Поточний час: 29 бер 2024, 07:02

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 30 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
#7577Повідомлення 14 лют 2015, 11:22 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Новый союз EV-UA первым делом взялся продвигать законопроект про значительное снижение растоможки электромобилей. В команде союза есть приближённые люди, так что есть реальный шанс принятия закона.

Тот закон, который сейчас внесён на рассмотрентие комитетов крайне неверен. Например, под него попадают даже Лексусы с пробегом на аккумуляторе 5км! Предлагаю внимательно просмотреть предложения союза и внести свои предложения.
Предложения по законопроекту
Законодавчі пропозиції для опрацювання:
Наразі в Україні діють Закони «Про альтернативні джерела енергії» та «Про альтернативні види палива». Згідно з їх окремими положеннями відповідно до Прикінцевих положень Податкового Кодексу України від НДС та імпортних зборів вже тимчасово звільнено автомобілі що працюють на біоетанолі.
Тимчасово, до 1 січня 2019 року, звільняються від сплати податку на додану вартість операції з:
а) постачання техніки, обладнання, устаткування, визначених статтею 7 Закону України "Про альтернативні види палива", на території України;
б) імпорту за кодами УКТ ЗЕД, визначеними статтею 7 Закону України "Про альтернативні види палива", техніки, обладнання, устаткування, що використовуються для реконструкції існуючих і будівництва нових підприємств з виробництва біопалива і для виготовлення та реконструкції технічних і транспортних засобів з метою споживання біопалива, якщо такі товари не виробляються та не мають аналогів в Україні, а також технічних та транспортних засобів, у тому числі самохідних сільськогосподарських машин, що працюють на біопаливі, якщо такі товари не виробляються в Україні.
Порядок ввезення зазначених техніки, обладнання, устаткування, технічних та транспортних засобів визначається Кабінетом Міністрів України.
Увага, від НДС звільнені операції із постачання, не тільки імпорту. Не треба вигадувати щось нове.
Також в країні прийнята «Енергетична стратегія України». При цьому, в жодному із вищезгаданих Законів термін «електромобілі» не існує. В законі про автомобільний транспорт та міський електричний транспорт також немає визначення.
Логіка присутня така – в Законі про автомобільний транспорт вид палива ніяк не згадується, сказано, що автомобіль рухається завдяки джерелу енергії, але якому саме – не сказано, тому актуально доповнювати саме Закони про альтернативні види палива.
Висновки:
• Питання про те, які нормативні акти доповнювати терміном електромобіль – відкрите, як і питання Чи треба це робити, якщо можна доповнити НК – Перехідні положення.
• Найкоротшим шляхом є зв'язок НК (ПП) + постанова Кабміну із визначенням самого терміну та характеристик (хоча краще це робити в Законі прямої дії).
• Можна розглянути такий шлях - доповнити перелік зі Статті 7 Закону України "Про альтернативні види палива" терміном електромобіль та встановити обмеження вже на цьому рівні на етапі визначення терміну (або вказати, що порядок приналежності визначається Кабміном).
• Додати в прикінцеві положення, можна прямо в пункт про автомобілі на біоетанолі, звільнення від ПДВ та податку на імпорт за аналогічною схемою.
• Акцизний збір залишити.
Законы:
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/275 ... 1904788378 - НК
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/139 ... 1904788378 - альтернативные виды топлива
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/74/ ... 9110774240 - энергосбережение
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/555 ... 1904788378 - альт источники энергии
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/107 ... 7546576182 - энергетическая стратегия
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/234 ... 8598711701 - автомобильный транспорт

Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Презентация доклада по законопроекту
Снижение растоможки EV.pdf [616.34 КБ]
Завантажень: 503

Доклад по законопроекту
Проект доповіді для захисту законопроекту №…
Час доповіді – до 10 хвилин.
СЛАЙД - ЗАСТАВКА
Законопроект №…..
СЛАЙД - ПЛАН ОБГОВОРЕННЯ
Метою прийняття даного Законопроекту є створення умов для появи ринку електромобілей в Україні.
В цій короткій доповіді я розповім чому це важливо і що це значить для України.

