Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Peugeot Partner и Citroen Berlingo https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=103&t=497 |
Сторінка 25 із 26 |
Автор: | Alex Dnepr [ 14 лют 2022, 21:28 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
Пытаюсь понять куда делся ноль. У вас какое напряжение? 380? Если да то вам должны были кинуть и ноль от понижающей КТП или трансформатора. Или у вас там 6кв или 10 кв? |
Автор: | anatoli [ 15 лют 2022, 16:44 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
З нулем у мене в мережі все нормально. Просто інколи при КЗ в лінії, нуль плаває. |
Автор: | Stalker_W [ 15 лют 2022, 22:19 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
yuri писав(ла): А сейчас как регулируются? Из под капота? Да. На 8 блоках стоят ручки регулировки. Причём по мере заряда ток сам собой падает. Если еду на дальняк, то каждые 20 минут зарядки подкручиваю ток, чтоб постоянно иметь максимальную мощность заряда.
|
Автор: | anatoli [ 18 бер 2023, 22:42 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
Тема застигла. На Пежо партнер вже накатав 35000 км. Їздив і на західну Україну, і в Карпати. Зараз холодно, то пробіг десь 230 км на одній зарядці. Влітку 270 км проїждав. Батарея зараз 4,5 модуля 10s3p і паралельно з ними 3 модулі 15s2p, з хундай кона. Загально 300 Агодин. Трансформаторна зарядка в мандрівках заряджає в середньому, потужністю 20 кВт. Якщо підключатися в роз'єм тип2, кабель в кабель, то бувало , що споживав 45 Ампер по трьом фазам. |
Автор: | Maestro [ 30 квіт 2023, 12:25 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
Шукав, де ж була інформація про тюнінг датчика вакуума. Виявилося, що це з іншої теми, але по наших авто. В мене тут мій вакуумник накрився - згорів мотор. То довелося купляти з опеля, за одно вирішив перевірити як працює датчик. Трохи не коректно він працює. Ось повідомлення з іншої теми, нехай буде і тут. https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?p=27579#p27579 Зняв відео, буде час, зкоректую його і викладу, то сюди причеплю. |
Автор: | andy210 [ 30 квіт 2023, 14:53 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
anatoli писав(ла): Десь так Зарядка конечно хард коровская. По легче и по меньше думаю можно что то найти. Вес транса наверное килорграм 70? |
Автор: | anatoli [ 30 квіт 2023, 23:58 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
зарядка тяжка, але я її вожу коли їду далеко. Так у мене під пасижрським сидінням ще є трансформатор на 5 кВт. і в парі з штатною, можу включити на 10-12 квт,тякщо короткочасно. Або включаю десь на 7-8 квт, якщо наприклад ходимо по магазинах, а машина на парковці. Для недалеких поїздок вистачає. В теплу погоду , 260 км проїзджаю на одному заряді гарантоавано. і ще десь 152 вольти лишається. |
Автор: | andy210 [ 01 трав 2023, 06:16 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
anatoli писав(ла): зарядка тяжка, але я її вожу коли їду далеко. Так у мене під пасижрським сидінням ще є трансформатор на 5 кВт. і в парі з штатною, можу включити на 10-12 квт,тякщо короткочасно. Або включаю десь на 7-8 квт, якщо наприклад ходимо по магазинах, а машина на парковці. Для недалеких поїздок вистачає. В теплу погоду , 260 км проїзджаю на одному заряді гарантоавано. і ще десь 152 вольти лишається. Напряжение нужно поднимать! Ну и тогда можно чадемо использовать! В далеких поездках самое оно. |
Автор: | anatoli [ 01 трав 2023, 07:02 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
andy210 писав(ла): anatoli писав(ла): зарядка тяжка, але я її вожу коли їду далеко. Так у мене під пасижрським сидінням ще є трансформатор на 5 кВт. і в парі з штатною, можу включити на 10-12 квт,тякщо короткочасно. Або включаю десь на 7-8 квт, якщо наприклад ходимо по магазинах, а машина на парковці. Для недалеких поїздок вистачає. В теплу погоду , 260 км проїзджаю на одному заряді гарантоавано. і ще десь 152 вольти лишається. Напряжение нужно поднимать! Ну и тогда можно чадемо использовать! В далеких поездках самое оно. Теоретично можна і з такою напругою. Що чадемо, що Сісіес комбо, вони працюють в режимі стабілізації струму. |
Автор: | anatoli [ 01 трав 2023, 07:05 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
Але зарядку я зробив , щоб заряджатися в основному вдома. Та і зарядних станцій з портом ТИП2 набагато більше,і ціна там трохи менша . А різниця в ціні, то вже хот-дог і кава. |
Автор: | andy210 [ 01 трав 2023, 08:12 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
Я по себе просто ровняю, когда за городом едешь, хочется быстрее приехать ну и соответственно быстрее зарядиться. Когда стоишь на зарядке час и заряжаешься с мощностью 50кВт, это лучше чем 2-3часа на тип 2 с 20кВт. У меня двое малых, когда долго заряжаешься, они мороженного и хот догов съедают на две зарядки))) Так что дольше на тип2 не всегда дешевле! |
Автор: | anatoli [ 01 трав 2023, 09:04 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
Та то зрозуміло. Але у мене в авто батарея 180 вольт. І чи зможе ДС порт заряджати при такій напрузі? і скільки та зарадка ( розєм, контроллер) будуть коштувати? Цей зарядний пристрій мені обійшовся в 150 доларів. І він є, працює, його тяжко зламати. З буковелі до дому, я з ним доїжджаю за день. |
Автор: | andy210 [ 01 трав 2023, 11:14 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo |
180 вольт конечно же мало для чадемо. Тогда смысла нет, тут или повышать напряжение или ездить так как есть. |
Автор: | anatoli [ 04 трав 2023, 13:51 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: Peugeot Partner и Citroen Berlingo | ||
З трансформатором можна і так заряджатись
|
Сторінка 25 із 26 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |