Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Заміна 1 фазного порта GBT на 3-х фазну ? https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=103&t=5301 |
Сторінка 1 із 1 |
Автор: | Necromars [ 06 жовт 2022, 08:34 ] |
Заголовок повідомлення: | Заміна 1 фазного порта GBT на 3-х фазну ? |
У мене китайський Jac iEvs4. Цікавить, чи можливо переобладнати з 1 фазної GBT, щоб була доступна 3-х фазна зарядка ? Тобто приймати не 7 кВт, а 22 кВт без обмеження Зараз користуюсь перехідником з GBT на Type/2, але на станціях зарядки максимум 7 кВт можна отримати, оскільки у китайських авто як я зрозумів всього 1 фаза, а не 3. Якщо можливо, підкажіть будь-ласка хто цим займається і скільки це може коштувати? |
Автор: | Renegate [ 06 жовт 2022, 21:01 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Заміна 1 фазного порта GBT на 3-х фазну ? |
по заводу - никак. как вариант - переделка порта и доустановка сторонних чарджеров. про подобные работы пока не слышал. не все даже ввод имеют 32А - поэтому 7квт и так неплохо. |
Автор: | Dream Tractor [ 06 жовт 2022, 22:57 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Заміна 1 фазного порта GBT на 3-х фазну ? |
Обмеження 7кВт в бортовому зарядному пристрої, через який роз'єм туди не подай напругу більше 7кВт він не візьме. |
Автор: | vasilie pupkinescu [ 10 лист 2022, 07:03 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Заміна 1 фазного порта GBT на 3-х фазну ? |
Necromars писав(ла): У мене китайський Jac iEvs4. Цікавить, чи можливо переобладнати з 1 фазної GBT, щоб була доступна 3-х фазна зарядка ? Тобто приймати не 7 кВт, а 22 кВт без обмеження Зараз користуюсь перехідником з GBT на Type/2, але на станціях зарядки максимум 7 кВт можна отримати, оскільки у китайських авто як я зрозумів всього 1 фаза, а не 3. Якщо можливо, підкажіть будь-ласка хто цим займається і скільки це може коштувати? я на кари йойо таке монтував , ставив такий самий зп в паралель, все в паралель і ще одну фазу на окремий контакт, 12 машин... їздять на ура |
Автор: | Stalker_W [ 12 лист 2022, 09:46 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Заміна 1 фазного порта GBT на 3-х фазну ? |
Думаю, що навряд чи китайці програмували хитромудрі захисти як в Mitsubishi i-MiEV. Ставте паралельно ще зарядки (хоча би Дельти) і включайте їх по току основної (токове реле). P.S. А скільки в ньому ємність акумулятора? |
Автор: | Dalyicy [ 28 трав 2024, 16:13 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Заміна 1 фазного порта GBT на 3-х фазну ? |
Цікаве рішення kyivparts |
Сторінка 1 із 1 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |