Поточний час: 27 квіт 2024, 19:49

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 189 ]  На сторінку 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Єва-5 з розпродажі
#64669Повідомлення 27 серп 2018, 11:06 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Доброго дня
В суботу перший раз проїхався на Єві , деякі враження
1 Акамулятори поставив Януса від Григорія , 40 елементів (три батареї , 1 х 8 елементів 18см х 30 см + 2 х 16 елементів 18 см х 60 ) по 40А , акуратно влізли в місце з під запаски , напруга 160
2 Мотор працює в економ режимі(2000 обертів (навіть при напрузі в 157 вольт), підняти вище не виходить , пізніше розберусь )
3 З того десятка км що проїхав виходить що на 6 Квт*год вдасться проїхати між зарядами близько 40 км,але поки що не перевіряв, бо бавлюсь з зарядним
4 Стан кузова задовільний, правда один лонжерон підтріснутий+ ржавчина - потребує обробки
5 Стан салона візуально нормальний. в реалі подушки сідушок(особливо задн) вже зтрухлявіли , щось треба думати+ світлий салон не практичний- треба буде затягнути в накидки
6 Колеса 13-дюймові, резину однозначно міняти , поки що думаю що поміняю диски на 14 дюймів
7 Звукоізоляція - рівень таврії , але поки що грішу на те що зняті акамулятори зробили авто дуже легким тому й виходить як на фірі ( консультуюсь з майстрами по порадам від vpa як замінити пружини)
8 Стандартний блок(місце/ящик) для батарей може вмістити приблизно 30-35 Квт*годин літію по обєму + авто позволяє й по вазі , бо літій вийде все одно легшим ніж стандартний свинець
Таким чином автономний пробіг авто можна довести до 300-350 км , єдине що з точки зору економіки (+5000 доларів на літій) це виглядає сумнівним...

Резюме
Під поставлену задачу 30 км в день ( з роботи на роботу+ трошки по роботі) для дружини це авто виконає
Чи вдасться розширити його можливості використання- покаже час і досвід експлуатації.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#64677Повідомлення 27 серп 2018, 15:29 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Щось мої фахівці не можуть дати собі раду з контролер/зарядне
1 Як змінити верхню межу для контролера,щоб той знав що працює з 40 комірками( максимально 164 вольта=4,1В на комірку)
2 Як змінити нижню межу контролера , щоб той знав що режим захисту повинен вмикатись на рівні приблизно 135 вольт=3,4 В на комірку)
3 Звідки зарядне знає що в мене 40 комірок а не 42-43?
Якщо не знає - як зупинити зарядку при досягненні 164 вольт на батареї ?
4 Якщо перші пункти відповіді не мають, то чи можна послідовно тимчасово підєднати наприклад свинець(12В *50-60 А ) ?
Теоретично і контролер і зарядне тоді повинні потрапити в робочий діапазон

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#64678Повідомлення 27 серп 2018, 16:35 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
budivelnik писав(ла):
Щось мої фахівці не можуть дати собі раду з контролер/зарядне
1 Як змінити верхню межу для контролера,щоб той знав що працює з 40 комірками( максимально 164 вольта=4,1В на комірку)

Верхнее напряжение контроллера не настраивается, оно ограничено допустимым напряжением конденсаторов и мосфетов, причем, не только контроллера, но и DC-DC преобразователя и, возможно, знающие уточнят, мотора компрессора кондиционера.
budivelnik писав(ла):
Як змінити нижню межу контролера , щоб той знав що режим захисту повинен вмикатись на рівні приблизно 135 вольт=3,4 В на комірку)

Нужно перепрограммировать порог включения экономрежима.
budivelnik писав(ла):
Звідки зарядне знає що в мене 40 комірок а не 42-43?
Якщо не знає - як зупинити зарядку при досягненні 164 вольт на батареї ?

Зарядное устройство рассчитано на 12 свинцовых батарей, напряжение полного заряда 14,4х12=172,8 вольт, возможно и больше, например, 14,7х12=176,4 вольт, ячеек лития для такого зарядного напряжения нужно 43-44. Не исключено, что зарядка не будет работать с литием, вываливаясь в ошибку, у меня так было с аналогичной зарядкой на Селене.
В этом случае придется ставить стороннюю зарядку на нужное напряжение.
budivelnik писав(ла):
Якщо перші пункти відповіді не мають, то чи можна послідовно тимчасово підєднати наприклад свинець(12В *50-60 А ) ?

Можно попробовать, желательно не стартерный свинец, а тяговый, но лучше три ячейки лития по 40 а*час. В стартерном б\у свинце остаточная емкость, как правило, не превышает нескольких ампер-часов, их хватает заводить машину, но не хватит на продолжительное движение электроавто.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#64679Повідомлення 27 серп 2018, 16:58 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: фастов
Дякував (ла) 31 Подякували 39
Мій електротранспорт: електроскутер 1,5КВТ
Хочу електротранспорт: нисан лиф
Сьогодні дивився авто запала в душу синя ева 5 порадьте чи варто звязуватись з цим лего.