СЛАЙД ІЗ ВСТУПНИМИ ТЕЗАМИ
Фактично з 2012 року ми спостерігаємо Третю Еру Електромобілей. Темпи зростання світового ринку – більше 70%, загальна прогнозна кількість електромобілей на 2020 рік - 24 мільйони одиниць, показник щорічних продажів - 7 мільйонів одиниць.
На сьогодні сформульовані такі незаперечні переваги електромобілей:
1. Використання більш дешевого джерела енергії, що виробляється всередині країни, а не імпортується.
2. Низька собівартість володіння. Пробіг в 100 км коштує зараз до 8 гривень замість 100-150 гривень на бензині.
3. Низька, майже відсутня залежність від світових цін на нафту. До того ж ціну на електроенергію передбачити значно легше.
4. Розвиток ринку електромобілей означає інноваційний та виробничий бум для країн, що обрали даний напрямок як пріоритетний.
5. Також, електротранспорт відіграє роль розподіленого накопичувача електроенергії. Навіть 3% ринку, або 220 тисяч електромобілей дорівнюють добовому виробництву одного енергоблоку Запорізької АЕС
6. Електромобілі значно простіші за конструкцією ніж авто з ДВЗ, їх обслуговування простіше. Собівартість виробництва щорічно знижується високими темпами завдяки розвитку ринку та здійсненню дослідницьких робіт.
7. Екологічні переваги електромобілей, я думаю, всім зрозумілі.
Щодо України, актуальними є такі аспекти використання електромобілей:
8. Навіть 10% електромобілей, що є реальною метою на 20ті роки цього століття, дозволять істотно скоротити імпорт нафтопродуктів із за кордону та покращити торгівельний баланс країни.
9. Налагодити виробництво електромобілей всередині країни значно легше, аніж виробництво авто з ДВЗ з конкурентоспроможними параметрами. Розумні кроки держави можуть викликати справжній бум в галузі і фактично поновити позиції української автомобільної промисловості.
10. Інший аспект – Україна багата на метали, такі як літій, які в даний момент не розробляються, але можуть стати базою для масового виробництва найбільш дорогих компонентів електромобіля – акумуляторних батарей.

Підкреслюю, системний розвиток ринку електромобілей відкриває еру інновацій всередині країни. Потрібні комплексні міри у практичному вимірі.
СЛАЙД З МАПОЮ
На цій мапі ми можемо побачити основні ринки електромобілей сьогодні. Третина ринків це Європа, і вона поруч.
На даний момент найбільш авторитетні асоціації та експерти дають наступний прогноз щодо ринків:
2013 рік - 99% авто с ДВЗ, електромобілі з’являються в сегменті преміум та починають завойовування масового ринку. Треба розуміти, що окрім економічності та екологічності за рахунок особливостей конструкції електромобілі мають надпотужний розгін, високий обертальний момент двигуна, низький рівень шуму, значно більший обсяг багажного відділення та низький центр маси а через це – кращу керованість. Ці характеристики принципово недоступні для авто з ДВЗ. Обличчя авто кардинально змінюється.
СЛАЙД З МОДЕЛЯМИ
Також треба розуміти, що такі параметри як час зарядки, відстань пробігу на одній зарядці та собівартість виробництва щорічно покращуються, а вартість палива, навпаки, зростає. Вже в найближчі два-три роки переваги електромобілей відчують не тільки в преміальному сегменті, а і на масовому ринку.

