Текущее время: 14 авг 2022, 12:42

Часовой пояс: UTC + 2 часа



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 102 ]  На страницу 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  След.
Автор Сообщение
#28760Сообщение 22 окт 2016, 14:09 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Тернопіль
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 73
Наші вітання всій електроспільноті {_____}
Вже багато років в файному місті Тернополі функціонує електро-вело-майстерня, яка об'єднала під одним дахом справжніх професіоналів і просто фанатів легкого електротранспорту, ми постійно розробляємо та тестуємо всілякі новинки, а також приймаємо активну участь в популяризації екотраспорту в Україні та за її межами
За всі роки ми здобули чималий досвід, яким постараємось поділитись зі всіма зацікавленими

Щоб не було плутанини, всі питання по зборці велосипеда на базі Чоботара старайтесь постити в цій темі
http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=1550
там же в першому пості будуть зібрані рекомендації та поради зі збирання велосипеда

Наша діяльність не обмежується лише виготовленням велосипедів з готових запчастин, ось основні напрямки нашої діяльності:
- виготовлення та комплектація рам від Чоботара
- складання електровелосипедів стандартних та під індивідуальне замовлення
- складання акб з пакетів
- зварювання акб з пальчиків
- шпицювання коліс на вело та мото ободах
- вакуумна формовка деталей з АБС пластику
- зварочні, токарні, слюсарні роботи високої складності
- виготовлення та перепресовка осей МК
- електрифікація квадроциклів
- електрифікація інвалідних колясок
- команда професійних 3d креслярів (компас, solidworks)
- професійние обслуговування та ремонт електровелосипедів (механічної та електричної частин)
(прокачка гідравлічних гальм, переборка вилок та амортизаторів, замін фазних проводів та ін.)
- участь у всеукраїнських та міжнародних виставках

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Також хочу поділитись нашою методикою збирання акб з пакетів-монстрів
пакети фіксуються на болтовому зєднанні в текстоліті

Изображение

чпу станок ріже мідну підложку в формі доріжок, які виконують роль балансирних проводів, виходи прямо на розєми, зайві дроти відсутні

Изображение

корпус з міцного 3мм АБС пластику

Изображение

вільний простір заповняються нейтральним силіконом, рух та тертя пакетів відсутні

Изображение

все це керується мікропроцессорною BMS від mr.Dream (власної розробки та виготовлення)

Изображение

корпус акб під карбон, вакуумно відформована кришка з АБС пластику

Изображение

а це вже модернізація матриці для формовки кришки - добавлено логотип припливи на виходи батарейних дротів

Изображение


Последний раз редактировалось Pozitiff 24 ноя 2016, 11:22, всего редактировалось 2 раз(а).

Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#28763Сообщение 22 окт 2016, 15:10 
Владелец электромобиля
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Украина, Харьков
Благодарил (а) 200 Поблагодарили 181
Мой электротранспорт: XIOMA AIMA XM-U1S
О, я в свое время с вами на другом форуме общался когда думал делать мото-версию моргана. Может позже обращусь насчет сборки батарей, спицовки вело-колес и прочего (см мою тему).

_________________
Реплика Morgan 3 Wheeler на электротяге.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#28895Сообщение 25 окт 2016, 23:49 
Владелец электровелосипеда, член клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Київ, Свято́шинський
Благодарил (а) 261 Поблагодарили 226
Мой электротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу электротранспорт: Tesla
Pozitiff Скажіть будьласка чому Ви вирішили сконструювати свій mid drive саме таким чином , з МК а не інранером ?
Тут його добре видно , помаранчевий :




Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#28974Сообщение 27 окт 2016, 17:55 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Тернопіль
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 73
Вадим писал(а):
саме таким чином , з МК а не інранером ?


