«Ринок електромобілів у світі розвивається дуже динамічно. За останні 4 роки їх продажі збільшилися в 10 разів. Усе частіше, купуючи електрокар, люди керуються не тільки дешевизною електроенергії, а й міркуваннями екологічності цього транспорту. Коли цей тренд досягне України, кожен водій електрокара вже знатиме, що на «ОККО» він отримає повний сервіс. Це наші інвестиції в майбутнє», - зазначив віце-президент мережі Олександр Гегедиш під час презентації першої загальнонаціональної мережі зарядок для електрокарів, яка відбулася 23 грудня на АЗК «ОККО» у Гатному поблизу Києва. За його словами, досі в Україні існувало певне замкнуте коло: зустрічалося мало електрокарів, бо не було пунктів для їх комфортної підзарядки, і навпаки. Мережа «ОККО» це замкнуте коло розірвала, створивши цілісну інфраструктуру для таких автомобілів. І в майбутньому вона планує нарощувати кількість електрозарядок. «Принцип нашої мережі – йти на крок попереду ринку. Ми не вагаємося інвестувати в перспективні інноваційні проекти, бо вони не тільки корисні нашим клієнтам, а й у цілому сприяють підвищенню якості життя в Україні», - підкреслив Олександр Гегедиш. Товарищ Гегедиш абсолютно прав. На карте я показал столбики только вокруг Киева. Видите, можно ехать в сторону Одессы к примеру на Васильков, в сторону Броваров, в сторону Житомира, в Борисполь. Проблема перехода с коннектора "тип 2" на обычную розетку мной решена. Со столбика можно качать 22 кВта, а значить подьехать на 3-машинах и 10 великах и всем заряжаться одновременно. Думаю автомобилистам сейчас нужно уделить внимание увеличению мощности бортовых зарядок. Себе планирую ставить на 6 Квт. Удлинитель на 5-10 бытовых розеток решает проблему подзарядки 5-10 великов. Вячеслав М уже давно качает с розеток по 12 кВт, а Григорий из Ковеля и того больше-21 кВт.
Додаткові файли: |
окко1.JPG [ 89.64 КБ | Переглядів: 6365 ]
|
_________________ Пробіг на батарейках 180 000 км
|