Ток писав(ла):
1. Привод использовался в лесопилке.
Постійне навантаження з чітко фіксованою частотою обертання , по якій на звук визначалось на скільки швидко можна подавати дерево щоб не перегрузити і не спалити мотор
Ток писав(ла):
2. В реализации рекуперативного торможения особых сложностей нет как и в контроллере для асинхронника. Это все реализовывалось еще в восьмидесятых годах прошлого столетия без всяких специализмуемых и оных контроллеров.
Ще раз
Термін рекуперація в електротранспорті це перетворяння механічної енергії в електричну з подальшою акамуляцією в аккамуляторі
Рекуперація ( у варіанті наведенному в попередньому абзаці)на лісопилках не використовувалась , там було достатньо просто почекати поки пила зупиниться сама, або зупинити її шматком доски
Рекуперація в асинхроннику це тормозіння, яке переводить механічну енергію авто в вихрові струми ротора і в тепло. Все ніякого збереження енергії
Ток писав(ла):
3. Вопрос, надо ли это, готов кто то заинтересованный осуществить предзаказы в виде десятипроцентного депозита например на счет админа этого раздела форума (це хто хвилюється о лохотронстві).
Меня нужно понять, комплектовка и организация решения вопроса требуют расходов.
Прикольно
Ви берете 10% - а відповідає за це адміністрація клубу?
Хотів би я подивитись , хто на такі умови підпишеться
Ток писав(ла):
4. Масса контроллера была около 3 кг., двигателя - 20 кг.
Це звичайно щось , але без самого двигуна+контролер - одночасно нічого.