Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Вітчизняний концепт міні-авто з гібридною тягою)) https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=103&t=84 |
Сторінка 1 із 1 |
Автор: | Mir-on [ 16 квіт 2011, 20:33 ] |
Заголовок повідомлення: | Вітчизняний концепт міні-авто з гібридною тягою)) |
Вітчизняний автопром розробив міні-авто з гібридною тягою Додаткові файли: Двомісне міні-авто, мотобрику "Ласка" розробили в Україні, на заводі "Аріан" у Фастові Київської області. Мотобрика - це двомісний візок. Транспортний засіб має трикутну раму. Спереду закріпили мотоблок. Це двигун моторолера об'ємом 0,25 л. На 100 км шляху споживає 3,8 л бензину. Задня підвіска тримається на трьох колесах. Два колеса — з боку пасажира, одне — з боку водія. Корпус - із вуглецевого пластику та оргскла. Важить 280 кг. Розробник Едуард Рудик розповів gazeta.ua про свою розробку: "Ми запозичили принципи конструкції радянського колясочного мотоцикла М-62. Він стійкий на дорозі. Наша "Ласка" теж добре тримається. Ми її вже випробували на дорозі. Скоро зробимо із мотобрики гібрид: ззаду поставимо мотор-колеса. Тоді це буде повноцінний український автомобіль із гібридною тягою", - повідомив Едуард Рудик. Якщо завод почне серійне виробництво, мотобрика "Ласка" орієнтовно коштуватиме 17 тис. грн. Міні-авто із гібридною тягою — 40 тисяч. Мотор-колеса постачають із Китаю. Комплект коштує $1200. Додаткові файли: Додаткові файли:
|
Автор: | tolik [ 30 січ 2014, 20:28 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Вітчизняний концепт міні-авто з гібридною тягою)) |
Воплотить такое в реале конечно заслуживает уважения, однако перспектив ноль полный бред, ассиметричная конструкция кузова это ж не мотоцикл с коляской ![]() |
Автор: | Михалыч [ 01 лют 2014, 21:46 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Вітчизняний концепт міні-авто з гібридною тягою)) |
По моему, даже если бы это ТС, могло бы называться машиной, то для достойного электропривода , в нем не хватит места для батарей. У меня вообще не укладывается в голове подобная конструкция, которая , потеряв характерные преимущества мотоцикла, не получила преимуществ автомобильных. А вообще, считаю, что сама концепция Гибрида - вынужденная поддержка несовершенным электромобилям , с малым радиусом действия. Создателям Теслы, такое в голову не придёт. Нам же,пока неспособным на 500 километровые пробеги , лучше иметь вспомогательный лёгкий Бензо Ген, готорый можно брать с собою, на более дальнюю поездку. Кок это делает наш коллега doc1972 на Ситроене. Додаткові файли: В перспективе, чтобы мог запускаться во время езды. Но нет смысла возить его ежедневно , если ежедневный пробег до ~ 50 км, при макс.пробеге ~200 км. |
Сторінка 1 із 1 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |