Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Вітчизняний концепт міні-авто з гібридною тягою))
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=103&t=84
Сторінка 1 із 1

Автор:  Mir-on [ 16 квіт 2011, 20:33 ]
Заголовок повідомлення:  Вітчизняний концепт міні-авто з гібридною тягою))

Вітчизняний автопром розробив міні-авто з гібридною тягою
Додаткові файли:
379262_1_597.jpg
379262_1_597.jpg [ 43.56 КБ | Переглядів: 2867 ]

Двомісне міні-авто, мотобрику "Ласка" розробили в Україні, на заводі "Аріан" у Фастові Київської області. Мотобрика - це двомісний візок.
Транспортний засіб має трикутну раму. Спереду закріпили мотоблок. Це двигун моторолера об'ємом 0,25 л. На 100 км шляху споживає 3,8 л бензину. Задня підвіска тримається на трьох колесах. Два колеса — з боку пасажира, одне — з боку водія. Корпус - із вуглецевого пластику та оргскла. Важить 280 кг. Розробник Едуард Рудик розповів gazeta.ua про свою розробку:
"Ми запозичили принципи конструкції радянського колясочного мотоцикла М-62. Він стійкий на дорозі. Наша "Ласка" теж добре тримається. Ми її вже випробували на дорозі. Скоро зробимо із мотобрики гібрид: ззаду поставимо мотор-колеса. Тоді це буде повноцінний український автомобіль із гібридною тягою", - повідомив Едуард Рудик.
Якщо завод почне серійне виробництво, мотобрика "Ласка" орієнтовно коштуватиме 17 тис. грн. Міні-авто із гібридною тягою — 40 тисяч. Мотор-колеса постачають із Китаю. Комплект коштує $1200.
Додаткові файли:
379262_2_597.jpg
379262_2_597.jpg [ 33.78 КБ | Переглядів: 2867 ]
Додаткові файли:
379262_3_597.jpg
379262_3_597.jpg [ 39.85 КБ | Переглядів: 2867 ]

Автор:  tolik [ 30 січ 2014, 20:28 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Вітчизняний концепт міні-авто з гібридною тягою))

Воплотить такое в реале конечно заслуживает уважения, однако перспектив ноль полный бред, ассиметричная конструкция кузова это ж не мотоцикл с коляской :)

Автор:  Михалыч [ 01 лют 2014, 21:46 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Вітчизняний концепт міні-авто з гібридною тягою))

По моему, даже если бы это ТС, могло бы называться машиной,
то для достойного электропривода , в нем не хватит места для батарей.
У меня вообще не укладывается в голове подобная конструкция, которая , потеряв характерные преимущества мотоцикла, не получила преимуществ автомобильных.
А вообще, считаю, что сама концепция Гибрида - вынужденная поддержка несовершенным электромобилям , с малым радиусом действия. Создателям Теслы, такое в голову не придёт.
Нам же,пока неспособным на 500 километровые пробеги , лучше иметь вспомогательный лёгкий Бензо Ген, готорый можно брать с собою, на более дальнюю поездку.
Кок это делает наш коллега doc1972 на Ситроене.
Додаткові файли:
100_6197.JPG
100_6197.JPG [ 400.92 КБ | Переглядів: 2301 ]

В перспективе, чтобы мог запускаться во время езды.
Но нет смысла возить его ежедневно , если ежедневный пробег до
~ 50 км, при макс.пробеге ~200 км.

Сторінка 1 із 1 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/