Станом на 2020 доля електромобілей на окремих ринках буде становити 10%, електромобіль часто купуватимуть як друге авто та використовуватимуть у таксі.
До 2030 році авто з ДВЗ майже щезнуть з продажів в споживчому сегменті, 90% продажів нових авто становитимуть електромобілі та гібриди. ДВЗ залишаться лише в сегменті важких машин в промисловості.
До 2050 року, або раніше, електромобілі становитимуть 90% споживчого ринку.
Масове виробництво електромобілів стало можливим лише через зменшення вартості виробництва акумуляторних батарей.
СЛАЙД З БАТАРЕЯМИ
За чотири роки вартість скоротилась із 1000 дол. США за кіловат-годину в 2008 році до 485 дол. за кВт/ч корисної енергії наприкінці 2012 і продовжує знижуватись до 300 дол.
Треба розуміти, що батарея це 50% вартості електромобіля.
Це вже знизило вартість електромобіля за 4 роки фактично на 40% і прогрес триває.
Технології ще дуже далекі від досягнення своїх теоретичних порогів, але на ринку вже існують сучасні моделі вартістю до 20 тисяч доларів.
Подивіться на цей графік ми зараз тут (літій-полімер), але вже є нові промислові зразки батарей - вдвічі легші, вдвічі потужніші.
Тепер щодо України.
СЛАЙД З УКРАЇНОЮ
РИНОК ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ В УКРАЇНІ НА СЬОГОДНІ ПРАКТИЧНО ВІДСУТНІЙ
НАДХОДЖЕННЯ ДО ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ В 2013 РОЦІ У ВИГЛЯДІ МИТА ВІД ІМПОРТУ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ СКЛАЛИ МЕНШЕ, НІЖ 200 ТИС. ГРН. або 17,5 тисяч доларів.
В 2012-2013 роках імпортується близько 20 (двадцяти) авто щорічно.

СКАСУВАННЯ МИТНОГО ЗБОРУ ПРИ ІМПОРТУВАННІ ЕЛЕКТРОМОБІЛЕЙ СТАНЕ СУТТЄВИМ СИГНАЛОМ ДЛЯ РИНКУ ТА ДЕКЛАРАЦІЄЮ ПРІОРИТЕТУ ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ ЦЬОГО НАПРЯМКУ.

Ця міра сприятиме створенню ринку електромобілів в Україні, що через три роки за своїми обсягами стане економічно привабливим для стратегічних інвесторів та міжнародних партнерів.
Треба зауважити, що в жодній країні ринок електромобілей не розвивається без державної участі.
СЛАЙД ІЗ СВІТОВИМ ДОСВІДОМ
По-перше, це фінансове та фіскальне заохочення покупців
Може бути реалізовано як прямі субсидії на купівлю авто, компенсації частини вартості, надання податкового кредиту та звільнення від зборів і податків, що є метою Законопроекту.
СЛАЙД З ПРАКТИКОЮ ІНШИХ ДЕРЖАВ
Законодавчі ініціативи
Інвестиції в науково-конструкторські розробки і демонстраційні проекти
Інвестиції у розвиток зарядної інфраструктури
Участь у обміні досвідом на міжнародному рівні
Отже, що дає скасування мита в нашому випадку.
СЛАЙД ІЗ РЕЗУЛЬТАТАМИ ДЛЯ УКРАЇНИ
З точки зору макроекономіки та прямих інтересів держави розвиток ринку електромобілей має цілий ряд переваг, що вражають. Це покращення торгівельного балансу, зростання ВВП та розвиток інноваційних галузей в науці та промисловості.
Для Держави це означає:
Зменшення енергозалежності – мінус 2 млрд. дол. на рік – зменшення імпорту бензину
Додатковий продаж електроенергії для генеруючих компаній + 300 млн. дол. на рік
Створення нових інноваційних галузей
Виробництво батарей, видобуток сировини для них

Для Бізнесу це означає:
Організація імпорту електромобілів, обслуговування, сервісу
Збірка електромобілів в Україні
Залучення іноземних інвестицій
Розвиток інфраструктури, зарядних станцій
Розробка і створення вітчизняного транспортного засобу
Це все - додаткові робочі місця

Результатом розвитку ринку електромобілів стане економічний прорив в Україні
Позитивні зміни стосуватимуться усіх аспектів життя громадян