МК простіші, добре ладнають зі стандартними (дешевими) контроллерами, крім того МК майже герметичні та мають хороший запас по форсажу


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#29616Сообщение 12 ноя 2016, 10:38 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Тернопіль
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 73
наш станок для вакуумної формовки пластиків (власної розробки та виготовлення)
конструкція досить унікальна, довго вчились на власних помилках, але вже давно вийшли на хороший рівень та задовольняємо потреби наших клієнтів в об'ємних кришках з абс-пластику до рам е-кросс, на власні акб та інші унікальні деталі

багатошаровий вакуумний стіл для формовки

Изображение

нагрів пластику за допомогою інфрачервоних ламп

Изображение

найскладніша та найдорожча частина процесу - матриця, виготовляється на 3д фрезерному станку з чпк

Изображение

напівфабрикати))

Изображение

готовий виріб

Изображение

Изображение

а це вже на велосипеді

Изображение


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#29617Сообщение 12 ноя 2016, 10:43 
Владелец электровелосипеда, член клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Київ, Свято́шинський
Благодарил (а) 261 Поблагодарили 226
Мой электротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу электротранспорт: Tesla
Думаю тут это правильно рамещать .
"будем устанавливать тумблер на раму системы чоботарь , на раму системы буст ,.."



"velomastera" её обзывают «BOOST» на своём сайте : http://velomastera.ru/shop/osnov.php?id ... catstat=40
Народ хорошо знает марку "Чоботар"
https://www.youtube.com/watch?v=Ievp2xr ... ploademail
https://www.youtube.com/watch?v=aLvMF6j ... r7&index=8
, а "Буст" это чаво такое, типа маркетинг что бы начать отучать от привычного всем бренда ? :(

Толково придумана форточка:



Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#29906Сообщение 18 ноя 2016, 14:41 
Владелец электрояхты, член клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Запорожье
Благодарил (а) 462 Поблагодарили 363
Мой электротранспорт: электровелик )
Хочу электротранспорт: строю электрояхту
доброго дня!
Мені потрібна допомога з виготовлення корпусу для батареї з призматиків. Елементи я отримав з приєднанною BMS та корпусом із текстоліта. Вага самих єлементів: 800 грамм х 20. Текстоліт завтовшки 8мм. Разом із цим корпусом вага 20 кг. Щоб закріпити батарею усередині рами мені довелось замовити бокові кришки з металу, бо батарея не влазила по ширині (в мене карти на рамі з ABS пластику). Отже, замість 8мм боковушок я встановив металеві 2 мм (це навіть занадто, можно було 1 мм). Щоб закріпити батарею усередині рамі, я зробив 4 потая на нижній стінці корпусу батареї та вставив туди 4 шурупа М5, які затянув гайками знизу рами. Далі спробував краш-тест - поклав раму з аккумулятором усередині на бік. Виломалися 2 шурупа усередині текстоліта - в той стінці що унизу. Я прийшов до того що краще замовити корпус у вас тим паче що рама ваша і ви добре розумієте як батарею краще закріпити. На пластикові стяжки я не хочу кріпити 16 кг ваги - це дуже не надійно. Декілька фото того що маю:
https://www.dropbox.com/sh/i2i163x7vqsi ... 2sd2a?dl=0
Що ви можете запропонувати щодо корпусу? з якого матеріалу та що з BMS робити, можна її у середину чи хоча б прикрутити до корпусу, щоб не бовталась?
Елементи на 37 Аг, дивіться даташіт за посиланням, разом із фото, там є розміри елементів. Елементита BMS я вам відправлю щоб ви упаковали їх у корпус.

Дякую.

_________________
Блог о парусных путешествиях www.dnevki.net


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#29907Сообщение 18 ноя 2016, 16:41 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Киев
Благодарил (а) 243 Поблагодарили 611
Мой электротранспорт: Ё
Пакетики на торцы опираются?
не боитесь ?

