей
3 Якщо КЗ то в першу чергу воно вдарить по логіці. а згорівша логіка= не 160В батарея. а набору з 8-32Вольтових частинок - як на мене більш безпечно
Deemkienz писав(ла):
2. Другой принцип питания логической части и драйверов ключей контроллера для его нормальной работы как при 8В, так и при 80В, или даже больше;
Тут не маю зеленого поняття
Deemkienz писав(ла):
3. Новая организация емкости на входе контроллера, чтобы при перекоммутации "на запараллеливание", в батарею не пошел скачок вдвое большего напряжения.
Силовая часть контроллера (например, для сериесника), наверное, в любом случае без проблем должна пропустить нужный ток и при 8В, просто скважность на выходе будет минимальная.
Так ємність також можна перекомутовувати , грубо просто поставити її перед ключем
Deemkienz писав(ла):
В общем, и от меня +1 в пользу интереса к такой системе.
Дякую
Як то кажуть гуртом легше від тапків відбиватись
irde писав(ла):
путь прогресса лежал от контакторов с коммутацией батарей к ШИМ на тиристорах , потом к ШИМ на ижбт, потом к ШИМ на полевиках .
И тут появляются изобретатели , которые утверждают что технологии 50 летней давности более экономичны?
Я думаю Ви щось не дочитали
Ніхто не пропонував повертатись до контакторів
Пропонувалось обєднати давно закинутий варіант з контакторами ( з переробкою його на новішу технологічну базу) з сьогоднішнім ШІМ