Щодо створення власного виробництва реалістичною метою є такі параметри:
Електромобілі – це $2,5 млрд. на рік
Електробуси - $1 млрд. на рік
Зарядне обладнання - $300 млн. на рік
Прогноз на наступні 5-7 років при умові належних зусиль по розвитку ринку це 7% електромобілів.
Це зростання ВВП: 3.8 млрд. дол. на рік,
або 2,2% від ВВП
СЛАЙД З РЕЗЮМЕ
Отже, резюме
Ринок зростає високими темпами. Поява та розвиток ринку електромобілей та електробусів завдяки законопроекту №…. – питання найближчого часу.
Тенденції:
Зростання продажів та збільшення зарядної інфраструктури – 70% на рік. Ринок подвоюється кожні 2 роки.
Зниження вартості батарей в 2 рази за останні 4 роки. Здешевлення електромобілей до рівня автомобілів з ДВЗ.
Зростання числа моделей та різновидів електромобілей, стрімко покращуються споживчі якості.
Ринок електромобілей має потенціал для того, щоб стати для України однією з основ для економічного прориву.
Потенціал ринку електромобілей для України в найближчі 5-7 років оцінюється в додатковому зростанні ВВП на 2-3% щорічно.
Прийняття законопроекту №….. може стати першим кроком в участі держави в регуляції цього нового ринку та реалізації перших пілотних проектів.
ФІНАЛЬНИЙ СЛАЙД З ВАГАМИ
Що б ви обрали? Залишити близько 800 тисяч гривень надходжень, чи розпочати шлях до створення нової галузі на 2 млрд дол на рік та додаткові 2,2% до ВВП?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7579Повідомлення 14 лют 2015, 14:57 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Но , раз уж мы идём к Европе, то , там электромобилем считается машина у которой электропривод является, если и не единственным , то СНОВНЫМ !
И , кроме того, и в Европе и В Америке , и Везде, не только безналоговый ввоз, НО И ,ДАЖЕ ДОПЛАТА ! Зато, что , травить атмосферу не будешь!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7581Повідомлення 14 лют 2015, 17:26 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Ну доплачивать сейчас страна может только армии. А вот забыть о 120тыс.грн таможки и получить уменьшение оттока валюты на бензин начиная с 60тыс.$ (если и в этом году ввезут только 30 электромобилей) заманчивое для государства предложение.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#9301Повідомлення 27 квіт 2015, 20:07 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Цитата:
1912 (внесення змін в Податковий кодекс щодо ПДВ та акцизу) пройшов комітет 22 квітня. http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=53785
Проект Постанови ВР про прийняття проекту закону направлений в Раду.

Валили закон не слабо :(


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#9743Повідомлення 13 трав 2015, 14:45 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 129 Подякували 383
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt 2014,Chevrolet Bolt 2017
Хочу електротранспорт: Tesla Model S
http://auto.bigmir.net/autonews/law/158 ... tromobilej

_________________
загальний пробіг на електротязі більше 200 тис.км км
http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=184


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#9745Повідомлення 13 трав 2015, 15:15 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 29 Подякували 193
Хочу електротранспорт: любой
и продолжение когда и какое?
Цитата:
Помимо этого члены комитета опасаются, что временная отмена налогов для машин с электрическими силовыми установками повлияет на доходную часть бюджета, вызвав недопоступления от НДС и акциза.

а сейчас какое поступление от нескольких электроавто ввезенных за год?? Ну так сделайте налог на ввоз электроавто Теслы,Мерседеса,БМВ и будет вам поступления в бюджет от миллионеров,покупающих авто за 100 000 тыс дол.Наверное депутаты уже прочитали статью о Норвегии сколько не дополучает бюджет Норвегии и уже раскатали губу ...
Цитата:
На данный момент в Норвегии зарегистрировано порядка 32 000 электрических автомобилей. И власти собираются основательно пересмотреть список выделенных льгот для владельцев «экологических» автомобилей. Скорее всего, существенно урезать их привилегии на дороге, а в первую очередь запретить использование полосой движения, предназначенной для общественного транспорта.

