Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Заміна 1 фазного порта GBT на 3-х фазну ?
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=103&t=5301
Сторінка 1 із 1

Автор:  Necromars [ 06 жовт 2022, 08:34 ]
Заголовок повідомлення:  Заміна 1 фазного порта GBT на 3-х фазну ?

У мене китайський Jac iEvs4. Цікавить, чи можливо переобладнати з 1 фазної GBT, щоб була доступна 3-х фазна зарядка ? Тобто приймати не 7 кВт, а 22 кВт без обмеження

Зараз користуюсь перехідником з GBT на Type/2, але на станціях зарядки максимум 7 кВт можна отримати, оскільки у китайських авто як я зрозумів всього 1 фаза, а не 3.

Якщо можливо, підкажіть будь-ласка хто цим займається і скільки це може коштувати?

Автор:  Renegate [ 06 жовт 2022, 21:01 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Заміна 1 фазного порта GBT на 3-х фазну ?

по заводу - никак.
как вариант - переделка порта и доустановка сторонних чарджеров.
про подобные работы пока не слышал.
не все даже ввод имеют 32А - поэтому 7квт и так неплохо.

Автор:  Dream Tractor [ 06 жовт 2022, 22:57 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Заміна 1 фазного порта GBT на 3-х фазну ?

Обмеження 7кВт в бортовому зарядному пристрої, через який роз'єм туди не подай напругу більше 7кВт він не візьме.

Автор:  vasilie pupkinescu [ 10 лист 2022, 07:03 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Заміна 1 фазного порта GBT на 3-х фазну ?

Necromars писав(ла):
У мене китайський Jac iEvs4. Цікавить, чи можливо переобладнати з 1 фазної GBT, щоб була доступна 3-х фазна зарядка ? Тобто приймати не 7 кВт, а 22 кВт без обмеження

Зараз користуюсь перехідником з GBT на Type/2, але на станціях зарядки максимум 7 кВт можна отримати, оскільки у китайських авто як я зрозумів всього 1 фаза, а не 3.

Якщо можливо, підкажіть будь-ласка хто цим займається і скільки це може коштувати?


я на кари йойо таке монтував , ставив такий самий зп в паралель, все в паралель і ще одну фазу на окремий контакт, 12 машин... їздять на ура

Автор:  Stalker_W [ 12 лист 2022, 09:46 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Заміна 1 фазного порта GBT на 3-х фазну ?

Думаю, що навряд чи китайці програмували хитромудрі захисти як в Mitsubishi i-MiEV. Ставте паралельно ще зарядки (хоча би Дельти) і включайте їх по току основної (токове реле).

P.S. А скільки в ньому ємність акумулятора?

Автор:  Dalyicy [ 28 трав 2024, 16:13 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Заміна 1 фазного порта GBT на 3-х фазну ?

Цікаве рішення
kyivparts

Сторінка 1 із 1 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/