RESPECT писав(ла):
В мене на авто вольти більше як 13.8 не піднімаються. Думаю 5 фугасів зайдуть ідеально. Щодо балансування ще нічого не шукав, думаю зиму виживуть так. Або на крайняк контактну групу для перекомутування всіх в паралель. Раз на місяць, на ніч закоротити...
А в ідеалі чекав би балансира від мікровата.
Продовжу свій самотній монолог
Як казала моя бабця "Хороша мисля приходить опосля". Добре, що не дойшли руки і ще не встиг придбати 5 фугасів і БМС, а мисля то прийшла
Всякі там БМСи призначені для запобігання виходу батареї за межі паспортних вольт (і ще трохи якогось контролю). Якщо говорити про стартерні батареї, то тут тільки захист від перезаряду.
Для 6 ячейок титанату дозволений макчисум 16.8в, а в автомобілі 14.4в (недозаряд 15%). Напрошуєтся висновок - БМС на автомобілі не зпрацює ніколи (напруга не досягне критичкоі відмітки), хіба би якась ячейка вийшла з ладу. Тобто батареї з одної партії не можуть різнитись на стільки. З цього роблю висновок - батарея буде нормально жити без балансира навіть при різниці ємності 5%. Якщо більща різниця, вважатиму це виробничим браком а не проблемою балансування.
Дальше пишу власну думку/здогадку...
Є ще один момент. Розбіжність може назбиратись при заряді/розряді, якщо якась ячейка матиме більший опір. В літій-іона з часом і циклами опір збільшується, як в титаната хз.
Якщо помиляюсь поправте.
По вартості 30А 6 фугасів 4200грн, 5 фугасів+балансир 3950грн. Різниця 250 грн.
Я згідний трохи переплатити щоб отримати максимально просту і надійну схему, де нема чому ламатись.
І на кінець, "суть басні".
6 ячейок титанату не потребують БМСа (якщо правильно його так називати)
5 ячейок маючи максимум напруги трохи менший ніж на більшості авто, потребують включення діода на вихід генератора, шоб понизити напругу. Як наслідок зниження напруги - пониження ємності і кутного моменту.
Висновки робіть самі.
п.с. такий получився підсумок мого дослідження теми стартерного титанату.
Ставте лайки (цікаво знати чи комусь був корисний, цікавий мій аналіз)