Поточний час: 19 квіт 2024, 16:48

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 238 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Наступ.
Автор Повідомлення
#6537Повідомлення 06 січ 2015, 23:47 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 3 Подякували 41
Мій електротранспорт: Пежо Партнер
Та которая на ОККО 220/380 50Гц + 2 контакта управления.
Typ2

_________________
90 000 на электротяге


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#6545Повідомлення 07 січ 2015, 14:38 
Творець електромобіля, правління клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Україна
Дякував (ла) 72 Подякували 265
Мій електротранспорт: Таврія EV
«Ринок електромобілів у світі розвивається дуже динамічно. За останні 4 роки їх продажі збільшилися в 10 разів. Усе частіше, купуючи електрокар, люди керуються не тільки дешевизною електроенергії, а й міркуваннями екологічності цього транспорту. Коли цей тренд досягне України, кожен водій електрокара вже знатиме, що на «ОККО» він отримає повний сервіс. Це наші інвестиції в майбутнє», - зазначив віце-президент мережі Олександр Гегедиш під час презентації першої загальнонаціональної мережі зарядок для електрокарів, яка відбулася 23 грудня на АЗК «ОККО» у Гатному поблизу Києва. За його словами, досі в Україні існувало певне замкнуте коло: зустрічалося мало електрокарів, бо не було пунктів для їх комфортної підзарядки, і навпаки. Мережа «ОККО» це замкнуте коло розірвала, створивши цілісну інфраструктуру для таких автомобілів. І в майбутньому вона планує нарощувати кількість електрозарядок. «Принцип нашої мережі – йти на крок попереду ринку. Ми не вагаємося інвестувати в перспективні інноваційні проекти, бо вони не тільки корисні нашим клієнтам, а й у цілому сприяють підвищенню якості життя в Україні», - підкреслив Олександр Гегедиш.
Товарищ Гегедиш абсолютно прав. На карте я показал столбики только вокруг Киева. Видите, можно ехать в сторону Одессы к примеру на Васильков, в сторону Броваров, в сторону Житомира, в Борисполь.
Проблема перехода с коннектора "тип 2" на обычную розетку мной решена. Со столбика можно качать 22 кВта, а значить подьехать на 3-машинах и 10 великах и всем заряжаться одновременно. Думаю автомобилистам сейчас нужно уделить внимание увеличению мощности бортовых зарядок. Себе планирую ставить на 6 Квт. Удлинитель на 5-10 бытовых розеток решает проблему подзарядки 5-10 великов. Вячеслав М уже давно качает с розеток по 12 кВт, а Григорий из Ковеля и того больше-21 кВт.


Додаткові файли:
окко1.JPG
окко1.JPG [ 89.64 КБ | Переглядів: 6352 ]

_________________
Пробіг на батарейках 180 000 км
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#6558Повідомлення 08 січ 2015, 17:34 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Нивки
Дякував (ла) 7 Подякували 26
Хочу електротранспорт: хочу ... по деньгам Дуе Ланос .. жизнь подправит
AND писав(ла):
Та которая на ОККО 220/380 50Гц + 2 контакта управления. - Typ2

220/380 как понимаю наша трехфазная просто с другой геометрией, а можно про + 2 контакта управления подробнее?

_________________
... через тернии к звёздам


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7196Повідомлення 28 січ 2015, 23:34 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Винница
Дякував (ла) 2 Подякували 5
Хочу електротранспорт: Nissan leaf
"Проблема перехода с коннектора "тип 2" на обычную розетку мной решена. "
Подскажите как решили и где купить комплектуючие?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7456Повідомлення 09 лют 2015, 20:53 
Власник електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 880 Подякували 179
Мій електротранспорт: Porsche 924 Молния, Nissan Leaf, Trabant EV, Citroen Saxo
Хочу електротранспорт: Прототип Народного ЭМ
Завтра на 11.00 ВСЕХ на электромобилях ПРИГЛАШАЮТ на открытие
https://www.facebook.com/permalink.php? ... 6426388831

_________________
http://elmob.co


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7460Повідомлення 10 лют 2015, 07:32 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Надо отметиться !

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7462Повідомлення 10 лют 2015, 07:53 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Коллеги, Я не смогу. Пригласили в "ДержАвтотрансНДИпроект".


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7465Повідомлення 10 лют 2015, 14:16 
Творець електромобіля, правління клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 13 Подякували 159
Мій електротранспорт: Citroen Saxo Electrique
В Киеве открыли первую «электрозаправку» украинского производства

_________________
Пробег на LiFePo4 - 73000 км.
www.spritmonitor.de/en/detail/680911.html


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7466Повідомлення 10 лют 2015, 15:11 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
На открытии . Одновременная зарядка 4 электромобилей .
Додаткові файли:
DSCN4809-1.jpg
DSCN4809-1.jpg [ 287.1 КБ | Переглядів: 6224 ]
Додаткові файли:
DSCN4808-1.jpg
DSCN4808-1.jpg [ 232.68 КБ | Переглядів: 6224 ]

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7468Повідомлення 10 лют 2015, 19:39 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6741 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Вот это вы в неё вцепились с 4х сторон!! :DX:

Не могу понять, почему в релизе написано "першу громадську зарядну станцію"? Чем она первая?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7470Повідомлення 10 лют 2015, 21:37 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Не первая . http://delo.ua/auto/v-kieve-otkrylas-pe ... mo-290344/

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7474Повідомлення 10 лют 2015, 22:28 
Власник електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 880 Подякували 179
Мій електротранспорт: Porsche 924 Молния, Nissan Leaf, Trabant EV, Citroen Saxo
Хочу електротранспорт: Прототип Народного ЭМ
Что пряитно обрадовало что Славута Вячеслава заряжалась 11-ю киловатами!!!!!
а ниссан лиф через быстый порт максимум 7 квт!

если поставить в машину 12 зарядок то будет на борту 21 квт зарядка, вот это моща!

_________________
http://elmob.co


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7504Повідомлення 11 лют 2015, 22:11 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Сегодня испытывал новую вилку (Тип 2) на зарядке АЗС ОККО , что возле с. Iванкiв , на Харьковском направлении . Как оказалось , на этой зарядке никто до меня еще не заряжался . Процесс прошел успешно .
Додаткові файли:
DSCN4816-1.jpg
DSCN4816-1.jpg [ 212.6 КБ | Переглядів: 6173 ]

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7507Повідомлення 11 лют 2015, 23:37 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6741 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
У вас там воткнут переходник в переходник?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7515Повідомлення 12 лют 2015, 10:20 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Да , максимальный выходной ток зарядной станции - 32 А , входной разъем на Славуте - 16 А , поэтому стоит переходник с 32А на 16 А .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 238 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 4


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group