и самое интересное-
Цитата:
Также предложено уточнить, что действия законопроекта распространяется исключительно на электрические авто, исключив возможность безналогового импорта гибридов, ограничить срок действия налоговых льгот и, возможно, отменить только акцизный налог, а НДС оставить.

а НДС это 20% -То есть почти весь налог который есть сейчас.Получиться,что уменьшат на столько,на сколько недавно поднимали. Если мне не изменяет память недавно акциз сделали 109 евро? Это отменив этот налог они ожидают бум импорта?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#9747Повідомлення 13 трав 2015, 15:53 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Расчет стоимости таможенных платежей (пример на сейчас)
Тип транспорта – легковой
Топливо - электро
Стоимость авто за рубежом – 3000 (USD)
Мощность двигателя – 20 кВт (без разницы)
Возраст автомобиля – новый, старше 8 лет (без разницы)
Ввозная пошлина : 240 $
Акцизный сбор : 112.39 $
Спец пошлина : 0 $
НДС : 670.48 $
Первая регистрация : 0.61 $
Стоимость авто : 3000 $
Сумма растаможки : 1023 $
Сумма растаможенного авто : 4023 $

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#9991Повідомлення 26 трав 2015, 15:08 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 29 Подякували 193
Хочу електротранспорт: любой
а вот вопрос возник- если немец переделал свою бензинку на электро и соответственно все документы согласно законам Германии(ЕС). Я покупаю это авто и везу сюда. Как будут растамаживать? Как бензинка?
А если фирма переделывает авто на электро(например фирма Вентури переделывала Ситроены и Пежо).Эти авто как будут ввозиться?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#11092Повідомлення 17 лип 2015, 18:46 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
По слухам окончательное принятие закона отсрочивается на пару месяцев :cry:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#11146Повідомлення 20 лип 2015, 09:09 
Секретар клубу
Не в мережі

Звідки: Киев, пр-кт Науки
Дякував (ла) 992 Подякували 223
Мій електротранспорт: пока только електровелосипед
Хочу електротранспорт: ЭЛЕКТРА 3
ДядяВася писав(ла):
Расчет стоимости таможенных платежей (пример на сейчас)
Тип транспорта – легковой
Топливо - электро
Стоимость авто за рубежом – 3000 (USD)
Мощность двигателя – 20 кВт (без разницы)
Возраст автомобиля – новый, старше 8 лет (без разницы)
Ввозная пошлина : 240 $
Акцизный сбор : 112.39 $
Спец пошлина : 0 $
НДС : 670.48 $
Первая регистрация : 0.61 $
Стоимость авто : 3000 $
Сумма растаможки : 1023 $
Сумма растаможенного авто : 4023 $


О какой льготе вы говорите?
Если стоимость услуг и налогов составляет 1\3 стоимости електромобиля.

_________________
АКБ убивает РАЗРЯД. Но жертву готовит неправильная зарядка.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#11152Повідомлення 20 лип 2015, 15:24 
Правління клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 309 Подякували 237
Мій електротранспорт: Е-КРОСС 72В30Ач 3кВт
Хочу електротранспорт: электромобиль на каждый день
ДядяВася писав(ла):
Расчет стоимости таможенных платежей (пример на сейчас)
Тип транспорта – легковой
Топливо - электро
Стоимость авто за рубежом – 3000 (USD)
Мощность двигателя – 20 кВт (без разницы)
Возраст автомобиля – новый, старше 8 лет (без разницы)
Ввозная пошлина : 240 $
Акцизный сбор : 112.39 $
Спец пошлина : 0 $
НДС : 670.48 $
Первая регистрация : 0.61 $
Стоимость авто : 3000 $
Сумма растаможки : 1023 $
Сумма растаможенного авто : 4023 $


не совсем корректные данные:
8703901000 - "транспортні засоби, оснащені електричними двигунами"
ввозная пошлина: льготная 8% (240$) или полная 10% (300$) (если завозит частник для себя, то 10%, а юридическое лицо может завести и под 8%)
акцизный сбор: 109.129 евро/шт.
спец пошлина: это имеется в виду "Додатковий імпортний збір справляється на підставі положень ЗУ від 28.12.2014 № 73-VIII" и он есть и составляет 5% для всех!!!
По налогам: для юридического лица необходимо знать условия поставки (учтены ли транспортные затраты или нет). Для физ. лиц - обычно учитывается фактурная стоимость.