Додаткові файли:
20180827_150418[1].jpg
20180827_150418[1].jpg [ 2.84 МБ | Переглядів: 8060 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#64680Повідомлення 27 серп 2018, 17:01 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: фастов
Дякував (ла) 31 Подякували 39
Мій електротранспорт: електроскутер 1,5КВТ
Хочу електротранспорт: нисан лиф
кину невеличке відео


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#64682Повідомлення 27 серп 2018, 17:26 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus


Оффтоп
А что красная Кенгу Вадима стоит на приколе? ((

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#64683Повідомлення 27 серп 2018, 17:44 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
Solar-IS писав(ла):
Сьогодні дивився авто запала в душу синя ева 5 порадьте чи варто звязуватись з цим лего.

Все зависит от цены, возможностей и желания восстанавливать ее. Лично мне, Ева-5 понравилась, машина выше классом, чем мои Селена и Шкода. Радуют и электросилитель руля, и усилитель тормозов, и электростеклоподъемники, кондиционер, центральный замок, штатная сигнализация, удобные сиденья, тщательный дизайн. Понравилась и мощность со скоростью после двух лет езды на тихоходной Селене, ощутил себя полноправным участником движения, могу и в левом ряду ехать и обогнать при нужде. В хороших руках будет прекрасной машиной за недорого.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#64684Повідомлення 27 серп 2018, 17:46 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
Solar-IS писав(ла):
кину невеличке відео

А где же видео?

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#64686Повідомлення 27 серп 2018, 18:43 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: фастов
Дякував (ла) 31 Подякували 39
Мій електротранспорт: електроскутер 1,5КВТ
Хочу електротранспорт: нисан лиф
к сожалению видео в мр4 запрещено админом незакачивается .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#64687Повідомлення 27 серп 2018, 18:47 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: фастов
Дякував (ла) 31 Подякували 39
Мій електротранспорт: електроскутер 1,5КВТ
Хочу електротранспорт: нисан лиф
красная кенгу работника, я спрашивал непродаётся ,есть у них и на литии машинки .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#64688Повідомлення 27 серп 2018, 18:48 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
Закачайте на Ютюб, на форум ссылку.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#64712Повідомлення 27 серп 2018, 23:07 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 113 Подякували 619
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3


Оффтоп
Сейчас бы не знать машину председателя клуба... Красная кенга:http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=103&t=1453


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#64804Повідомлення 28 серп 2018, 20:11 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Трошки новин
1 Зарядне побороли , виявилось все просто , єдине що треба візуально контролювати зарядку через тестер( надіюсь поки що і не довго)
2 Зарядив аккамулятори до 166,9 ( вольтаж на клемах батареї при ввімкненому зарядному) , після відімкнення зарядного , вольтаж поступово опустився до 164,9 десь на протязі 15 хвилин і там стабілізувався
3 З 152 вольт до 166,9 через лічильник(220 вольтовий стаціонарний) пройшло 2,6 Квт*години
4 Економ-режим побороти так і не вдалось , по якомусь тільки їй відомому алгоритму , машина періодично дозволяла підняти оберти до 3500-4000 , але 99% часу не зважаючи на манеру їзди , ввімкнену передачі і натиснуту педаль газу - машина тримала 2000 обертів
При цьому
3-я передача - 2000 обертів - 40 км/год
4-а передача - 2000 обертів - 50 км/год

Версій по економ-режиму чотири
Перша - стандартна батарея була 100 Ампер*годин , моя 40 Ампер*годин , можливо контролер вмикає економ режим не по досягненню якогось значення у вольтах , а по якомусь сумарному значенню падіння у вольтах на силу струму - тобто по цих параметрах розраховує можливу залишкову ємність
Друга - щось в мене з батареєю
Третя- щось в мене з контролером
Четверта - набір з трьох вищеозначених в різних частках

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Востаннє редагувалось budivelnik 29 серп 2018, 09:45, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#64815Повідомлення 28 серп 2018, 21:22 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
40 а*час лития не хуже, а скорее лучше, 100 а*час свинца, как по внутреннему сопротивлению, так и по емкости при разряде ездовым током.
budivelnik писав(ла):
Версій по економ-режиму чотири
Перша - стандартна батарея була 100 Ампер*годин , моя 40 Ампер*годин , можливо контролер вмикає економ режим не по досягненню якогось значення у вольтах , а по якомусь сумарному значенню падіння у вольтах на силу струму - тобто по цих параметрах розраховує можливу залишкову ємність
Друга - щось в мене з батареєю
Третя- щось в мене з контролером
Четверта - набір з трьох вищеозначених в різних частках

Все известные мне контроллеры опираются на напряжение батареи, думаю, что верна Ваша версия номер 3 - "щось в мене з контролером", а конкретно, завышен порог включения экономрежима, что не позволит полностью использовать емкость батареи.
Вторую версию "щось в мене з батареєю" проверить несложно, достаточно вольтметром мерить напряжение под нагрузкой, падение не должно превышать двух - трех вольт на скоростях 40 -50 км\час.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#64864Повідомлення 29 серп 2018, 10:03 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
vpa писав(ла):
Все известные мне контроллеры опираются на напряжение батареи, думаю, что верна Ваша версия номер 3 - "щось в мене з контролером", а конкретно, завышен порог включения экономрежима, что не позволит полностью использовать емкость батареи.
Яким чином це можна перевірити?
Тобто що за шнур,куди втикати ,якою програмою читати?

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 189 ]              На сторінку 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 101


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group