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#29908Сообщение 18 ноя 2016, 17:10 
Владелец электрояхты, член клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Запорожье
Благодарил (а) 462 Поблагодарили 363
Мой электротранспорт: электровелик )
Хочу электротранспорт: строю электрояхту
Пакетики не лише на торци спираються, вони щільно притискаются коробкою з боків, таким чином, з боків теж є опора. Я не перший хто так робить і не останній, проблеми з аккумулятором виникають рідко.

_________________
Блог о парусных путешествиях www.dnevki.net


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#29915Сообщение 18 ноя 2016, 20:38 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Тернопіль
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 73
не зовсім зрозумів як ви кріпили акб


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#29931Сообщение 19 ноя 2016, 11:50 
Владелец электрояхты, член клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Запорожье
Благодарил (а) 462 Поблагодарили 363
Мой электротранспорт: электровелик )
Хочу электротранспорт: строю электрояхту
Pozitiff писал(а):
не зовсім зрозумів як ви кріпили акб

Додав фото
https://www.dropbox.com/sh/i2i163x7vqsi ... 2sd2a?dl=0
Є одна ідея, спробую поки ви переїзджаєте на нове приміщення. Якщо не вийде - буду чекати коли зможете взяти замовлення на коробку для АКБ

_________________
Блог о парусных путешествиях www.dnevki.net


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#29941Сообщение 19 ноя 2016, 16:34 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Киев
Благодарил (а) 243 Поблагодарили 611
Мой электротранспорт: Ё
Цитата:
zloitapok

сварите мет. каркас из тонких уголков , стяните шпильками.
крепление в раму - за счет каркаса.
У меня так мои 32 Хедвея зафиксированы.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#29970Сообщение 20 ноя 2016, 20:45 
Владелец электрояхты, член клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Запорожье
Благодарил (а) 462 Поблагодарили 363
Мой электротранспорт: электровелик )
Хочу электротранспорт: строю электрояхту
irde писал(а):
Цитата:
zloitapok

сварите мет. каркас из тонких уголков , стяните шпильками.
крепление в раму - за счет каркаса.
У меня так мои 32 Хедвея зафиксированы.


Дякую за пораду, я вже зрозумів що якщо робити самому то без зварки не обійтись.
В мене зараз є дві ідеї:
1) Покласти батарею на широку сторону донизу, для цього треба розширити раму на 35 мм з обох боків. Цей варіант подобається тим, що помітно нижче ЦТ, до того ж багато вільного місця усередині - можна стаціонарно поставити зарядку. Педалі мене не хвилюють - коли катався на кіловатному мотор-колесі зрозумів що вони потрібні лише щоб ставити на них ноги. Тому я не маю нічого проти того щоб приварити до низу рами звичайні мото-підніжки. Розшири раму можна двома способами: за рахунок 4 проставок з кожного боку, які виготовляє майстерня Е-Kross, чи зробити самому. Гадаю, що виглядати буде прикольно широка рама. Мото-сидушку треба буде ставити.
2) Не чіпати раму, зробити так як всі зазвичай роблять. Є свої переваги - простіше, скоріше, але не дуже цікаво.

Запитав у Pozitiff щодо проставок, чекаю на відповідь чи є вони зараз.

_________________
Блог о парусных путешествиях www.dnevki.net


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#29988Сообщение 21 ноя 2016, 09:05 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Тернопіль
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 73
моя думка - по 4 проставки з кожного боку будуть виглядати трохи дивно))


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#29993Сообщение 21 ноя 2016, 11:26 
Владелец электрояхты, член клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Запорожье
Благодарил (а) 462 Поблагодарили 363
Мой электротранспорт: электровелик )
Хочу электротранспорт: строю электрояхту
Pozitiff писал(а):
моя думка - по 4 проставки з кожного боку будуть виглядати трохи дивно))


Мені цікаво спробувати. По $15 вони?

_________________
Блог о парусных путешествиях www.dnevki.net


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 102 ]              На страницу 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Создано на основе phpBB® Forum Software © phpBB Group
Русская поддержка phpBB
Counter.CO.KZ