А гибриды уже (код 8703909000) на 99,99% пойдут под 10% пошлины. (0,01% - оставляю на непредсказуемость таможни с определением кода и отнесением к авто с ДВС)

ПС. считать полностью - леньки :) . кому надо - обращайтесь в ЛС, договоримся ;)

_________________
Кто ищет - тот всегда найдет. Кто хочет - тот всего добъется.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#11158Повідомлення 20 лип 2015, 19:24 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Руслан и Людмила писав(ла):
ДядяВася писав(ла):
Расчет стоимости таможенных платежей (пример на сейчас)
Тип транспорта – легковой
Топливо - электро
Стоимость авто за рубежом – 3000 (USD)
Мощность двигателя – 20 кВт (без разницы)
Возраст автомобиля – новый, старше 8 лет (без разницы)
Ввозная пошлина : 240 $
Акцизный сбор : 112.39 $
Спец пошлина : 0 $
НДС : 670.48 $
Первая регистрация : 0.61 $
Стоимость авто : 3000 $
Сумма растаможки : 1023 $
Сумма растаможенного авто : 4023 $


О какой льготе вы говорите?
Если стоимость услуг и налогов составляет 1\3 стоимости електромобиля.

Насколько я понял, предполагается убрать НДС и ввозную пошлину, а это в данном конкретном случае - минус 910,5 $.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#11182Повідомлення 21 лип 2015, 12:34 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 29 Подякували 193
Хочу електротранспорт: любой
voraks писав(ла):

спец пошлина: это имеется в виду "Додатковий імпортний збір справляється на підставі положень ЗУ від 28.12.2014 № 73-VIII" и он есть и составляет 5% для всех!!!
По налогам: для юридического лица необходимо знать условия поставки (учтены ли транспортные затраты или нет). Для физ. лиц - обычно учитывается фактурная стоимость.

Министерство экономического развития и торговли будет рекомендовать Межведомственной комиссии по международной торговле отменить специальные пошлины на импорт автомобилей, введенные в 2013 году.

Об этом заявила торговый представитель Украины Наталья Мыкольская в эфире «5 канала».

«Позиция министерства — мы будем рекомендовать Межведомственной комиссии по международной торговле, а это у нас орган, который занимается применением и отменой соответствующих пошлин, отменить пошлину, для того, чтобы мы, как “законопослушные граждане” ВТО (Всемирной организации торговли — УНИАН) двигались дальше», — сказала она.

По словам торгового представителя, данная мера будет стимулировать развитие автомобильного рынка в Украине.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#11201Повідомлення 22 лип 2015, 08:29 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Украина отменяет спецпошлины на иномарки: что будет с ценами http://minprom.ua/news/189378.html
Украина намерена отменить специальные пошлины на импорт автомобилей, поскольку эксперты Всемирной торговой организации признали, что их действие нарушает правила торговли ВТО. В итоге, учитывая, что размер пошлины за два года действия сократился более, чем в три раза, с 6,46% и 12,95% до 2,14% и 4,3% соответственно, ее отмена не приведет к существенному снижению цен на иномарки. Такой шаг, скорее всего, подтвердит, что Украина настроена исправлять ранее допущенные ошибки.

Министерство экономического развития и торговли Украины (МЭРТ) считает необходимым отменить специальные пошлины на импорт автомобилей.

Такая позиция ведомства определена экспертным заключением Всемирной торговой организации, согласно которому введение спецпошлин Украиной идет вразрез с правилами ВТО. Спор по этому вопросу в рамках организации был инициирован Японией в октябре 2013 года, а в феврале 2014 года вынесен непосредственно на экспертное обсуждение. Окончательный экспертный отчет ВТО был опубликован 20 июля.

