Додав в машину роз'єм V2L. Це дозволить заряджати від Kangoo акумулятори на промисловому об'єкті. Фактично підвозити електроенергію.
Зроблено на основі того, що блоки Cherokee вміють працювати від 150 вольт DC. Відповідно поставлю їх в приміщення. Вони будуть заряджати акумулятори резервного живлення, що вже там змонтовано.
В Kangoo поставив крутилезні роз'єми EPIC 4/2. В малесенькому корпусі 4 силові штирька витримують 80А! Мені треба 40А. Отже контакти навіть не паралелив. Залишив два контакту не під'єднаними
https://produkty.lappgroup.com/online-k ... dr-lb.htmlВивів на роз'єм силові "+" "-" і сигнал від BMS. BMS буде вимикати блоки Cherokee, що знаходяться на об'єкті, при розряді акумулятора машини до 30%. Це щоб водії зміг повернутись назад.
P.S. Можливо вже новий власник буде щось сюди дописувати по Kangoo