"Проведя детальный анализ отчета, Министерство экономического развития и торговли Украины приняло решение о принятии рекомендаций Группы экспертов и необходимости их выполнения. Такая позиция была объявлена во время проведения заседания органа урегулирования споров 20 июля", — говорится в заявлении МЭРТ.

В дальнейшем, в соответствии с положениями договоренности о правилах и процедурах, регулирующих разрешение споров ВТО, Украина, по согласованию с Японией, должна определить сроки отмены действия спецпошлин.

Решение о введении спецпошлин на импорт автомобилей сроком на три года Межведомственная комиссия по международной торговле приняла весной 2012 года в ответ на просьбу Ассоциации украинских автопроизводителей "Укравтопром". Однако после того, как импортеры, в частности, Япония и ЕС, выступили против, правительство Украины решило отложить применение пошлин до разрешения спора. В марте 2013-го, через год безрезультатных переговоров, по неофициальной информации, согласно распоряжению тогдашнего вице-премьера Юрия Бойко, решение о введении спецпошлин на импорт автомобилей было опубликовано, после чего вступило в силу с 15 апреля 2013 года. В правительстве назвали это вынужденной мерой для защиты украинских автопроизводителей от роста импорта.

Изначально производитель просил комиссию ввести спецпошлину в размере 33,4% на автомобили с объемом двигателя 1000-1500 куб. см и 47% — на автомобили с объемом двигателя 1500-2200 куб. см. Однако Межведомственная комиссия не согласилась с такими цифрами и утвердила размер дополнительного сбора в размере 6,46% и 12,95% соответственно.

По итогу 2014 года импорт легковых автомобилей в Украину упал более, чем на 60%, а таможенная стоимость единицы выросла почти на $2 тыс.

По мнению президента Ассоциации автомобильных импортеров и дилеров Олега Назаренко, решение о введении спецпошлин было принято, поскольку Межведомственная комиссия сделала неверный анализ угрозы импорта автомобилей для отечественных производителей. "Я знаю, что вина во всем — министра экономики в правительстве Азарова Игоря Прасолова, который провел расследование неправильно и просто дезинформировал Межведомственную комиссию", — отметил Назаренко.

Затем в ответ на недовольство стран Европейского Союза, США и Японии правительство Николая Азарова практически в последние дни работы договорилось с импортерами о снижении на 30% размера спецпошлины с апреля 2014 года и еще на 30% — с апреля 2015 года. Практически это обещание тогдашней власти выполнил Кабинет министров Арсения Яценюка. В итоге на сегодняшний день размер спецпошлин составляет уже 2,14% и 4,3%.

Отмена пошлины в таком размере существенно не повлияет на стоимость импортных автомобилей, считает господин Назаренко. Снижение цены может составить примерно до $1 на каждые $20 тыс. стоимости автомобиля. "Я думаю, что экономический эффект будет не таким большим, как психологический", — убежден эксперт. Он отметил, что отмена спецпошлин подтвердит то, что Украина отказывается от ранее принятых решений, которые уже признаны незаконными не только экспертами, но и ВТО.

Экономист Международного центра перспективных исследований Ангела Бочи придерживается такого же мнения: "Сейчас специальная пошлина, конечно, влияет на стоимость автомобилей, однако ее доля в налоговой нагрузке на импорт автомобилей не столь высока, чтобы это влияние было определяющим при формировании цены и объема импорта".

При этом Бочи говорит, что экономический эффект был бы более ощутим в случае отмены дополнительного импортного сбора в размере 5%, целесообразность введения которого также является спорной и сейчас обсуждается в ВТО.

Юрий Дощатов

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#24678Повідомлення 21 лип 2016, 16:48 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Хмельницкий
Дякував (ла) 208 Подякували 22
Хочу електротранспорт: Nissan LEAF
http://hyser.com.ua/tehnology/v-verhovn ... ilej-98434 В Верховной Раде предложили отменить акциз на импорт электромобилей

_________________
С Уважением Владимир. Хмельницкий.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 30 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 5


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group